پیش بینی هاوینگ بعدی بیت کوین همزمان با افزایش نرخ هشBTC

1401/06/21
پیش بینی هاوینگ بعدی بیت کوین همزمان با افزایش نرخ هشBTC

تاریخ هاوینگ یا نصف شدن بعدی بیت کوین با افزایش نرخ هش به بالاترین حد خود به جلو کشیده شده است. نرخ هش بیت کوین در 11 سپتامبر به ارزش خام 281.79 میلیون رسید که نشان از رشد و سلامت شبکه است. پیش از این تخمین زده می شد هاوینگ در ماه می 2024 انجام شود، با این حال در سطوح فعلی، نصف شدن بعدی بیت کوین در سه ماهه چهارم سال 2023 انجام خواهد شد.

یکی از مهم ترین رویدادها در بلاک چین نصف شدن بیت کوین است، بدین ترتیب عرضه بیت کوین های جدید به نصف کاهش می یابد. هر نصف شدن نرخ تورم را کاهش می دهد و در نتیجه فشار صعودی بر قیمت بیت کوین ایجاد می کند. هاوینگ بعدی پاداش بلاک بیت کوین را به 3.125 بیت کوین کاهش خواهد داد. کل فرآیند نصف کردن نیز تا سال 2140 تا زمان استخراج تمام 21 میلیون بیت کوین ادامه خواهد داشت.

نصف شدن بیت کوین، پاداش بلاک را برای ماینرها تا 50 درصد کاهش می دهد، به این معنی که نرخ ورود بیت کوین جدید به گردش کاهش می یابد. اگرچه ماینرها برای هزینه های خود بیت کوین کمتری دریافت خواهند کرد، اما افزایش قیمتی که در پی خواهد آمد به پوشش هرگونه ضرر احتمالی کمک خواهد کرد.

نصف شدن بعدی تقریباً 1.5 سال دیگر انجام خواهد شد، اما با این حال، اگر نرخ هش ریت فعلی ادامه پیدا کند، چند ماه دیگر نیز از جدول زمانی پیش بینی شده کاهش خواهد یافت. ارتفاع بلاک فعلی 753742 است و نصف شدن در ارتفاع بلاک 840000 انجام خواهد شد.

رشد شبکه بیت کوین

آخرین هاوینگ در ماه می 2020 اتفاق افتاده که چهار سال از نصف شدن پیشین خود در سال 2016 فاصله داشته است، طبق نظر کارشناسان شبکه بیت کوین از آن زمان تاکنون رشد بسیاری کرده و قدرتمند تر شده است. همچنین در هاوینگ اخیر حجم معاملات بیت کوین 50 برابر افزایش یافته است.

قیمت بیت کوین نیز از مرز 21000 دلار عبور کرده و نشانه های صعودی از خود نشان داده است. همچنین طبق گزارش ها؛ درآمد ماینینگ برای چهارمین ماه متوالی به زیر 1 میلیارد دلار کاهش یافته است، اما با این حال احساسات کلی مارکت نسبت به این دارایی و سایر آلت کوین ها قوی باقی مانده است.

پس از هاوینگ اخیر، با وجود فاصله چهار ساله بین دو نصف شدن، میانگین کارمزد تراکنش بیت کوین 647 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر نیز با وجود روند نزولی چند ماه گذشته، سرمایه‌ گذاران عموما در مورد آینده بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خوش ‌بین بوده اند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی هاوینگ بعدی بیت کوین همزمان با افزایش نرخ هشBTC
سوال امنیتی :6+41 = ?