ورود شرکت پوما به دنیای متاورس

1400/12/05
ورود شرکت پوما به دنیای متاورس

بازار ارز دیجیتال به تازگی با مفهوم جدید به نام متاورس روبه رو شده است که قرار است در آینده متاورس جایگزین اینترنت شود و به احتمال زیاد همه ما قرار است در درون آن زندگی کنیم.
این نوآوری در دنیای امروز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است که یکی از پر سر صدا ترین سرمایه گذاری ها در حوزه متاورس فیسبوک بود که بعد از اعلام این که وارد دنیایی متاورس شده تغیر نام خود را از فیسبوک به متا انجام داد.

پوما دامنه اتریوم ثبت کرده است.

طبق اخبار به دست آمده برند آلمانی تولید کنند لباس های ورزشی پوما (Puma)  به عنوان تازه ترین نام به این فضا وارد شده است و با تغییر نام کاربری توییتر خود به (Puma.eth) اعلام کرده که وارد دنیای متاورس شده. شرکت پوما از ثبت دامنه جدید خود در سرویس اتریوم (ENS) خبر داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله متاورس چیست؟ را مطالعه نمایید.
همانطور که در یک پست ENS Medium آمده است، شرکت پوما به تازگی اقدام به خرید دامنه غیر متمرکز (eth) سرویس اتریوم ENS که به راحتی به اکوسیستم NFT در حال گسترش متصل شوند خبر داده. برخی از مزایای نام ENS شامل دریافت هرگونه ارز دیجیتال، توکن یا دارایی مبتنی بر بلاک چین است.
در زمان انتشار این خبر، پوما در رتبه سیزدهم جدول امتیازات .eth قرار گرفت که بیشترین تعداد دنبال‌کننده‌ حساب‌های توییتر را دارد. رتبه اول این جدول متعلق به پاریس هیلتون parishilton.eth هنر پیشه آمریکایی است. و رتبه دوم از این جدول را شکیل اونیل بازیکن سابق NBA به خود اختصاص داده است 
پوما یکی از بزرگترین برندهای جهانی پوشاک ورزشی در کنار نایک و آدیداس است که با سر و صدای زیادی وارد فضای وب 3 شده است. نایک برند کفش‌های ورزشی و کلکسیونی مجازی RTFKT را خریداری کرد، در حالی که آدیداس  یک همکاری NFT با Bored Ape Yacht Club، PUNKS Comic و gmoney راه‌اندازی کرد است.

جدیدترین و بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ورود شرکت پوما به دنیای متاورس
  • شرکت کاملا قابل اعتماد هست و به نظرات افرادی که اگاهی ندارند توجه نکنید

    من خانواده‌ام این ارز خریدیم راضی هستیم

سوال امنیتی :8+48 = ?