پذیرش بیت کوین در شرکت های بزرگ خرده فروشی فن آوری اوکراین

1401/06/13
پذیرش بیت کوین در شرکت های بزرگ خرده فروشی فن آوری اوکراین

Techno Їzhak و Stylus، دو شرکت بزرگ خرده فروشی مستقر در اوکراین، اکنون پذیرش بیت کوین را به عنوان نوعی پرداخت آغاز کرده اند، این دو خرده فروش بزرگ فن آوری امکان خرید کالا و دریافت خدمات به بیت کوین را برای کاربران اوکراینی فراهم نموده اند. علاوه بر این دو شرکت بزرگ فن آوری، بسیاری از شرکت های فن آوری اوکراین قصد دارند بیت کوین را به عنوان وسیله پرداخت در سراسر شعبه های خود بپذیرند.

پیشنهاد می کنیم: جهت اطلاع از قیمت بیت کوین به صفحه خرید این ارز در صرافی اینانس مراجعه فرمایید.

 

طبق گزارش رسانه های اوکراینی، این دو شرکت بزرگ خرده فروشی از ارائه دهندگان پرداخت Whitepay به عنوان تسهیل کننده شرکت بین کاربران و بازرگانان استفاده خواهند نمود. شرکت Whitepay  شرکت تابعه صرافی ارز دیجیتال WhiteBIT مستقر در اروپا است.

براساس گزارش، کاربران می توانند از بیت کوین برای پرداخت به صورت آنلاین و آفلاین در بیش از 100 مکان خرده فروشی استفاده نمایند. مشتریان پرداخت صورت حضوری، می ‌توانند از سیستم سفارشی Whitepay استفاده کنند، که یک کد QR در اختیار تاجران قرار می ‌دهد تا تراکنش را مستند کنند. کد QR علاوه بر مدت زمان تراکنش شبکه شامل اطلاعاتی در مورد نرخ ارز فعلی نیز می باشد.

پذیرش ارزهای دیجیتال در اوکراین

علاقه اوکراین به بیت کوین در طول تهاجم روسیه افزایش یافته است. در اوایل سال جاری، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین لایحه «در مورد ارز دیجیتال» را امضا کرد که چارچوبی قانونی برای توسعه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. به گفته وزارت تحول دیجیتال کشور، این قانون به صرافی ‌های ارزهای دیجیتال خارجی و اوکراینی اجازه می ‌دهد تا به طور قانونی فعالیت نمایند.

دولت همچنین پیش از تصویب قانون ارز دیجیتال از انسان های سراسر دنیا درخواست کرد تا در کنار مردم اوکراین بایستند و اعلام کرد که آنها اکنون کمک های ارزهای دیجیتال را در بیت کوین، اتریوم و استیبل کوین تتر می پذیرند. بدین ترتیب دولت بیش از 100میلیون دلار ارز دیجیتال جمع آوری نمود که صرف کمک های بشر دوستانه برای مردم اوکراین شد.

پیشنهاد می کنیم: جهت اطلاع از قیمت اتریوم به صفحه خرید این ارز در صرافی اینانس مراجعه فرمایید.

همچنین در حین جنگ دسترسی به حسابب های بانکی برای مردم اوکراین دشوار بوده و بدین ترتیب برخی از اوکراینی ‌ها به ارزهای دیجیتال به عنوان جایگزینی برای موسسات مالی اوکراینی روی آوردند. 

براساس اظهارات برخی از کارشناسان در سناریویی که دولت در هرج و مرج است، تکیه بر بانک های سنتی دشوار است و ترس از نظارت وجود دارد و اقدام مردم برای انتقال دارایی به ارزهای دیجیتال و همچنین حمایت دولت از این اقدام با تنظیم قوانین دیجیتال بهترین اقدام در حین جنگ بوده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش بیت کوین در شرکت های بزرگ خرده فروشی فن آوری اوکراین
سوال امنیتی :5+62 = ?