خرید بایننس کوین | اسمارت چین ارزان، فروش بایننس کوین | اسمارت چین BNB، قیمت بایننس کوین | اسمارت چین

خرید بایننس کوین | اسمارت چین

37,056,169 تومان

قیمت لحظه ای بایننس کوین | اسمارت چین

قیمت خرید بایننس کوین | اسمارت چین
592.22 $ = 37,056,169 تومان

فروش بایننس کوین | اسمارت چین

36,361,817 تومان

قیمت روز بایننس کوین | اسمارت چین

قیمت فروش بایننس کوین | اسمارت چین
592.21 $ = 36,361,817 تومان
با دعوت از دوستان خود، از تراکنش های آنها کارمزد دریافت کنید.

برای خرید اسمارت چین وارد پنل کاربری شده و از منو خرید "اسمارت چین" را انتخاب و خرید کنید

وقتی دنیا به طرف ارز دیجیتال میره ، جایز نیست که ما هم نظاره گر این روند باشیم. عقل حکم میکنه که از دنیا عقب نمونیم و همگام با اون پیش بریم . وقتی در بین ارز دیجیتال ها قدم می زنی ، با اسم بایننس کوین و اسمارت چین مواجه میشی. نام این ارز نظرتو جلب می کنه و دلت می خواد درباره ش بدونی. ما اینجا در این مقاله به شما کمک می کنیم تا در مورد  اینکه بایننس کوین چیه؟ و چطوری می تونیم بایننس کوین بخریم ؟ و چطور فروش بایننس کوین داشته باشیم؟ کجا از قیمت بایننس کوین مطلع شیم؟ اطلاعات خوب و جامعی بهتون بدیم . پس با ما همراه باشید.

اگر به دنبال خرید اسمارت چین از صرافی ایرانی هستین، اینانس میتونه بهترین گزینه برای شما باشه. این صرافی بیش از 700 ارز دیجیتال مختلف رو تحت پشتیبانی داره و خرید BNB BEP 20 و BNB BEP 2 در این صرافی برای تمامی کاربرها امکان پذیر است. ارز دیجیتال بایننس کوین بر روی شبکه BEP 20 اصلی ترین ارزهای دیجیتال برای پرداخت هزینه های مربوط به کارمزد هایی هستن که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین انجام میشن. به همین دلیل آشنایی با نحوه خرید اسمارت چین اهمیت زیادی رو برای فعالان بازار کریپتوکارنسی ها داره.
در این مطلب با ماهمراه باشین تا انواع روش های خرید اسمارت چین رو بهتون توضیح بدیم. همچنین شما رو با نحوه تبدیل BNB به اسمارت چین در کیف پول ارز دیجیتال آشنا میکنیم تا افرادی که به اشتباه این رمز ارز رو خریداری کردن ولی از شبکه مناسب برای انتقال اون استفاده نکردن هم بتونن ارزهای بایننس کوین خودشون رو به اسمارت چین تبدیل کنن.

ارز دیجیتال بایننس کوین یا اسمارت چین چیست؟

بایننس کوین  یه رمز ارز هستش که توسط صرافی بایننس در تیر ماه سال ۱۳۹۶ معرفی شد. نماد معاملاتی این ارز BNB است. در بازار آزاد معامله میشه. ساده تر  بگم مثل همون چیزی که ما به عنوان ارزهایی مثل دلار آمریکا یا بیت کوین میشناسیمش هست و به همین دلیل هم شاهد افزایش ارزش این ارز هستیم. بایننس کوین در ابتدا با استفاده از شبکه ی بلاکچین اتریوم ساخته شد ولی بعدا به شبکه ی بلاکچین اختصاصیه خودش انتقال داده شد. بایننس کوین با اهداف گوناگونی ابداع شد. برای پرداخت هزینه ها : هزینه ی مبادله یا معامله و یا هر عملیات دیگه ای که کاربر ممکنه در صرافی انجام بده و کارمزد داشته باشه از بایننس کوین استفاده می شه .از بایننس کوین می تونیم خیلی جاها استفاده کنیم مثل پرداخت کارمزدها ی داخلی، داخل صرافی بایننس و دیگر صرافی ها یی که از این ارز پشتیبانی می کنه. برای پرداخت هزینه در مراکز خدمات و فروش کالا که از این رمز ارز پشتیبانی میکنه و همچنین برای سرمایه گذاری می تونیم از این رمز ارز استفاده کنیم.

BNB سوخت دیجیتالی بلاکچین BSC هستش که به طور خاص برای تعامل با برنامه های غیر متمرکز راه اندازی شده. از ویژگی های این زنجیره هم اینه که: وجود همه ی گزینه های لازم برای ایجاد و کار با dApps، سازگاری با اتریوم، توان عملیاتی بالا (ایجاد یک بلوک در هر 5 ثانیه) در این زنجیره جا داره.

