هوآوری برای کاربران آسیایی متاورس می سازد!

1401/12/13
هوآوری برای کاربران آسیایی متاورس می سازد!

هوآوی برای کاربران آسیایی متاورس می سازد! طبق خبری که به دستمون رسیده، شرکت هوآوی(HUAWEI) به دنبال ایجاد متاورس برای کاربران ساکن در شرق آسیا هست. بهتره بدونین شرکت هوآوی، غول تکنولوژی در کشور چین با همکاری گسترده و بزرگ خودش با شرکت های حوزه ارزهای دیجیتال قصد داره متاورس و پروژه Web3 خودش رو راه اندازی کنه. گفتنی هست که هدف شرکت از راه اندازی چنین پروژه ای تسهیل پذیرش سریع و گسترش فناوری بلاک چین و وب 3 در شرق آسیا هست. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با پروژه متاورس هوآوی

جالب اینجاست که بدونین شرکت هوآوی یا HUAWEI برای راه اندازی پروژه بزرگ خودش با پلتفرم ها و شرکت هایی مثل پالیگان، دیپ چین، مورفیوس لبز و چند پروژه دیگه همکاری می کنه. شرکت های هوآوی در نشست روز 23 فوریه در شهر بالی کشور اندونزی که میان رهبران شرکت های همکاری کننده در این پروژه برگذار شد، چنین خبری رو اعلام کرد و اشاره داشت که در آینده تعداد این همکاری ها افزایش پیدا می کنه. پی هان، مدیر عامل شرکت مورفیوس لبز در رابطه با همکاری صورت گرفته و راه اندازی پروژه متاورس هوآوی اشاره کرد که شرکت در این پروژه متاورس به عنوان یکی از شرکای اصلی هوآوی ایفای نقش می کنه.

ایجاد متاورس در شرق آسیا توسط شرکت HUAWEI

بر اساس داده های منتشر شده، شاخه ابری شرکت فناوری چینی هوآوی برای راه اندازی و ایجاد پروژه متاورس و وب3 خودش با تعداد زیادی از شرکت های بلاک چینی وارد همکاری شده که هدف از این همکاری ها و راه اندازی پروژه، تسهیل پذیرش و گسترش سریع این تکنولوژی در منطقه شرف آسیا و فراتر از اون هست. طبق گزارش ها، هوآوی کلود در اجلاس رهبران شرکت های فناوری در بالی اندونزی همکاری خودش رو با پالیگان و چند پروژه دیگه اعلام کرد که همین موضوع باعث میشه تا روند اجرایی شدن این پروژه سریع تر طی بشه.

توجه داشته باشین که هوآوی کلود با استفاده از هوش منصوعی یا AI و داده های کلان و زیاد برای دولت ها و کسب و کارهای مختلف در نزدیک به 30 کشور مورد استفاده قرار می گیره و به 730 میلیون کاربر نهایی در سراسر جهان خدمات ارائه میده که هدف از اون تغییرات دیجیتالی و افزایش بهره وری هست. به همین دلیل، به نظر میرسه که راه اندازی پروژه متاورسی هوآوی می تونه باعث بشه تا تقاضا برای خرید گوشی های هوآوی افزایش پیدا کنه.

این سازمان بلاک چینی به تازگی یکی از تلاش هاس هوآوی یا HUAWEI برای گسترش و توسعه فناوری ها و تکنولوژی های رمزنگاری شده مبتنی بر بلاک چینن هست. این شرکت فناوری قبلا و در نوامبر 2021 اعلام کرده بود با وجود اینکه فناوری 5G به تازگی در صحنه جهانی ظاهر شده، این شرکت از قبل برنامه خودش رو برای راه اندازی شبکه 6G تا سال 2030 مشخص کرده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوآوری برای کاربران آسیایی متاورس می سازد!
سوال امنیتی :4+35 = ?