هشدار پیتر برانت در باره اصلاحات طولانی مدت قیمت بیت کوین

1400/12/01
هشدار پیتر برانت در باره اصلاحات طولانی مدت قیمت بیت کوین

طبق آخرین نظریه ای که پیتر برانت یکی از جارتیست های بازار ارزهای دیجیتال در رابطه با الگوی قیمتی رمز ارز محبوب بازار ارز دیجیتال بیت کوین داده احتمال طولانی شدن اصلاح قیمت بیت کوین وجود دارد. این شخص هشدار داده که اصلاح قیمت بیت کوین ممکن است برای مدت طولانی ادامه داشته باشد. او همچنین بیان داشته که اصلاحات قیمت بیت کوین در گذشته ماه ها طول کشیده است و ممکن است مدتی طول بکشد تا قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین حد خود برسد. 

از نظر پیتر برانت اوج مجدد بیت کوین کمی زمان بر است.

برانت از سال 1975 یک معامله گر حرفه ای معاملات آتی و فارکس بوده است. او از حامیان بیت کوین انتقاد کرد که چرا به طور مداوم در حال تبلیغ این رمز ارز بدون در نظر گرفتن ریسک های بازار آن هستد. از نظر او این کار می تواند ضرر بزرگی به سرمایه گذاران بیت کوین وارد کند. باید خاطر نشان کرد که برانت این فعال بازار مالی بار ها در باره اصلاح های که ممکن است بیت کوین انجام دهد هشدار داده بود که با ریزش قیمت بیت کوین شاید طول بکشد تا بیت کوین دوباره به بالاترین حد خود برسد.

هشدار برای شروع بازار نزولی کریپتو

bitcoin

برانت همچنین نموداری را همراه با توییت خود گنجانده است که بالاترین قیمت بیت کوین و تعداد ماه هایی که باید از آنها بیشتر شود را نشان می دهد. وی به طور خاص خاطر نشان کرد که 21 ماه طول کشید تا بیت کوین به بالاترین حد جدید بعدی خود در سال 2013 برسد، 40 ماه در سال 2017 و 36 ماه در سال 2020. برانت تخمینی از مدت زمانی که طول می کشد تا بیت کوین به بالاترین حد جدید بعدی برسد ارائه نکرد. 
قیمت بیت کوین در 9  نوامبر سال گذشته بر اساس داده های CoinMarketCap به بالاترین حد خود یعنی 68892 دلار رسید. از آن زمان تاکنون بیش از 42 درصد کاهش یافته است. در زمان نگارش این خبر قیمت بیت کوین 39933 دلار است.
طبق گفته هیئتی از متخصصان فین‌تک در Finder.com، بیت‌کوین امسال به ۹۴ هزار دلار خواهد رسید. تا پایان سال 2025، این هیئت معتقد است قیمت بیت کوین به 192800 دلار و در سال 2030 به 406400 دلار خواهد رسید.
در همین حال، بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس هشدار داده است که قیمت بیت کوین در برابر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آسیب پذیر است. در ژانویه، بزرگ‌ترین بانک سوئیس، UBS، نسبت به زمستان کریپتو هشدار داد. با این وجود، بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان پیش بینی بلندمدت قیمت بیت کوین 150 هزار دلار را دارد؛ اما ارزش منصفانه آن را 38 هزار دلار تخمین زده است.

از طریق صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس از مهمترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال باخبر باشید و خرید و فروش بالای 500 ارز دیجیتال را انجام دهید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هشدار پیتر برانت در باره اصلاحات طولانی مدت قیمت بیت کوین
سوال امنیتی :9+87 = ?