شبکه ی اسمارت چین در سال 2019  برای عرضه و مبادله ی کالا راه اندازی شد. سوخت دیجیتالی که بایننس اسمارت چین از اون استفاده می کنه، ارز دیجیتال بایننس کوینه. این شبکه از پهنای باند بالایی برخوردار هستش اما برای توسعه ی dApps مناسب نیست. به همین خاطر متخصصان بایننس شبکه ی جدیدی با نام بایننس اسمارت چین راه اندازی کردن که به طور موازی با زنجیره ی اصلی کار می کنه، کاملا مستقله و سازگار با ماشین مجازی اتریوم هستش.

 

ارز دیجیتال اسمارت چین در واقع همون ارز بایننس کوین در شبکه BSC یا همون BEP20 است. برای خرید اسمارت چین لازمه که ارز BNB رو انتخاب کنین و شبکه روی BSC تنظیم کنین تا خرید اسمارت چین انجام بشه.

 

اگه علاقمند به سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتالی شدین، بایننس کوین می تونه گزینه ی مناسبی باشه. اکه می پرسین چرا؟ باید خدمتون عرض کنم  به دلیل اینکه  بایننس کوین (BNB) رشد ویژه ای داشته و صرافی بایننس هم از این ارز پشتیبانی می کنه، می تونه گزینه ی مناسب  برای سرمایه گذاری باشه. حالا برسیم به این نکته که چطور می تونیم بایننس کوین بخریم و یا بفروشیم ؟

ارز دیجیتال اسمارت چین چیست؟

خرید اسمارت چین

حالا که با رمز ارز بایننس کوین اشنا شدین، بد نیست که کمی هم در مورد Binance Smart Chain صحبت کنیم. منظور از بایننس اسمارت چین یک شبکه ی بلاک چینی معتبر و بسیار پیشرفته است که توسط کمپانی بزرگ بایننس که مالک صرافی بایننس هم هستش، ساخته شده. این شبکه به کاربرهای خودش اجازه میده که از قرارداد های هوشمند استفاده کنن. 

اما منظور ما از خرید اسمارت چین، این شبکه ی بلاک چینی نیست. وقتی که در مورد ارز بایننس چین صحبت میکنیم، در واقع همان ارز بایننس کوین است که بر روی شبکه BEP 20 ذخیره سازی میشه. توجه داشته باشین که قیمت اسمارت چین BNB با قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین همواره برابر هستش. حتی میزان کارمزد پرداختی شما برای این دو ارز هم با هم تفاوتی رو نداره. شاید با خودتون بگین که با وجود ارز BNB دیگه چه نیازی به اسمارت چین میتونیم داشته باشیم؟ برای اینکه پاسخ مناسبی به این سوال ارائه بدیم و شما رو با کاربرد اسمارت چین بیشتر آشنا کنیم، لازمه کمی در مورد اهداف این رمز ارز و جامعه ی هدف اون صحبت کنیم.

ارز بایننس کوین BEP 20 برای استفاده افرادی توسعه پیدا کرده که قصد ساخت، توسعه و یا استفاده از برنامه های غیرمتمرکزی که بر روی شبکه بایننس اسمارت چین توسعه پیدا کردن، کاربرد داره. حتی افرادی که قصد دارن پروژه خودشون رو از شبکه اتریوم به بایننس اسمارت چین انتقال بدن، از رمز ارز اسمارت چین استفاده میکنن. توجه داشته باشین که کاربرد این افراد از این رمز ارز، پرداخت هزینه های مربوط به شبکه و کارمزد های آن می باشد.

همچنین یکی دیگه از کاربرد های این ارز دیجیتال برای پرداخت کارمزد انتقال توکن هایی هستش که بر روی شبکه بلاک چینی بایننس عرضه شدن. برای مثال اگه قصد داشته باشین که تتر رو بر روی شبکه بایننس چین انتقال بدین، حتما باید از قبل اقدام به خرید اسمارت چین و ذخیره ی اون در کیف پول دیجیتالی خودتون، توجه کنین. البته لازم به ذکره که برای انتقال تتر از صرافی به کیف پول، هزینه ی کارمزد از تترهای شما کم میشه ولی در کیف پول ارز دیجیتال حتما باید توکن بومی شبکه مورد نظر خودتون رو داشته باشین.

چرا باید BNB بخریم؟

چرا باید BNB بخریم؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاد که چرا باید BNB بخریم؟ همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال اسمارت چین رمز ارز اختصاصی صرافی بایننس هست که برای بهینه سازی معاملات و اعمال تخفیف مورد استفاده معامله گران و کاربران فعال صرافی قرار می گیره. بنابراین اگه شما نیز یکی از کاربران صرافی بایننس هستین، بهتره تا ارز دیجیتال BNB رو بخرین تا بتونین از اون در صرافی بایننس بهره ببرین. همچنین صرافی بایننس مدام در هر حال کار بر روی ارز دیجیتال اسمارت چین هست و سعی می کنه تا این رمز ارز رو توسعه و گسترش بده. بنابراین این موضوع می تونه نقطه مثبتی برای آینده ارز بایننس کوین باشه.

