پذیرش شیبا اینو و دوج کوین توسط موسسه سرمایه گذاری REIT

1400/12/29
پذیرش شیبا اینو و دوج کوین توسط موسسه سرمایه گذاری REIT

موسسه سرمایه گذاری املاک و مستغلات (REIT) که ارزهای دیجیتال را برای سهام می پذیرد، ارزهای دیجیتال الهام گرفته از میم شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین(DOGE) را به عنوان بخشی از مشارکت با پردازشگر پرداخت های دیجیتال BitPayرا پذیرفته است. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، REIT، صندوق سرمایه ‌گذاری املاک (NLI)که در املاک زنجیره تامین سرمایه گذاری می کند، اکنون ارزهای دیجیتال مختلفی را برای سهام خود از طریق BitPay می پذیرد.
 ارزهای دیجیتالی که REIT می پذیرد شامل خرید شت کوین ها و همچنین بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین، رپد بیت کوین و استیبل کوین های پیشرو مانند دلار بایننس، پکس دلار، کوین دای و دلار جمینای می باشند.
به نقل از استفان پیر، مدیر عامل بیت پی، این اقدام در جهت پذیرش و افزایش دارایی دیجیتال می باشد. هم اکنون سرمایه‌گذاران بیشتری مایل به تخصیص ارزهای دیجیتال به دارایی ‌های فیزیکی مانند املاک و مستغلات هستند. این تمایل بازار NLIرا در خط مقدم مدیریت سرمایه گذاری جایگزین قرار می دهد.
پیر اضافه کرد که پتانسیل بازار برای ایجاد پل ارتباطی با ارزهای دیجیتال به دنیای فیزیکی بسیار زیاد است و افزود که این شرکت در یکسال آینده 55 میلیارد دلار بر خریدها و سرمایه ‌گذاری ‌های ارز دیجیتال خود خواهد افزود.

درگاه پرداخت BitPay

درگاه پرداخت بیت پی با تسهیل فرآیند ثبت نام، مسیردهی هوشمند به تراکنش ها و سرعت در خدمات رسانی، امکان دسترسی سریع و با کیفیت به شبکه پرداخت را فراهم می کند. امکان ارایه درگاه پرداخت اختصاصی، درگاه پراخت واسط و درج لوگو در صفحه پرداخت در بیت پی وجود دارد. درگاه پرداخت هوشمند، تسویه حساب خودکار، امکان تفکیک درآمد و پنل گزارش تراکنش ها از مزایای این درگاه پرداخت می باشند. براساس گزارشCryptoGlobe، اخیرا شرکت انرژی استرالیایی1st Energy نیز شروع به پذیرش پرداخت ‌های ارز دیجیتال از طریق BitPay کرده است.
زنجیره سینماهای زنجیره ای پیشرو ایالات متحده AMC همچنین اخیراً به لطف BitPay گزینه های پرداخت را برای این دو ارز دیجیتال اضافه کرده است، زیرا در اعلامیه ای از سوی مدیر عامل آن، آدام آرون، از ارائه دهنده پرداخت های رمزنگاری برای کمک به "تقویت این امر" نام برده شده است.

شایان ذکر است، سرعت سوزاندن Shiba Inu اخیراً پس از سوزاندن بیش از 745 میلیون توکن تنها در 24 ساعت افزایش یافته است. این رقم نرخ سوختن SHIB را بیش از 6700 درصد افزایش داد. سوزاندن توکن ها با ارسال SHIB به آدرس های غیرقابل دسترس انجام می شود و به طور موثر توکن ها را از گردش خارج می کند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش شیبا اینو و دوج کوین توسط موسسه سرمایه گذاری REIT
سوال امنیتی :5+65 = ?