ورود شیبا به متاورس و تاثیرات قیمتی آن

1400/12/18
ورود شیبا به متاورس و تاثیرات قیمتی آن

ورود شیبا به عرصه متاورس و بازی های بلاکچین چه تاثیری بر قیمت آن خواهد داشت؟

خبر ها حاکی از این است که شیبااینو (Shiba Inu) قصد دارد به زودی به عرصه بازیهای  بلاکچین  وارد شود. اگر چنین اتفاقی محقق شود؛ انتظار می‌رود تعداد توکن‌های در گردش شیبا تا حد زیادی کاهش پیدا کند و اینکار باعث افزایش قیمت  خرید شیبا می شود. یکی از توسعه دهندگان پیشرو این توکن یعنی شیتوشی کوساما از طرح توسعه ای تحت عنوان (آینده بازی) نام برده که میتوان این صنعت را به کلی تغییر دهد. طبق گفته کوساما که این فکر قبلا توسط ریوشی، بنیانگذار Shiba Inu تصور شده بود. در همین راستا ویلیام دیوید ولک گفته است: "من مفتخرم که با یک تیم شگفت‌انگیز در بازی که تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازی‌های تمام دوران خواهد شد، کار می‌کنم"
از طریق یک قرارداد (NDA) که ماه گذشته بین طرفین امضا شد، کوساما خاطرنشان کرد که این تنها راه مطمئن برای ایجاد یک بازی است که شایسته «FriendShibs» باشد و در بتواند به تیم برتر در رقابت با سایر بازی‌ها تبدیل شود.

ساخت بازی های شیبا اینو

ارز دیجیتال شیبا

به گفته کوساما، اولین نسخه از بازی شیبوشی توسط گروهی از پیمانکاران و مشاوران به رهبری ویلیام ساخته و نسخه موبایلی آن در دسترس خواهد بود. او همچنین خاطرنشان می‌کند که پس از تکمیل مراحل اولیه بازی مبتنی بر بلاک‌چین، به تیم شیبا برای استفاده در Shibarium که یک شبکه لایه دوم هست مجوز داده می‌شود که قرار است هزینه‌های تراکنش و خدمات بازی را تا حد زیادی بهبود ببخشد. همچنین انتظار می رود که هزینه های دریافت شده در داخل بازی، برای بهبود و ارزش گذاری شیبا و Leash burns تاثیر مثبت بگذارد.

شیبا و متاورس

کوساما، این گونه بیان میکند که من معتقدم برای اینکه متاورس چیزی بیش از یک فضای سه بعدی، و با مقیاس پذیر زیاد و راهی برای استخراج داده‌ ها باشد، باید ارزش واقعی را برای کاربران فراهم کند و برای انجام این کار به پایه‌ای خاص نیاز دارد که قبل از انتشار این فناوری ساخته شده است. با شروع این پروژه با همکاری ویلیام دیوید ولک معاون سابق فناوری در کمپانی Activision شیبا می¬تواند به عرصه متاورس وارد شود. شروع فعالیت و توسعه شیبا در حوزه متاورس، سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

به روزترین اخبار ارز دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ورود شیبا به متاورس و تاثیرات قیمتی آن
سوال امنیتی :9+88 = ?