جالب اینجاست که بدونین در حال حاضر مارکت کپ بیت کوین با اختلاف از همه ارزهای دیجیتال بیشتر هست، ولی به نظر میرسه در بلند مدت ارزهایی که شرایط بالاتر و بهتری نسبت به بیت کوین دارن، می تونن رتبه شماره یک از نظر مارکت کپ رو به خودشون اختصاص بدن. از جمله از این رمز ارزها می تونیم به ارز دیجیتال اتریوم، BNB و... اشاره کنیم. به عبارت دیگه ارز دیجیتال اسمارت چین می تونه در بازه زمانی چندین ساله به چند برابر قیمت فعلی نیز برسه. همچنین طبق پیش بینی های کارشناسان، ارز دیجیتال اسمارت چین می تونه به با ارزش ترین رمز ارز موجود در بازار کریپتوکارنسی ها تبدیل بشه. چون این رمز ارز هیچ کمبود و مشکلی برای تبدیل شدن به ارزشمندترین ارز دیجیتال بازار کریپتوکارنسی ها رو نداره. بنابراین BNB می تونه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب بشه.

ارز دیجیتال بایننس کوین مزایای زیادی به همراه داره و همین موضوع نیز باعث میشه تا سرمایه گذاران زیادی به سمت این رمز ارز بیان. از جمله از این مزایا می تونیم به میزان هزینه کمتر در بازار کریپتوکارنسی ها، برخوردار شدن از تخفیف در معاملات بایننس، امکان استفاده و معامله با اون در خارج از صرافی بایننس، تبادل با ارزهای فیات و سرعت بالا در انجام تراکنش ها اشاره کنیم.

بهترین روش برای خرید BNB چیست؟

بهترین روش برای خرید BNB

با توجه به توضیحاتی که در مورد ارز دیجیتال بایننس کوین برای شما ارائه کردیم، متوجه شدین که Smartchain یه گزینه مناسب برای سرمایه گذاری هست. برای خرید این رمز ارز روش های مختلفی وجود داره که در این قسمت از مقاله برخی از انواع روش های خرید بایننس کوین رو برای شما معرفی می کنیم و بهترین روش برای خرید BNB رو هم برای شما مورد بررسی قرار می دیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

• یکی از انواع روش های خرید بایننس کوین که به عنوان بهترین روش برای خرید BNB نیز محسوب میشه، خرید مستقیم از طریق صرافی هاست. برای این کار شما باید ابتدا یه صرافی مورد اعتماد پیدا کنین. سپس باید در صرافی احراز هویت انجام بدین. در آخر نیز شما با ارسال سفارش خرید از صرافی و پذیرفتن درخواست شما توسط صرافی، می تونین BNB خریداری کنین.

• یکی دیگه از انواع روش های خرید بایننس کوین که اعتماد کردن بهش سخته، خرید مستقیم از افرادی هست که در کسب و کار خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارن. ولی اعتماد کردن به این افراد هست، بنابراین توصیه می کنیم تا برای معامله های خودتون از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال استفاده کنین.

• یکی دیگه از انواع روش های خرید بایننس کوین، از طریق پلتفرم های P2p هست. این پلتفرم ها جوری فعالیت می کنند که خریدار رو به صورت مستقیم بدون واسطه به فروشنده متصل می کنند. البته معامله در این سایت ها باید بر اساس قوانین مربوط به سایت انجام بشه.

• یکی دیگه از انواع روش های خرید بایننس کوین این هست که شما باید مقداری تتر تهیه کنین و با ثبت نام در صرافی بایننس، تترهای خودتون رو به آدرس حساب خود در بایننس ارسال کنین و سپس تترهای خودتون رو به ارز دیجیتال BNB تبدیل کنین.

چگونه BNB های خود را بفروشیم؟

چگونه BNB های خود را بفروشیم؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله آموزش خرید BNB و اسمارت چین، نحوه فروش بایننس کوین رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین اسمارت چین های خودتون رو بفروشین. بهتره بدونین نحوه فروش بایننس کوین نیز همانند خرید اون هست. به عبارت دیگه به همون روش که تونستین BNB بخرین، به همون صورت نیز می تونین BNB های خودتون رو بفروشین و به پول نقدی تبدیل کنین. همچنین بهترین روش برای فروش BNB، مراجعه به صرافی های آنلاین ارز دیجیتال هست. البته روش های دیگه ای نیز وجود داره، ولی توصیه می کنیم تا از صرافی های ارز دیجیتال استفاده کنین.

