پشتیبانی بیش از 100 رمزارز در پلتفرم جمع آوری کمک های مالی اوکراین

1401/02/20
پشتیبانی بیش از 100 رمزارز در پلتفرم جمع آوری کمک های مالی اوکراین

رئیس جمهور اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، یک پلتفرم جدید برای جمع آوری کمک های مالی به نام United24 راه اندازی کرده است که کمک های مالی را در بیش از 100 دارایی دیجیتال مختلف می پذیرد. طبق وب سایت این پلتفرم، لیست دارایی های دیجیتال پشتیبانی شده از ارزهای دیجیتال محبوب مانند ارز بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، تا apecoin و برخی از کوین های مالی غیرمتمرکز DeFi مانندHEC Hector Finance، استریم کوین، انزایم (ملون سابق) متغیر می باشد.
علاوه بر فهرست گسترده کوین های پشتیبانی شده، ویژگی دیگر این پلتفرم امکان انتخاب اهداکنندگان در صرف وجوه خود می باشد برای مثال اهداکنندگان می توانند انتخاب کنند که وجوه اهدایی در چه مصارفی خرج شوند. کاربران دیجیتال اهدا کننده می توانند از بین سه حوزه دفاع و مین زدایی، مراقبت های بشردوستانه و پزشکی و بازسازی اوکراین، انتخاب نمایند. این امر  به درخواست بسیاری از کاربران ایجاد شده است. قبلا برخی از کاربران از استفاده وجوه دیجیتال خود برای تامین مالی ارتش ابراز نارضایتی کرده اند.

اهداف ایجاد و توسعه پلتفرم  United24

پس از حمله روسیه، تعدادی از سازمان ‌های غیردولتی اوکراینی کمپین‌ های جمع ‌آوری کمک ‌های مالی را آغاز کردند و به طور انحصاری کمک ‌های مالی را به صورت ارزهای دیجیتال پذیرفته اند. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده درCryptonews.com، هدف پلتفرم افزایش کمک ‌های مالی برای اوکراین از طریق امکان اهدا از سراسر جهان می باشد. همچنین افزایش کارایی و شفافیت توزیع کمک‌ های مالی با انتشار به ‌روزرسانی ‌های هفتگی با جزئیات نحوه هزینه‌ کردن وجوه از دیگر اهداف این پلتفرم می باشد. طبق گزارش، وجوه ابتدا به حساب های بانک ملی واریز و سپس بین وزارتخانه های ذیربط؛ وزارت دفاع، وزارت بهداشت و وزارت زیرساخت توزیع می شود.
در همین حال، دیلویت، یکی از شرکت ‌های حسابداری ایالات متحده نیز به پلتفرم United24 پیوسته تا گزارش کلی وزارتخانه ‌ها را به صورت فصلی نظارت و ارائه نماید.
در اواسط ماه مارس، دولت اوکراین با همکاری صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال FTX و پلتفرم سهامداری Everstake، "سایت جمع ‌آوری سرمایه ارز دیجیتال، Aid For Ukraine" را راه ‌اندازی کرد تا کاربران را قادر به کمک مالی در دارایی ‌های دیجیتال نماید. طبق آخرین داده های وزارت تحول دیجیتال، این کشور بیش از 60 میلیون دلار کمک های مالی ارزهای دیجیتال را جمع آوری کرده است. الکس بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، قبلاً گفته بود که بخش بزرگی از کمک ‌ها صرف تجهیزات نظامی برای ارتش شده است.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پشتیبانی بیش از 100 رمزارز در پلتفرم جمع آوری کمک های مالی اوکراین
سوال امنیتی :9+71 = ?