کنفرانس بلاک چین آفریقا 2022

1400/12/08
کنفرانس بلاک چین آفریقا 2022

کنفرانس های محبوب هر ساله برخی از رهبران برتر و پیشگامان صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال را در سراسر جهان جذب کرده است، که چارلز هاسکینسون، موسس و مدیر عامل IOHK ، بنیانگذار ارز دیجیتال کاردانو، و مدیر پروژه بیت کوین Sam Bankman-Fried، بنیانگذار Alameda Research ، و مدیر عامل و بنیانگذار FTX و آندریاس ام آنتونوپولوس، کارشناس امنیت و سیستم های توزیع شده، کدنویس، کارآفرین و نویسنده از جمله این افراد برجسته می باشند. 
موضوعات کنفرانس مطابق با پذیرش جهانی فناوری بلاک چین تکامل یافته است از جمله این موضوعات «فراتر از هایپ»، «از هایپ تا جریان اصلی » و «آماده ای برای کسب و کار؟» می باشند.
همانطور که فناوری بلاک چین به بلوغ می رسد، شاهد کمتر شدن آزمایش های بلاک چین و توسعه راه حل های قوی آماده برای سازمانها و سیستم های مختلف هستیم که این توسعه بسیاری از مشاغل دیجیتال را متحول می کند.
 به عنوان مثال، پرداخت های بین مرزی مبتنی بر بلاک چین که سریع تر، ارزان تر و ایمن تر هستند و همچنین در مدیریت زنجیره تامین، جایی که فن آوری بلاک چین ردیابی را بهبود می‌بخشد، زمان تسویه تراکنش را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و پرداخت‌ها را با استفاده از قراردادهای هوشمند خودکار تسهیل می کند.
این کنفرانس بر روی فرصت‌های فن آوری بلاک چین و موارد استفاده آن در سطح جهانی و در آفریقا، دومین قاره پرجمعیت جهان با حدود 1.3 میلیارد نفر تمرکز دارد. آفریقا سریعتر از همتایان جهانی خود ارزهای دیجیتال را پذیرفته است. 

روند پذیرش ارزهای دیجیتال

پذیرش ارزهای دیجیتال نسبت به سال گذشته به بیش از 1200درصد افزایش یافته است و کشورهایی مانند کنیا، نیجریه، آفریقای جنوبی و تانزانیا در بین 20 رتبه برتر شاخص جهانی پذیرش ارزهای دیجیتال در سال 2021 قرار دارند.
آفریقا با مشکلات عمده زیرساختی دست و پنجه نرم می کند و این موضوع به معنی این است که بسیاری از مردم به انواع خدمات اولیه دسترسی ندارند. برگزاری هشتمین دوره کنفرانس بلاک چین آفریقا، این قاره را برای پذیرش فن آوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال برای حل برخی از چالش‌ها مانند تغییرات سیستم مالی و تراکنش ‌های ارزان و سریع ‌تر مساعد کرده است.
توسعه دهندگان سیستم بلاک چین از اکنون از سرمایه گذاران صنعت بلاک چین و ارز دیجیتال خواسته اند تا در کنفرانس پیشرو بلاک چین و ارزهای دیجیتال آفریقا که در تاریخ 17 مارس 2022 تا 18 مارس 2022 برگزار خواهد شد شرکت کنند.

بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنین.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کنفرانس بلاک چین آفریقا 2022
سوال امنیتی :3+79 = ?