برای فروش BNB در صرافی های ارز دیجیتال، همانند خرید اون باید ابتدا معتبرترین صرافی ارز دیجیتال رو انتخاب کنین و با ثبت نام و احراز هویت در اون بتونین سفارش فروش خودتون رو ثبت کنین. همچنین باید در زمان فروش BNB، باید به برخی نکات هم توجه داشته باشین. از جمله از این نکات می تونیم به انتخاب شبکه مورد نظر، توجه به آدرس های گیرنده و قیمت مناسب برای فروش اشاره کنیم. به عبارت دیگه اگه در زمان خرید یا فروش BNB به شبکه مورد نظر توجه لازم رو نکنین، ممکنه سرمایتون از دست بره. نکته قابل توجه این هست که در صورت امکان اررز اسمارت چین خودتون رو در قیمت پایین تر از قیمت خریداری خودتون نفروشین.

جالب اینجاست که بدونین شما می تونین ارز BNB خودتون رو به افرادی که قصد خرید بایننس کوین رو دارن بفروشین. البته این روش ریسک زیادی داره و ممکنه سرتون کلاه بره و سرمایتون از دست بره. همچنین همونطور که برای خرید BNB از پلتفرم های P2p استفاده کردین، برای فروش نیز می تونین از این سایت ها استفاده کنین که توصیه ما برای شما این هست که در صورت امکان از صرافی های ارز دیجیتال استفاده کنین.

آموزش خرید BNB با کمترین کارمزد(بهترین شبکه برای خرید BNB):

آموزش خرید BNB

یکی از نکاتی که باید در زمان خرید BNB بهش توجه کرد، انتخاب شبکه هست. بهتره بدونین ارز دیجیتال BNB شبکه اختصاصی خودش رو داره و شما می تونین برای خرید بایننس کوین از شبکه های اختصاصی این ارز دیجیتال استفاده کنین. Bep20 و Bep2 شبکه های اختصاصی BNB هستن که هر کدوم ویژگی ها، مزایا و قیمت کارمزد مختلفی دارن و باید ابتدا این خصوصیات رو بررسی کنین و بتونین بهترین تصمیم رو برای خرید بگیرین. همچنین شبکه بایننس اسمارت چین فقط یه بلاک چین سازگار با اتریوم هست و جوری طراحی شده که سرعت بیشتر و کارمزد کمتری در انجام تراکنش ها داشته باشه.

Bep2 بلاک چین بایننس چین هست که آدرس های اون با عبارت bnb شروع میشه و اغلب نیاز به پر کردن مقداری MEMO داره. Bep20 نیز بلاک چین بایننس اسمارت چین هست که آدرس های اون همانند شبکه اتریوم با 0X شروع میشه، ولی شبکه اون با استاندارد ERC20 متفاوت هست. نکته قابل توجه این هست که شبکه های BEP2 و BEP20 از استاندارد ERC20 تفاوت زیادی دارن و باید این تفاوت ها رو بدونین و در زمان خرید و فروش یا انتقال ارزهای دیجیتال، به شبکه مورد نظر خودتون توجه لازم رو داشته باشین. همچنین میزان کارمزدهای شبکه Bep20 در مقایسه با Bep2 پایین تر هست و بهترین شبکه برای خرید BNB، شبکه Bep20 هست.

جالب اینجاست که بدونین در صورت انتقال دارایی بر بستر Bep20 و یا Bep2 به کیف پول، باید ارزهای دیجیتال شما نیز از جنس همین شبکه ها باشه و نمی تونین اون ها رو مجددا به یه آدرس متفاوت مثل ERC20 ارسال کنین. همچنین کارمزدها در شبکه Bep2 و Bep20 از جنس بایننس کوین هست. به عبارت دیگه برای اینکه بتونین کارمزد این شبکه ها رو پرداخت کنین، باید ارز دیجیتال BNB پرداخت کنین و در صورت خرید بایننس کوین، مقداری BNB به عنوان کارمزد از شما کسر میشه.

بهترین صرافی برای خرید BNB کدام است؟

بهترین صرافی برای خرید BNB

همونطور که در بخش های قبلی نیز گفتیم، بهترین روش برای خرید BNB، استفاده از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال هست. برای این کار باید ابتدا معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال رو انتخاب کنین و با مراجعه به اون ها فرایند ثبت نام و احراز هویت خودتون رو انجام بدین. بهتره بدونین با گسترش بازار ارزهای دیجیتال و افزایش محبوبیت اون، صرافی های ارز دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها به دلیل داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. همین موضوع نیز باعث میشه تا پیدا کردن صرافی ارز دیجیتال خوب برای خرید رمز ارزها کار سختی بشه.

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، قطعا با صرافی های زیادی کار کردین و متوجه شدین که صرافی های خارجی زیادی وجود دارن که شما می تونین از طریق اون ها نیز اقدام به خرید اسمارت چین کنین. از جمله از صرافی های خارجی می تونیم به صرافی بایننس، کوینکس، کوکوین و... اشاره کنیم. بهتره بدونین کار کردن با صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی خطرات زیادی به همراه داره. برای مثال صرافی بایننس به دلیل وجود تحریم های بین المللی ایران، احراز هویت رو اجباری کرده و به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی کنه. اگر همه کاربری در صرافی بایننس ایرانی بودنش مشخص بشه، بلافاصله حسابش مسدود میشه و سرمایش از دست میره.

