چرا فقط 15 درصد از دارندگان LTC سود می برند؟

1401/07/04
چرا فقط 15 درصد از دارندگان LTC سود می برند؟

لایت کوین با وجود اینکه به فهرست بهترین آلت کوین ‌ها برای خرید در سال 2022 راه یافته، در 24 ساعت گذشته، دچار نوسانات نزولی متاثر از فضای دیجیتال شده است. طبق داده‌ های کوین گکو، قیمت لایت کوین در هفت روز گذشته نزدیک به 1.1 درصد کاهش یافته و در 24 ساعت گذشته 2.5 درصد از دست داده است.

به گفته کارشناسان لایت کوین با اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان همبستگی قوی دارد و نوسانات قیمتی اتریوم تاثیر زیادی روی لایت کوین دارد. برای مثال در مرج اخیر شبکه اتریوم و افزایش قیمت اتریوم، لایت کوین نیز شاهد نوسانات صعودی بوده است. با این حال، تنها درصدی کمی از هولدرهای این دارایی از این نوسانات سود برده اند.

طبق گزارش اخیر TipRanks؛ تنها 15 درصد از کل هولدرهای لایت ‌کوین از نوسانات صعودی دارایی سود می ‌برند و 74 درصد با ضررهای عظیم روبرو می باشند. 12 درصد باقیمانده نیز تنها از نوسانات لحظه ای دارایی سود می کنند. در مقایسه، اتریوم بهتر از همتای دیجیتالی خود عمل کرده است. طبق داده ها 51 درصد از دارندگان اتریوم در سود می باشند و 46 درصد هولدرها متحمل زیان شده اند. 3 درصد باقی مانده تقریبا تمام دارایی خود را از دست داده اند.

به گفته کارشناسان، تفاوت فاحش بین درصد سود دارندگان دو آلت کوین چندان عجیب نیست زیرا اتریوم با بهبود شبکه خود به دنبال یک روند صعودی دائمی است، در حالی که شبکه لایت کوین فعالیت چندانی ندارد و تقریبا رها شده است. وضعیت راکد شبکه باعث روند نزولی لایت کوین شده است.

مارکت ارزهای دیجیتال  در هفته های اخیر شاهد نوسانات نزولی بوده است. همزمان، اتریوم علیرغم تلاش برای حفظ قیمت بالای 1500 دلار و توسعه اخیر شبکه نیز شاهد نوسانات نزولی بوده است و رویداد تاریخی مرج شبکه اتریوم نتوانسته است رالی صعودی مورد انتظار برای اتریوم را به ارمغان بیاورد.

مزایای توسعه شبکه بلاک چین

از آنجایی که بلاک چین بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در یک محیط بسیار ناپایدار گسترش یافته اند، علاقه به خود فن آوری بلاک چین به شدت افزایش یافته است. طبق پیش بینی کارشناسان Statista؛ بازار جهانی بلاک چین تا پایان سال جاری به بیش از 60 میلیارد کاربر خواهد رسید.

قبلاک چین شامل فهرست رو به رشدی از دفتر کل است که به عنوان بلاک شناخته می شود که با بالاترین سطح دیجیتال پیوند داده شده و رمزگذاری شده است. بلاک چین توسط یک شبکه همتا به همتا مدیریت می شود و رکوردها را در برابر تغییرات غیرقابل نفوذ می کند. برخی از مزایای  توسعه بلاک چین شامل افزایش اعتماد، امنیت، شفافیت و قابلیت ردیابی داده های به اشتراک گذاشته شده در یک شبکه تجاری است و باعث صرفه جویی در هزینه کاربران می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد چرا فقط 15 درصد از دارندگان LTC سود می برند؟
سوال امنیتی :4+62 = ?