مدیریت سرمایه با تتر چگونه انجام میشود؟

1402/04/05


مدیریت سرمایه و خرید تتر یکی از اولین مسائلی است که باید برای فعالیت در ارزهای دیجیتال به آن توجه کنین. همونطور که میدونین، مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مهارت هایی است که قبل از ورود به بازار های مالی، مخصوصا بازار ارزهای دیجیتال باید کسب کنین. در دنیای کریپتو کارنسی ها ارز دیجیتال تتر (Tether) یک ابزار بسیار کاربردی در مدیریت سرمایه در اسپات و فیوچرز رمز ارزها به حساب میاد. به همین دلیل قصد داریم که در ادامه ی این مطلب بهتون توضیح بدیم که مدیریت سرمایه با تتر چگونه انجام میشود؟

مدیریت سرمایه با تتر در ارزهای دیجیتال

توجه داشته باشین که انواع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، به مدیریت سرمایه ی متفاوتی نیاز خواهد دشت؛ به همین دلیل هم بسیار ضروری هستش که حتما استراتژی سرمایه گذاری خود را قبل از هر چیزی مشخص کنین و بر اساس اون سرمایه ای که در اختیار دارین رو مدیریت کنید. در این مقاله به آموزش مدیریت سرمایه در ترید و معاملات اسپات و فیوچرز میپردازیم. امیدواریم که با کمک اطلاعاتی که تو این مقاله بهتون میدیم، موفق بشین معاملات خودتون رو با کمترین ریسک ممکن انجام بدین. در اصل در کشور ما مدیریت سرمایه با تتر میتونه روش خوبی باشه. بطور مثال در زمانی که قیمت دلار حالت صعودی پیدا میکنه تتر بخرید و در زمان ریزش تومان بخرید. به این شکل میتونید ارزش سرمایه خودتون رو حفظ کنین و حتی اون رو بیشتر هم کنین.

ارز تتر چیست؟

ارز دیجیتال Tether معروفترین و پر استفاده ترین استیبل کوین یا ارز دیجیتال باثبات در دنیای کریپتوکارنسی ها است. استیبل کوین به اون دست از ارزهای دیجیتالی گفته میشه که پشتوانه ی مشخصی رو دارن و به همین خاطر قیمت اون ها همواره با مقدار مشخصی برابر هستش. برای مثال ارز دیجیتال تتر نسبت یک به یکی رو با دلار آمریکا داره و این موضوع باعث شده که ارزش هر تتر همواره برابر با یک دلار آمریکا باشه. توجه داشته باشین که این نسبت همیشه ثابت هست و تغییری نمیکنه.

با توجه به ماهیتی که رمز ارز تتر داره، استفاده از این ارز میتونه راه حل مناسبی برای در اما بودن از نوسانات شدیدی باشه که تو بازار ارزهای دیجیتال در زمان های مختلف اتفاق میفته. به این ترتیب در مواقع حساس میتونین بیت کوین و آلت کوین های خودتون رو به تتر تبدیل کنین و سپس بعد از ریزش قیمتی این ارزها، در محدوده های مناسب مجددا اقدام به خرید کنین. اینطوری سرمایه ی شما همواره تو بازار میمونه و امکان ورود به ارزهای دیجیتال، در بهترین موقعیت براتون فراهم میشه.

با توجه به مواردی که گفتیم، میشه نتیجه گرفت که ارز دیجیتال تتر یک ابزار بسیار کاربردی در مدیریت سرمایه ارزهای دیجیتال هستش. در حال حاضر تتر از نظر ارزش بازار، سومین رمز ارز برتر کریپتوکارنسی هاست و از شبکه های مختلفی هم پشتیبانی میکنه که این موضوع امکان نگهداری و نقل و انتقال این رمز ارز رو برای کاربرها و فعالان ارزهای دیجیتال بسیار ساده کرده. 