در مقابل صرافی های ارز دیجیتال ایرانی نیز وجود دارن که می تونین از این صرافی ها نیز استفاده کنین. صرافی ایران بایننس یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال هست که بیش از 5 سال در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت داره و از بیش از 600 نوع ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. به این ترتیب شما می تونین برای خرید اسمارت چین از صرافی ایران بایننس استفاده کنین. نکته قابل توجه این هست که صرافی ایران بایننس نسبت به سایر صرافی های ایرانی کارمزد کمتری دریافت می کنه.

آموزش خرید شت کوین با BNB:

آموزش خرید شت کوین با BNB

یکی از کاربردهای ارز دیجیتال BNB این هست که شما می تونین با استفاده از این رمز ارز شت کوین های مختلفی رو خریداری کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آموزش خرید بایننس کوین و اسمارت چین، نحوه خرید شت کوین با BNB رو برای شما یاد می دیم تا بتونین با استفاده از این رمز ارز شت کوین های مورد نظر خودتون رو خریداری کنین.

• در مرحله اول برای خرید شت کوین با BNB برای خودتون در کیف پول ارز دیجیتال تراست ولت، حساب کاربری بسازین و مقداری اسمارت چین یا BNB بر بستر شبکه Bep20 رو به ولت خودتون اضافی کنین تا سرمایه لازم برای خرید شت کوین رو داشته باشین.

• در مرحله دوم باید در تراست ولت به قسمت Dapp یا قراردادهای هوشند مراجعه کنین و در اونجا صرافی پنکیک سواپ رو سرچ کرده و وارد این صرافی بشین. پنکیک سواپ نوعی صرافی غیر متمرکز هست که می تونین انواع شت کوین های مورد نظر خودتون رو بخرین.

• در مرحله سوم برای خرید شت کوین با BNB، باید کیف پول تراست ولت خودتون رو به صرافی ارز دیجیتال پنکیک سواپ متصل کنین. برای این کار باید در صفحه اصلی صرافی بر روی گزینه Connect Wallet کلیک کنین و مجوز اتصال رو بدین.

• در مرحل چهارم باید مقداری BNB برای خرید شت کوین باید ابتدا به شبکه اسمارت چین وصل بشین تا بتونین از صرافی پنکیک سواپ برای خرید استفاده کنین و سپس مشخص کنین که چه مقدار ارز BNB می خواهین به خرید شت کوین اختصاص بدین.

• در مرحله آخر نیز باید شت کوین مورد نظر خودتون رو از بین ارزهای دیجیتال موجود در این صرافی جستجو و انتخاب کنین و با سواپ BNB های خودتون به شت کوین انتخابی، مراحل خرید شما انجام بشه و سپس شت کوین های خریداری شده رو به ولت خودتون انتقال بدین.

روش های خرید بایننس کوین وفروش BNB

از دغدغه هایی که برا ی تازه واردای بازار ارز دیجیتال پیش میاد اینکه چطور باید خرید بایننس کوین انجام بدن ؟ و چطور بایننس کوین بفروشن؟ ودر این راستا چیکار کنن که سرشون کلاه نره؟ چون همینطور که می دونین و یا شنیدین بازار کلاهبرداریا در این بازار گرمه و  بستر رمز ارزها جای خوبی شده برای افراد سود جو که از سادگی افراد مخصوصا کسایی که تازه وارد خرید وفروش رمز ارزها شدن، برای پر کردن جیب خودشون استفاده میکنن.

در اینجا از روشهای خرید اسمارت چین و بایننس کوین و فروش آنها صحبت می کنیم.

معامله اسمات رچین و بایننس کوین با افراد حقیقی: روش سنتی

از روش های معامله سنتی اینکه با طرف معامله (شخص حقیقی) قرار میذارین. هر دو سر قرار حاضر میشین و در ازای دادن پول ازش بایننس کوین دریافت می کنید  با قیمت اسمارت چین که اون مشخص میکنه و یا این کار رو در شبکه های اجتماعی انجام میدید.اما آیا به همین راحتیه ؟ در جواب باید بگم نه! در بازار رمز ارز ها این روش هم خطرناکه و هم پر ریسکه. چون ممکنه در ازای پرداخت پول هیچ بایننس کوینی دریافت نکنید. یعنی از اعتماد شما سوء استفاده شده و سرتون کلاه رفته. که در این صورت دست شما از هر جا کوتاهه و هرگز به پولتون نمی رسین. پس سعی کنین از خرید بایننس کوین و فروش بایننس کوین با این روش جدا خودداری کنین.

