پذیرش دوج کوین در جایگاه های شارژ تسلا

1400/12/01
پذیرش دوج کوین در جایگاه های شارژ تسلا

ایلان ماسک مدیر عامل خودرو سازی تسلا که بارها طرف داری خود را از ارز دیجیتال دوج کوین در تویتر و سایت های خبری دیگر به صراحت بیان کرده است و پرداخت با دوج کوین را قسمت های مختلفی در مجموعه خود مورد پذیرش قرار داده است. در آخرین تویت خود خبر داده که احتمالا دوج کوین در آینده به عنوان یک روش پرداخت در ایستگاه های شارژ تسلا استفاده شود.

دوج کوین می تواند نوعی روش پرداخت باشد 

رایان زهوری بنیانگذار کنسول تسلا در توییتی نوشت که این ایستگاه ها به محض باز شدن پر شده اند و عکسی برای تایید گفته های خود منتشر کرد. ماسک در  توییتر به رایان پاسخ داد که تسلا علاوه بر این در نظر دارد یک سالن تئاتر و رستوران پیش رفته در هالیوود افتتاح کند که مردم تمام هزینه های آن را با دوج کوین پرداخت کنند.

آزمایش هایی برای پرداخت با دوج کوین 

در دسامبر 2021 غول تولید کننده خودرو های الکتریکی آزمایش پرداخت با دوج کوین را با فروش برخی از کالاهای خود آغاز کرد بود و اکنون با پذیرش این ارز به عنوان روش پرداخت در جایگاه شارژ تسلا باعث شده قیمت این رمز ارز مقدار قابل توجی رشد کند. از طرفی همان طور که گزارش شده است، شرکت اکتشافات فضایی اسپیس ایکس دوج کوین را برای ماموریت ماه به نام DOGE-1 که قرار است در سه ماه اول سال 2022 به فضا پرتاب کند قبول خواهد کرد که در رشد قیمت آن بی تاثیر نبوده است. 
از طرفی باید خاطر نشان کرد که  ایلان ماسک اخیرا اشاره کرده است که  در آینده ممکن است استارلینک و اسپیس ایکس هم پرداخت با دوج کوین را بپذیرند. بنابراین طبق داده های CoinMarketCap دوج کوین از نظر ارزش بازار به جمع 10 رمز ارز برتر بازگشته است.

بهترین و جدید ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش دوج کوین در جایگاه های شارژ تسلا
سوال امنیتی :4+61 = ?