ارز تتر چیست؟

به طور کلی دو مورد عمده و اساسی از کاربردهای ارز دیجیتال تتر در دنیای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده که عبارتند از:

1. در امان ماندن دارایی ها از نوسانات شدید قیمتی رمز ارزها و حفظ ارزش دارایی

2. امکان انتقال ساده و سریع پول و دارایی به شکل دلار به صرافی های ارز دیجیتال، کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری یا هر فردی در سایر نقاط جهان

با توجه به مشکلاتی که در زمینه قانون گذاری رمز ارزها وجود داره، حفظ رابطه بین بانک ها و ارزهای دیجیتال به چالش کشیده شده. این در حالیه که ارز تتر نوسانات کمتری رو داره و به همین دلیل یک گزینه ی پایدار و مناسب برای سرمایه گذاران بین المللی محسوب میشود. از طرفی نگهداری راحت و بدون دردسر ارزهای دیجیتال، رمز ارز تتر رو به یک گزینه مناسب برای حفظ ارزش پول در بین سرمایه گذاران ایرانی تبدیل کرده.

اما لازمه به این نکته توجه کنین که Tether برای مدیریت سرمایه در فیوچرز و اسپات هم کاربرد داره و به همین خاطر هم محبوبیت بالایی رو بین فعالین دنیای ارزهای دیجیتال بدست آورده. تو این مقاله نحوه مدیریت سرمایه با تتر رو بهتون آموزش خواهیم داد تا بتونین معاملاتتون رو با کمترین ریسک ضرر و بیشترین احتمال سود دهی انجام بدین و به یک سود پایدار مناسب در بازار ارزهای دیجیتال دست پیدا کنین.

بررسی تاریخچه تتر

برای آشنایی با رمز ارز تتر و اطلاع از این که مدیریت سرمایه با تتر چگونه انجام میشود؟ بهتره قبل از هر چیزی در مورد تاریخچه و نحوه شکل گیری راه اندازی تتر صحبت کنیم. 

ارز تتر برای اولین بار تو جولای سال 2014 و به عنوان ارز رییل کوین (Realcoin) به وسیله ی شرکت Tether LTD و با همکاری اعضای اصلی اون به نام های بروک پیِرس (Brock Pierce) مدیر بنیاد بیت کوین (Bitcoin)، کرِیگ سلارس (Craig Sellars) مهندس نرم‌افزار و کارآفرینی به نام ریو کالینز (Reeve Collins) توسعه داده شده است. جالبه بدونین که بخشی بزرگی از اعضای این پروژه رو، اعضای تیم صرافی ارز دیجیتال بیتفنیکس (Bitfinex) تشکیل دادن.

در سال 2015 اولین معاملات تتر در صرافی بیتفینکس با توجه به چهارچوب های قانونی این صرافی، آغاز شد. عرضه ی اولیه ی این رمز ارز هم با استفاده از بلاک چین بیت کوین و استاندارد امنی (Omni layer) صورت گرفت. بعد ها هم از بلاک چین لابت کوین برای انتقال این رمز ارز استفاده میشد. در حال حاضر رمز ارز تتر بر روی 11 شبکه ی بلاک چینی مختلف قابل انتقال است.

در حال حاضر وظیفه تولید و عرضه ی ارز دیجیتال تتر برای سرمایه گذاران و معامله گر ها، به عهده ی کمپانی تتر لیمیتد (Tether Limited) می باشد. این شرکت مدعی شده که به ازای هر توکن تتر، یک دلار در ذخایر بانک مرکزی آمریکا نگهداری میکنه. به همین دلیل هم تمامی تتر ها پشتوانه ی مطمئنی رو دارن. اما اخیرا این ادعا غلط از آب در اومده و تحلیل گرها و سرمایه گذاران اعتقاد دارن که سرمایه ی شرکت تتر برای پشتیبانی از همه ی رمز ارزهای اون کافی نیست.

با توجه به اینکه تا به الان اسناد دقیق و رسمی قابل استنادی در مورد پشتوانه ی تتر ها منتشر نشده، همچنان گمانه زنی های زیادی در مورد سرمایه های این شرکت وجود داره. تو سال 2017 شایعات و گمانه زنی ها در این مورد به حدی زیاد شد که قیمت هر واحد از این ارز به 90 سنت کاهش پیدا کرد. البته با وجود تمام این حرف و حدیث ها، طبق آمار و داده هایی که توسط کریپتو کامپر (Crypto Compare) منتشر شده، بیش از 80 درصد از معاملات بیت کوین با استفاده از استیبل کوین تتر صورت میگیره.