معامله بایننس کوین و اسمارت چین در صرافی های آنلاین: خرید و فروش مدرن

خرید بایننس کوین | فروش bnb | قیمت بایننس کوین

 در این روش که مطمئن ترین روش معامله بایننس کوین هستش شما از صرافی های آنلاین خرید اینترنتی انجام می دین. این صرافی ها تایید شده و قانونی هستن و کلیه ی خرید BNB و فروش بایننس کوین شما از طریق تمام مراجع قانونی در سریع ترین زمان ممکن قابل پیگیری هست. قیمت بایننس کوین در صرافی ارز دیجیتال مناسب هستش. البته باید بگم که این قضیه صرفا برای صرافی های داخل ایران صدق می کنه و قضیه ی صرافی های خارج از ایران کاملا فرق می کنه. مثلا همین صرافی بایننس که در این مقاله راجع به اون حرف زدیم. این صرافی ایران رو پشتیبانی نمیکنه. اگر شما به عنوان یه ایرانی وارد سایت این صرافی مشهور بشید و خریدی انجام بدین به احتمال قوی حساب شما مسدود میشه. البته با روشهای دیگه مثل اینکه با استفاده از vpn یا  vps با هویت غیر ایرانی وارد معامله در این صرافی بشید ولی بازم ریسک اینکه اکانتتون بسته بشه و شما دیگه به این سایت دسترسی نداشته باشین وجود داره و باید حواستون جمع جمع باشه.

توصیه خود من خرید بایننس کوین از صرافی های ایرانی هست. چون علاوه بر امنیت معامله، این سایت ها پشتیبانی آنلاین  دارن که آماده پاسخ گویی 24 ساعته است و با خیال راحتی میتونین سوالات و مشکلات خودتون در زمینه خرید، فروش BNB یا قیمت بایننس کوین  یا سایر ارزهای دیجیتال رو مطرح و پاسخ خودتون رو دریافت کنین.

خرید بایننس کوین  از صرافی ایرانی بسیار راحت تر از چیزی هست که فکرشو بکنین یکی از این صرافی های مطمئن و قابل اعتماد صرافی ایران بایننس هست که از اوایل شروع ارز های دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی حضور فعال داشته و گزینه خوبی برای انجام معاملات از داخل ایران محسوب می شه. برای خرید BNB از ایران بایننس ابتدا ثبت نام و تایید هویتتون رو کامل انجام بدین بعد هر وقت قیمت بایننس کوین به سطح مناسبی رسید که برای معامله مساعد بود، خرید بایننس کوین خودتون رو کامل کنین. البته توجه کنین که از طریق همین سایت شما میتونین فروش بایننس کوین هم انجام بدین و نیازی به مراجعه به سایت یا جای دیگه ای نیست. به همین راحتی می تونین با صرافی ایران بایننس با خیال تخت خرید و فروش BNB کنین و استرس بسته شدن و مسدود شدن حساب خودتون رو نداشته باشید و حواستون شش دانگ به معاملاتتون باشه!

خرید اسمارت چین

آموزش خرید اسمارت چین 

 احتمالا حالا که با اهمیت ارز اسمارت چین برای انتقال ارزهای دیجیتال آشنا شدین، به دنبال روش های خرید BNB BEP 20 هستین؛ به همین منظور قصد داریم که در ادامه به معرفی انواع روش های خرید این رمز ارز محبوب بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد میدیم که حتما تا انتهای اسن مقاله با ما همراه باشین.

آموزش خرید اسمارت چین از صرافی ایرانی

با توجه به تحریم ها و محدودیت هایی برای خرید ارز های دیجیتال از صرافی و پلتفرم های خارجی داره، پیشنهاد همیشگی ما استفاده از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هستش. به همین دلیل پیشنهاد میدیم که برای خرید این رمز ارز، از یک پلتفرم داخلی استفاده کنین. از طرفی با توجه به محبوبیت بالای صرافی اینانس، کارمزد ناچیز و قیمت های مناسب رمز ارزها در این پلتفرم، توصیه ی ما خرید اسمارت چین از صرافی اینانس هستش.

توجه داشته باشین که این صرافی همیشه در تلاش بوده که بهترین قیمت رو با توجه به آخرین داده های بازارهای جهانی به کاربرهای خودش ارائه بده؛ به همین منظور نیازی به نگرانی در مورد قیمت اسمارت چین نیست. برای خرید اسمارت چین از صرافی ایرانی اینانس، در اولین قدم باید در این صرافی ثبت نام کنین. در صورتی هم که حساب کاربری داشتین، باید وارد حساب کاربری خودتون بشین. توجه داشته باشین که خرید اسمارت چین بدون احراز هویت از پلتفرم های داخلی امکان پذیر نیست و به همین خاطر حتما باید تمامی مراحل احراز هویت خودتون رو کامل کرده باشین.

