همکاری ویزا با شرکای برزیلی و آرژانتینی در خصوص راه اندازی «بیت کوین کش بک»

1401/03/30
همکاری ویزا با شرکای برزیلی و آرژانتینی در خصوص راه اندازی «بیت کوین کش بک»

شرکت بزرگ پرداخت ویزا اولین کارت های دیجیتال خود را در منطقه آمریکای لاتین راه اندازی کرده است. محصولات جدید ویزا با همکاری شرکای جدید برزیلی و آرژانتینی عرضه خواهند شد.
به گفته رسانه Expansión، ویزا با شرکت ‌های مختلف فین ‌تک و استارت ‌آپ ‌های فن آوری اطلاعات در برزیل و آرژانتین اعلام همکاری کرده است و از این پس کاربران می توانند به ازای هر تراکنش دیجیتال با کارت‌ های ویزا "کریپتو کش بک" دریافت نمایند.
"کریپتو کش بک" اساساً سیستم پاداشی ست که به کاربران امکان می دهد در هنگام خرید، به جای پاداش های برگشت پول معمول، جوایز کوچک بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگر را کسب کنند. بدین ترتیب با انجام هر خرید، کسری از مبلغ ساتوشی نه دلار فورا به حساب فرد باز می گردد.

هدف از همکاری ویزا شرکت های مستقر در آمریکای لاتین

هدف از این همکاری گسترش خدمات دیجیتال ویزا در آمریکای لاتین بوده است. در اواخر سال گذشته نیز شرکت پرداخت ویزا با همکاری صرافی ارزهای دیجیتال آرژانتینی Lemon Cash، با راه اندازی کارت بیت کوین کش بک ویزا امکان ارائه خدمات دیجیتال با بازگشت 2 درصدی بیت کوین را برای کاربران فراهم کرده است.
ویزا همچنین خدمات کارت پیش پرداخت Visa Lemon Cash را در آرژانتین توسعه و عرضه نموده است. قراردادهای مشارکت جدید شامل قرارداد صدور با ساتوشی تانگو، یکی دیگر از پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال آرژانتینی است. کارت ‌های Crypto.com با برند ویزا نیز قرار است در آرژانتین عرضه شوند.
براساس اظهارات معاون ارشد محصولات و نوآوری ویزا در آمریکای لاتین؛ اکوسیستم ارزهای دیجیتال با افزایش سرمایه ‌گذاری، پذیرش کاربران بیشتر و گسترش خدمات دیجیتال در آمریکای لاتین راه اندازی و رشد کرده  است.
طبق گزارش ارائه شده، ویزا در نظر دارد با توسعه پروژه های صدور کارت در سایر کشورهای آمریکای لاتین از جمله مکزیک، کلمبیا و پرو خدمات خود را گسترش دهد.
صرافی ارزهای دیجیتال برجسته مکزیکی Bitso، نیز اعلام کرده است که با همکاری ویزا در مرحله صدور کارت های بیت کوین کش بک خود می باشند. طبق وب‌ سایت رسمی Bitso، برای اولین بار کارت های جدید امکان پرداخت در پزو مکزیک و دریافت در بیت کوین را برای کاربران فراهم نموده است.
همچنین Bitso اعلام کرده که احتمالا بزودی بدون همکاری با ویزا، به تنهایی این امکان را برای کاربران خود فراهم خواهد نمود و خدمات خود را تا آرژانتین گسترش خواهد داد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد همکاری ویزا با شرکای برزیلی و آرژانتینی در خصوص راه اندازی «بیت کوین کش بک»
سوال امنیتی :6+34 = ?