بررسی تاریخچه تتر

مدیریت سرمایه چیست؟

تعریف مدیریت سرمایه به زبان ساده به مهارتی گفته میشه که با استفاده از اون سرمایه گذاری با کمترین ریسک و بیشترین بازدهی برای معامله گر ها فراهم میشه. هدف سرمایه گذاران از مدیریت دارایی هایی که وارد یک مارکت و یا حوزه ی مالی میکنن، اینه که دارایی های خود را حفظ کنن و ریسک سرمایه گذاری خودشون رو تا حد ممکن کاهش بدن.

همونطور که میدونین فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و سایر بازار های مالی، ریسک های بسیار زیادی داره؛ هر سرمایه گذار نیز برای کسب بازدهی مورد نظر خود از این حوزه، میزان مشخصی از ریسک رو میتونه تحمل کنه. از طرفی برای اینکه از ضررهای مالی سنگین در هر معامله ای جلوگیری بشه، باید قبل از ورود به اون معامله میزان سود و ضرر قابل تحملی اون معامله رو مشخص کنه. 

رعایت قوانین مدیریت سرمایه میتونه تا حد زیادی از ضرر های احتمالی معامله گران و افزایش سود دهی معاملات اون ها تاثیر گذار است. نکته قابل توجهی که در این مورد وجود داره اینه که یک استراتژی معاملاتی بسیار حساب شده و کارامد هم به تنهایی و بدون رعایت اصول مدیریت سرمایه، نتیجه ای جز شکست نخواهد داشت. به همین دلیل برای جلوگیری از ضررهای غیر منتظره و رشد تدریجی حساب معاملاتی خودتون، حتما باید استراتژی مشخصی رو برای مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال برای خود مشخص کنید.

در مجموع مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مهارت هایی است که هر فعال در بازارهای مالی مثل کریپتوکارنسی ها باید اونو بلد باشه. هر فرد یا شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال، با توجه به سیاست ها و میزان ریسک پذیری که داره، یک استراتژی مدیریت سرمایه ی مناسب رو برای خودش مشخص میکنه. امیدواریم که این مطلب برای شکل دهی به استراتژی معاملاتی شما، مفید واقع بشه.

اهمیت مدیریت سرمایه در ارزهای دیجیتال

مدیریت سرمایه یکی از مباحث بسیار پیچیده و تخصصی در حوزه ی سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می باشد. به عبارت ساده تر مدیریت سرمایه به این معنی می باشد که در هر معامله، میزان سرمایه ی خود را به چه شکلی مدیریت کنین. با توجه به تفاوت های روحی، شخصیتی و زمانی با هم متفاوت هستن، نمیتونیم برای همه ی افراد فعال تو این حوزه، نسخه ی یکسانی رو ارائه بدیم. به عبارت دیگه عوامل زیادی برای ایجاد یک پلن مدیریت سرمایه وجود دارن که باید هر معامله گر با توجه به ویژگی های خود، آن ها را در نظر بگیرد. 

پیشنهاد ما اینه که با توجه به جزئیات و نحوه ی معامله ی خود، دیدگاه سرمایه گذاری، اهداف مالی، میزان ریسک پذیری و ریسک گریزی، نوع تفکر و روحیاتی که دارین، یک استراتژی مدیریت سرمایه ی مناسب برای خود مشخص کنید. برای اینکه بدونین مدریت سرمایه با تتر چگونه انجام میشود؟، قبل از هر چیزی باید هدف کلی و اصلی خودمون رو از سرمایه گذاری و معامله ی خود مشخص کنین. همچنین باید بازه زمانی سرمایه گذاری خود را انتخاب کنید.

اهمیت مدیریت سرمایه در ارزهای دیجیتال

در مرحله بعد باید میزان ریسک پذیری خود را در معامله ی هر رمز ارز مشخص کنید و ببینید که تا چه میزان تحمل ریسک و ضرر رو در این حوزه دارین. به این نکته توجه داشته باشین که میزان ریسکی که در هر معامله میکنین، به طور مستقیمی روی سود شما تاثیر میذاره؛ البته این مسئله میزان ضرر احتمالی شما رو هم بیشتر میکنه. برای کاهش میزان ریسک سرمایه گذاری خود، بهتره که یک هدف گذاری واقع گرایانه رو با توجه به سرمایه ای که وارد معامله کردین، داشته باشید.