در مرحله ی بعد باید از پنل کاربری خودتون خرید ارز دیجیتال رو انتخاب کنین و از 700 رمز ارز مختلفی که توسط این صرافی پشتیبانی میشن، ارز بایننس کوین رو انتخاب کنین. قدم بعدی از آموزش خرید اسمارت چین از صرافی ایرانی اینانس، اینه که مقدار رمز ارزی که قصد خرید اون رو دارین وارد کرده و هزینه اون رو پرداخت کنین. نکته مهمی که خرید اسمارت چین رو از بایننس کوین متفاوت میکنه، انتخاب شبکه انتقال هستش.

توجه داشته باشین که صرافی اینانس، به منظور تامین حداکثر امنیت ممکن، کیف پول داخلی رو به کاربرهای خودش ارائه نمیده. به همین منظور باید بلافاصله بعد از خرید هر ارز دیجیتالی از این صرافی یک آدرس کیف پول به این پلتفرم ارائه بدین تا ارزهای دیجیتالتون به اون ولت انتقال پیدا کنه. توجه داشته باشین که هنگام انتخاب کیف پول ارز اسمارت چین، اشتباه نکنین؛ چرا که تراکنش ها بر روی شبکه بلاک چینی غیر قابل برگشت هستن.
 
توجه داشته باشین که قبل از تایید تراکنش حتما شبکه BEP 20 رو انتخاب کنین و آدرس ولتی هم که به صرافی ارائه میدین، از همین شبکه پشتیبانی کنه. همچنین برای جلوگیری از بروز هر مشکلیريال پیشنهاد میدیم که 5 کاراکتر اول و آخر کیف پولتون رو با آدرسی که در صرافی وارد کردین، مقایسه کنین.

آموزش خرید اسمارت چین در تراست ولت

خرید اسمارت چین در تراست ولت

یکی دیگه از روش هایی که برای خرید بایننس کوین بر روی شبکه BEP 20 وجود داره، استفاده از کیف پول تراست ولت هستش. این ولت دیجیتالی که متعلق به صرافی بایننس می باشد، یکی از محبوب ترین ابزارها برای نگهداری ارزهای دیجیتال به حساب میاد. این کیف پول از شبکه های متعددی پشتیبانی میکنه که هر دو استاندارد بایننس اسمارت چین یعنی BEP 20 و BEP 2 رو هم در بر میگیره. با کمک این ابراز کاربردی هم میتونین ارز اسمارت چین بخرین ولی این روش کارمزد بیشتری رو ازتون میگیره.

برای خرید اسمارت چین در کیف پول تراست ولت، باید از صرافی های غیر متمرکز استفاده کنین. با توجه به اینکه تراست والت قابلیت پشتیبانی از برنامه های غیر متمرکز رو داره، میتونه با استفاده از مرورگر این کیف پول در بخش DAPPs به صرافی های ارز دیجیتال غیر متمرکز متصل بشین. استفاده از این پلتفرم ها در ابتدا میتونه کمی گیج کننده و پیچیده به نظر بیاد. در اولین قدم از آموزش خرید اسمارت چین در کیف پول تراست ولت، باید کیف پول خودتون رو به این پلتفرم ها متصل کنین.

در قدم بعدی هم میتونین نسبت به ارزهایی که تو کیف پولتون نگهداری میکنین، رمز ارز اسمارت چین رو خریداری کنین. برای مثال مبتونین از این روش برای تبدیل تتر به اسمارت چین در تراست ولت استفاده کنین. توجه داشته باشین که انتخاب شبکه ارز دیجیتال در این مرحله هم بسیار مهم هستش. با تایید تراکنش، اسمارت چین هایی که خریداری میکنین، به شکل کاملا اتوماتیک به کیف پول ارز دیجیتال شما واریز میشه.

 با توجه به این که با این روش هم کیف پول و هم صرافی غیر متمرکز، کارمزد قابل توجهی رو ازتون دریافت میکنن، پیشنهاد ما خرید اسمارت چین از صرافی ایرانی هستش.

آموزش تبدیل BNB به اسمارت چین در تراست والت

خرید اسمارت چین در تراست ولت

یکی دیگه از انواع روش هایی که برای خرید اسمارت چین وجود داره، استفاده از تراست ولت برای تبدیل BNB به اسمارت چین می باشد. شاید قبلا فردی به اشتباه ارز بایننس کوین رو خریداری کرده باشه و بر روی شبکه BEP 2 به کیف پول خودش فرستاده باشه؛ یا اینکه از قبل مقداری ارز BNB تو کیف پولش داشته که الان میخواد اون رو به اسمارت چین تبدیل کنه. چنین فردی میتونه از مکیف پول خودش برای تبدیل بایننس کوین به اسمارت چین استفاده کنه. ما در این بخش با توجه به محبوبیت بالای کیف پول تراست ولت، قصد داریم که از این ولت دیجیتالی برای آموزش استفاده کنیم.

برای تبدیل ارزهای دیجیتال BNB به اسمارت چین در اولین قدم باید صفحه مربوط به ارز بایننس کوین رو در کیف پول تراست والت خودتون باز کنین. این صفحه باید شبیه به تصویر زیر باشه. همونطور که قابل مشاهده هستش، در این صفحه گزینه های مختلفی وجود داره که یکی از اون ها بیشتر یا More نامیده شده. برای تبدیل BNB به اسمارت چین در تراست ولت باید روی این گزینه کلیک کنین.

