پیشی گرفتن درآمد ماینینگ اتریوم از بیت کوین

1401/01/22
پیشی گرفتن درآمد ماینینگ اتریوم از بیت کوین

علیرغم افزایش درآمد ماینرهای بیت‌ کوین در ماه مارس، ماینرهای اتریوم همچنان 10 درصد از استخراج‌ کننده ‌های بیت کوین جلوتر بودند. ماه مارس ماه سختی برای ماینرهای بیت کوین بوده است. طبق تحقیقات Be[In]Crypto، ماینرها توانستند در مارس 2022 تقریباً 1.21 میلیارد دلار درآمد کسب کنند.
با در نظر گرفتن تقاضا برای بیت کوین این رقم کم به نظر می رسد اما کل درآمد استخراج بیت کوین از فوریه 2022 افزایش یافته است. کل درآمد مارس با 14 درصد افزایش به حدود 150 میلیون دلار رسیده است.
سودآوری کل استخراج بیت کوین در سال گذشته از مارس سال گذشته 30 درصد کاهش یافته که 1.75 میلیارد دلار درآمد ثبت شده است. اگرچه درآمد استخراج بیت کوین در ماه مارس افزایش یافته بود، اما بالاترین میزان درآمد یک روزه مارس 2022 همچنان 4 درصد کمتر از بهترین نرخ روز در فوریه بوده است. طبق داده ‌های YCharts، بالاترین قیمت یک روزه در ماه فوریه 50.05 میلیون دلار بوده است.

استخراج اتریوم در مقایسه با استخراج بیت کوین

ماینرهای بیت کوین در ماه مارس 1.21 میلیارد دلار و ماینرهای اتریوم 1.34 میلیارد دلار درآمد داشتند. به دنبال الگوی بیت کوین، درآمد اتریوم از فوریه 7 درصد افزایش یافته است. در فوریه 2022، استخراج اتریوم مجموعاً 1.25 میلیارد دلار درآمد داشته است. استخراج اتریوم نیز در ماه مارس شاهد کاهش ماهانه سال به سال بوده است. مارس 2021 شاهد 1.41 میلیارد دلار درآمد بوده در حالی که رقم سال 2022، 4 درصد کاهش یافته است.

برتری ماینینگ اتریوم در مارس 2022

از آوریل 2022، بیت کوین همچنان بزرگترین دارایی دیجیتال از نظر ارزش بازار است. با این حال، وقتی صحبت از درآمد استخراج به میان می‌آید، اتریوم تنها دارایی است که درآمد بیشتری را برای ماینرها به ارمغان آورده است. قبل از اینکه اتریوم در مارس 2022 از بیت کوین پیشی بگیرد، در فوریه 2022 درآمد اتریوم 17 درصد بیش از بیت کوین بوده است. علاوه بر این، درآمد استخراج اتریوم از بیت کوین در ژانویه 2022، 20 درصد، در دسامبر 2021، 32 درصد و در می 2021، 65 درصد افزایش داشته است. بنابراین درآمد استخراج اتریوم برای سومین ماه متوالی از بیت کوین پیشی گرفته است.

دلایل افزایش درآمد ماینینگ

برای محاسبه درآمد ماینینگ، باید قیمت یک کوین و تعداد کوین های اتریوم و بیت کوین را در ماه مارس در نظر بگیریم. معمولا در یک بازار صعودی از آنجایی که قیمت کوین ها در حال افزایش است، درآمد استخراج تمایل به افزایش دارد. از سوی دیگر با وجود احساسات منفی بازار دیجیتال درآمد استخراج همراه با قیمت دارایی ها کاهش می یابد.
بهبود بازار در اواخر ماه مارس با افزایش تقاضا برای بیت کوین و اتریوم می تواند به عنوان عامل اصلی افزایش درآمد ماینینگ در ماه مارس باشد. با استنباط از عوامل مورد استفاده در محاسبه درآمد ماینینگ، می‌ توان نتیجه گرفت که عامل اصلی افزایش درآمد استخراج در مارس 2022 ناشی از افزایش قیمت دارایی ‌های دیجیتال می باشد.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس را برای خرید و فروش بیش از 500 ارز دیجیتال و 200 شت کوین و منبع کاملی از اطلاعات مرتبط با حوزه ارزهای دیجیتال انتخاب کنید

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیشی گرفتن درآمد ماینینگ اتریوم از بیت کوین
سوال امنیتی :7+77 = ?