تجربه ای که در سال های گذشته با فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال بدست آوردیم، بهمون ثابت شده است که روانشناسی، مدیریت سرمایه و مدیریت ریسک و طمع بسیار مهمتر از سبک تحلیل و یادگیری انواع روش های تحلیلی بازار می باشد. مدیریت سرمایه ارز دیجیتال میتونه تا حد زیادی از ضرر و از دست دادن سرمایه شما جلوگیری کنه. با توجه به اینکه هر تحلیلی نمیتونه با تارگت های خودش برسه و شرایط سیاسی و اقتصادی کشور ها، جنگ، اخبار و. . . میتونه روی نتیجه تحلیل های شما و روند حرکت قیمت ها تاثیر بذاره، حتما باید یک استراتژی مناسب برای ورود به معاملات خود داشته باشید.

یک استراتژی مناسب بهتون کمک میکنه که بتونین در شرایط مختلف بازار، سرمایه ی شما امنیت بیشتری رو داشته باشه. در ادامه با ما همراه باشین تا بیشتر در مورد نحوه مدیریت سرمایه با تتر در بازار ارزهای دیجیتال اطلاع پیدا کنین.

مدیریت سرمایه با تتر در بازار ارزهای دیجیتال

بعد از اینکه تمامی مراحلی که گفتیم رو طی کردین، برای مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال بهترین کار این است که کل سرمایه ای که برای فعالیت در این بازار در نظر گرفتین رو به دو قسمت تقسیم کنین. ترکیب پیشنهادی ما برای این تقسیم بندی نسبت 20 به 80 است؛ 20 درصد برای ترید و معاملات کوتاه مدت و 80 درصد برای هولد ارزهای دیجیتال. البته باید به این نکته توجه کنین که این تقسیم بندی بر اساس سلیقه، میزان ریسک پذیری و میزان دانش و تجربه ای که در حوزه رمز ارزها دارین، میتونه متفاوت باشه. ما در این مطلب روشی کم ریسک و متداول رو بهتون توضیح دادیم که امیدواریم برای مخاطبینمون مفید واقع بشه.

توصیه ی ما اینه که از 80 درصد سرمایه ای که به هولد ارزهای دیجیتال اختصاص دادین، 50 تا 60 درصد از سرمایه ی خودتون رو به ارزهای شاخص و برتر دنیای کریپتو کارنسی ها از جمله بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و. . . اختصاص بدین. این کار تا میزان زیادی سوددهی و ریسک گریزی شما رو تحت تاثیر قرار میده. 10 درصد از سرمایه ی سبد هولد خودتون رو هم به 25 ارز برتر بازار اختصاص بدین. البته باید قبل از اقدام به خرید هر کدوم از این رمز ارزها، شناخت کاملی رو نسبت به پروژه ی اون رمز ارز داشته باشین؛ همچنین باید برای پیدا کردن بهترین نقاط ورود به این ارزها، باید به بررسی فاندامتال و تکنیکال این ارزها توجه کنین.

بقیه ی سرمایه ی هولد رو هم بهتره که به شکل استیبل کوین ها و ارزهای باثباتی مثل تتر در سبد سرمایه گذاری خودتون نگه دارین. اینطوری با ریزش هر چه بیشتر ارزها میتونین با قیمت های بهتری ارزهای دیجیتال مد نظرتون رو خریداری کنین. البته در مورد اینکه مدیریت سرمایه با تتر چگونه انجام میشود؟ در ادامه بیشتر بهتون توضیح خواهیم داد. همچنین برای سرمایه گذاری در شت کوین ها بهتره که از سبد ترید خودتون استفاده کنین ولی اگه قصد نگهداری شت کوین ها رو برای مدت زمان های طولانی تری دارین، نباید بیشتر از 2 تا 3 درصد از سرمایه ی خودتون رو به اون ها اختصاص بدین.

مدیریت سرمایه با تتر

 همونطور که گفتیم 20 درصد از پولتون رو بهتره که به ترید ارزهای دیجیتال اختصاص بدین. با توجه به اینکه ترید انواع مختلفی رو داره که هر کدوم میزان ریسک و خطر متفاوتی رو داره، پیشنهاد میکنیم این بخش از سرمایه تون رو هم به دو بخش مختلف تقسیم کنین. ترکیب مد نظر ما برای اینکار، 80 درصد برای معاملات اسپات و 20 درصد هم برای معاملات فیوچرز می باشد. با یک دو دو تا چهار تا میشه به این نتیجه رسید که 16 درصد از کل سرمایه ی شما به معاملات اسپات ارز دیجیتال و 4 درصد از اون هم به معاملات فیوچرز ارز دیجیتال اختصاص پیدا میکنه. البته این ترکیب هم میتونه با توجه به میزان ریسک پذیری شما و زمانی که برای بررسی بازار دارین، متفاوت باشه.

