کاهش قیمت بیت کوین چالش جدید Bitfarms شرکت جهانی استخراج بیت کوین

1401/03/16
کاهش قیمت بیت کوین چالش جدید Bitfarms شرکت جهانی استخراج بیت کوین

براساس اظهارات Bitfarms، شرکت جهانی استخراج بیت کوین، قیمت بیت کوین، بسیار بیشتر از هر عامل دیگری بر آینده صنعت تاثیرگذار است. دامیان پولا، مدیر ارشد بیت فارمز آمریکای لاتین، اظهار داشت که کشورهایی مانند آرژانتین فرصت رشد بسیار بیشتری از دیگر کشورها خواهند داشت.
با کاهش قیمت بیت کوین، شرکت های ماینینگ نیز استخراج خود را کاهش داده اند. طبق اظهارات شرکت ماینینگ، سقوط قیمت بیت کوین، مهمترین مشکلی است که ماینرها در حال حاضر با آن مواجه می باشند. از این رو کاهش ماینینگ بر دارایی های شرکت نیز تأثیر گذاشته و ارزش آن را از وضعیت برتر اقتصادی به زیر 500 میلیون دلار رسانده است.
دامیان پولا، مدیر ارشد آمریکای لاتین بیت فارمز در مصاحبه ای با رسانه های محلی اظهار داشت: بزرگترین چالش پیش روی ماینینگ در کوتاه مدت، چه در آرژانتین و چه در سطح جهانی، کاهش قیمت بیت کوین است که باعث کاهش درآمد و افزایش هزینه های عملیاتی آن شده است.
دامیان پولا همچنین این کاهش قیمت‌ ها را به عنوان مدرکی بر پیشرفت بازار ارزهای دیجیتال، به دلیل همبستگی آن با سایر شاخص ‌های سنتی سهام در بازارهای جهانی معرفی کرده است.

گسترش Bitfarms در آرژانتین

این شرکت که سهمیه ای معادل 1.5 درصد از هش ریت جهانی بیت کوین را در اختیار دارد، سرمایه گذاری های مهمی در آرژانتین و پاراگوئه انجام داده است. این شرکت در حال حاضر در حال ساخت یک فارم بزرگ بیت کوین در آرژانتین می باشد، که برای میزبانی از 55 هزار ماینر با ظرفیت 210 مگاوات طراحی شده است. بیت فارمز در حال حاضر با ساخت تاسیسات ماینینگ مذکور، 200 شغل ایجاد کرده است.
دامیان پولا، مدیر ارشد آمریکای لاتین بیت فارمز از فاکتورهای دیگری رونمایی کرد که دلیل اصلی بیت فارمز برای راه اندازی مراکز ماینینگ اصلی در آرژانتین بوده است. طبق توضیحات وی؛ از آنجایی که آرژانتین دارای مزیت هایی از جمله قیمت انرژی رقابتی، منابع انسانی با کیفیت و اکوسیستم ارزهای دیجیتال بسیار فعال است، مقصد خوبی برای سرمایه گذاری هایی از این نوع می باشد.
با وجود فراز و نشیب های اقتصادی و نوسانات مارکت دیجیتال، اکوسیستم ارزهای دیجیتال در آرژانتین پیشرو در منطقه می باشد. شرکت بیت فارمز در حال حاضر برنامه ای برای سرمایه گذاری های جدید در منطقه ندارد، به گفته دامیان پولا، Bitfarms هم اکنون در حال ارزیابی فرصت های جدید در آرژانتین، آمریکای لاتین و حتی ایالات متحده می باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کاهش قیمت بیت کوین چالش جدید Bitfarms شرکت جهانی استخراج بیت کوین
سوال امنیتی :2+49 = ?