نحوه مدیریت سرمایه در اسپات با فیوچرز فرق میکنه؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشین که در این سبد سرمایه گذاری هم حتما باید مقداری از سرمایه ی شما همواره به شکل ارز دیجیتال تتر باشه. برای مدیریت سرمایه در معاملا اسپات، بهتره که هیچ وقت بیشتر از 5 تا 7 درصد از سرمایه ای که در دست دارین رو وارد یک معامله نکنین.

همچنین برای بعضی از معاملات ممکنه که به دو یا چند پله برای ورود نیاز داشته باشین؛ تو چنین سرمایه گذاری هایی هم بهتره که بیشتر از 10 تا 12 درصد از کل سرمایه و پولی که برای ترید در اسپات در اختیار دارین رو، وارد یک معامله نکنین.

در مورد معاملات فیوچرز باید به یک فاکتور بسیار مهم به نام اهرم یا لوریج معاملات دقت کرد. هر چقدر که میزان اهرمی که برای یک معامله انتخاب میکنین، بیشتر باشه، میزان سرمایه ای که در گیر اون معامله کردین باید کمتر بشه.

برای مثال اگه برای معامله ای از اهرم 50 استفاده میکنین، بهتره که تنها 1 درصد از پولتون رو درگیر معامله کنین. در صورتی که تو معامله ای اهرم شما 80 باشه، میزان سرمایه ای که وارد اون معامله کردین باید کمتر از 0.5 درصد کل سرمایه ی فیوچرز شما باشه. همچنین برای مدیریت سرمایه در فیوچرز برای معاملاتی که اهرم اون ها کمتر از 20 باشه، میتونین 2 تا 3 درصد از سرمایه ی خودتون رو درگیر کنین.

این نوع مدیریت سرمایه میتونه برای رشد آروم ولی تضمینی حساب معاملاتی شما مفید باشه و تا حد زیادی از ضرر و لیکویید شدن حساب شما جلوگیری کنه. این فرمول مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال، یکی از کم ریسک ترین راه های سرمایه گذاری در این حوزه می باشد.

آموزش نحوه مدیریت سرمایه با تتر

در ادامه به مهمترین بخش مقاله ی خودمون، یعنی نحوه مدیریت سرمایه با ارز تتر در بازار ارزهای دیجیتال رسیدیم. همونطور که در بخش قبلی اشاره داشتیم، بهتره که همیشه بخشی از کل سرمایه ای که در اختیار دارین رو به شکل نقد نگهداری کنین؛ دلیل این موضوع اینه که بازار ارزهای دیجیتال نوسانات بسیار زیادی رو داره و همواره احتمال تشکیل کف های پایین تر وجود داره. با خرید تو این کف ها میتونین نقطه سر به سر و میانگین قیمت خرید خودتون رو تا حدی کاهش بدین و سریعتر به سود برسید.

آموزش نحوه مدیریت سرمایه با تتر

انواع سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، میزان ریسک های متفاوتی رو داره؛ اما مهم نیست که استراتژی معاملاتی شما چیه و بر چه اساسی کار میکنه، در هر صورت با خرید در قیمت های پایین تر میتونین که شانستون رو برای کسب سود و موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال، بیشتر از قبل کنین. با نقد بودن در شرایط حساس و ریزشی بازار، وقتی همه درگیر پانیک سل یا فروش هیجانی ارزهاشون شدن، شما میتونین در کف جدید اقدام به سرمایه گذاری کنین. البته برای اینکار باید مطمئن باشین که کف پایین تری قرار نیست بوجود بیاد.

نکته دیگه ای که برای استفاده از تتر در مدیریت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال اهمیت داره، سرعت بالای انتقال این رمز ارز می باشد. به کمک این ویژگی تتر میتونین در کمترین زمان ممکن سرمایه ی خودتون رو برای خرید به صرافی مورد نظرتون انتقال بدین. البته برای انتقال کم هزینه و ارزان تتر، حتما باید به شبکه تتر توجه کنین و کم هزینه ترین شبکه رو انتخاب کنین. در حال حاضر بلاک چین ترون (TRX) میتونه بهترین و ارزان ترین شبکه برای انتقال ارز دیجیتال تتر به پلتفرم های خارجی باشه.

سوالات متداول

  • چه روش‌هایی برای مدیریت سرمایه با تتر وجود دارد؟

برای مدیریت سرمایه با تتر، می ‌توانید از روش ‌هایی مانند خرید و نگهداری تتر برای حفظ ارزش سرمایه استفاده کنید. همچنین، می‌توانید تتر را برای مبادله با دیگر ارزهای دیجیتال استفاده کنید و در زمان کسب سود ارز دیجیتال مورد نظر خود را به تتر تبدیل کنید تا سود معامله برای شما باقی بماند.

  • آیا مدیریت سرمایه با تتر امن و مورد قبول است؟

مدیریت سرمایه با تتر می‌تواند امن باشد، اما به عواملی مانند امنیت صرافی ‌ها، استفاده از کیف پول‌های امن و رعایت اصول امنیتی در معاملات نیز وابسته است. در نظر داشته باشید که حفظ امنیت سرمایه‌های خود بر عهده شما هستش و توصیه می ‌شه از قبل اطلاعات تون رو در این زمینه بالا ببرید.

  • آیا مدیریت سرمایه با تتر بهبودی در سرمایه گذاری ها در ارز دیجیتال ایجاد می‌کند؟

استفاده از تتر در مدیریت سرمایه میتونه بهبودی در عملکرد سرمایه‌گذاری ‌ها ایجاد کنه. زیرا این ارز دیجیتال به عنوان یک استیبل کوین ارزش ثابتی داره و از نوسانات بزرگ دیگر ارزهای دیجیتال مستقل هستش. با این حال، نیاز هستش که به تحلیل بازار و مدیریت ریسک‌های مربوطه توجه کنین تا بهبودی در عملکرد سرمایه‌گذاری‌ های خودتون بدست بیارین.

جمع بندی و نتیجه

تو این مقاله سعی کردیم که بهتون توضیح بدیم، مدیریت سرمایه با تتر چگونه انجام میشود؟ به همین منظور در ابتدا شما رو با ارز دیجیتال تتر (Tether) آشنا کردیم و توضیحاتی رو در مورد تاریخچه اون بهتون دادیم. سپس به توضیح مدیریت سرمایه در ارزهای دیجیتال پرداختیم و شما رو با این اصل مهم سرمایه گذاری، تا حد ممکن آشنا کردیم. در انتها هم یک استراتژی و فرمول مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال که ریسک بسیار پایینی رو هم داره، بهتون آموزش دادیم. امیدواریم که این مقاله بتونه راهنمایی های لازم رو برای داشتن معاملات کم ریسک و پر سود در دنیای کریپتوکارنسی ها، به شما کرده باشه.

نکته دیگری که قصد داریم در انتهای مقاله بهتون توضیح بدیم، انتخاب یک صرافی معتبر برای تهیه ی رمز ارز تتر می باشد. بسیار مهم هستش که از چه پلتفرم داخلی ای برای سرمایه گذاری در ارز تتر و تبدیل ریال به تتر استفاده میکنین. پیشنهاد ما استفاده از صرافی اینانس می باشد. صرافی اینانس این افتخار رو داره که در بین برترین پلتفرم های داخلی معاملاتی ارزهای دیجیتال قرار گرفته که از 700 رمز ارز مختلف پشتیبانی میکنه. همچنین تو این صرافی ارز تتر در 13 شبکه ی مختلف پشتیبانی شده و از این نظر دست مخاطب کامل باز می باشد.


نظرات کاربران در مورد مدیریت سرمایه با تتر چگونه انجام میشود؟
  • قظعا مدیریت سرمایه یکی از مهمترین مهارت هاییه که همه معامله گر ها باید بلد باشن. ممنون از مقاله کاملی که نوشته بودین، واقعا راهکارهای خوبی رو برای مدیریت سرمایه دادین.

    باید هر وقت دیدی بازار حالش خوب نیست یا سود کردی و میخوای سیوش کنی همه ارزهات رو به تتر تبدیل کنی

    دوره آموزش مدیدیرت سرمایه معرفی میکنید؟

    یکی از امن ترین روش های سرمایه گذاریه تتر

سوال امنیتی :8+33 = ?