در قدم بعدی باید در پنجره جدیدی که براتون باز میشه گزینه Swap To Smart Chain رو بزنین. این گزینه بهتون اجازه میده که هر مقدار ارزی که خواستین رو به شبکه BEP 20 انتقال بدین تا ارزهای بایننس کوین شما تبدیل به اسمارت چین بشن. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در این مورد داشتین، میتونین به مقاله آموزش خرید اسمارت چین مراجعه کنین و با از تیم پشتیبانی اینانس بخواین که بهتون کمک کنه.

توجه داشته باشین که با کمک این روش در صورتی که ارز بایننس کوین رو بر روی شبکه BEP 2 خریداری کرده باشین، میتونین در کمترین زمان ممکن اون ها رو به اسمارت چین تبدیل کنین. به عبارت ساده تر، دیگه نیازی به خرید BNB BEP 20 نیست و میتونین همون بایننس کوین ها رو به اسمارت چین تبدیل کنین. لازم به ذکره که با خرید بایننس کوین از صرافی اینانس میتونین این رمز ارز کاربردی رو بر روی هر دو شبکه BEP 20 و BEP 2 انتقال بدین.

بهترین کیف پول ها برای BNB:

بهترین کیف پول BNB:

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال BNB، دوست داشته باشین تا اقدام به سرمایه گذاری و خرید بایننس کوین کنین، ولی بهتره قبل از اینکه اقدام به خرید بایننس کوین کنین، ابتدا باید با انواع کیف پول BNB آشنایی داشته باشین تا مشکلی در ذخیره و نگهداری بایننس کوین نداشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آموزش خرید BNB و اسمارت چین، به معرفی انواع کیف پول BNB بپردازیم.

• تراست ولت (Trust Wallet)

یکی از انواع کیف پول BNB، تراست ولت هست. Trust Wallet نوعی کیف پول نرم افزاری هست که توسط شخصی به اسم ویکتور رادچنکو راه اندازی شده و رابط کاربری ساده ای داره و همین موضوع باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. همچنین تراست ولت در سال 2018 توسط صرافی بایننس خریداری شد و به عنوان کیف پول رسمی بایننس شناخته میشه.

• کوینومی (Coinomi)

یکی دیگه از انواع کیف پول BNB، ولت نرم افزاری کوینومی هست. شما می تونین در این کیف پول کوین و توکن های مختلفی رو ذخیره و نگهاری کنین. همچنین کوینومی قابل استفاده در سیستم عامل های موبایلی و کامپیوتری هست و استفاده از این ولت در همه سیستم عامل ها رایگان هست.

• لجر (Ledger)

یکی دیگه از انواع کیف پول BNB، ولت سخت افزاری لجر هست. Ledger نوعی کیف پول سخت افزاری هست که توسط کمپانی لجر در دو نسخه لجر نانو اس و لجر نانو ایکس ساخته شده. از اونجایی که لجر به صورت آفلاین فعالیت می کنه سطح امنیت بالایی داره و به همین دلیل محبوبیت زیادی به دست آورده.

حرف  آخر

در آخر باید بگم که ارزهای دیجیتال پدیده های نابی هستن با ایده های خارق العاده که می تونن جهان آینده رو تغییر بدن طوری که احتمال میره در آینده چیزی به اسم پول کاغذی وجود نداشته باشه و بچه های آینده پول کاغذی رو فقط در کتابهای تاریخشون بخونن. پس، از وارد شدن در این دنیا نترسین اما با چشم باز و آگاهیه کامل وارد این دنیا بشین چون همان طور که قبلا گفتیم در فضای ارزهای دیجیتال افراد کلاهبردار و سودجو زیاده که از نا آگاهیه کاربران تازه وارد سوء استفاده می کنن. حواستون به سرمایه ی خودتون که حاصل کار و تلاشتون هستش  باشین.

توجه داشته باشین که خرید اسمارت چین بدون احراز هویت در هیچ کدوم از صرافی های داخلی امکان پذیر نیست و به همین دلیل باید قبل از هر کاری نسبت به تکمیل و تایید هویت کاربری خودتون اقدام کنین. حالا که با انواع روش های خرید اسمارت چین آشنا شدین، به راحتی و در کسری از ثانیه میتونین با استفاده از صرافی اینانس هر مقدار ارز اسمارت چینی که نیاز داشتین رو خریداری کنین.

در این مطلب بهتون نحوه خرید اسمارت چین از صرافی ایرانی اینانس رو توضیح دادیم. این صرافی با توجه به سابقه ای که در حوزه رمز ارزها داشته و سرعت و کیفیت بالای خدمات خودش، میتونه بهترین گزینه برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال باشه. اینانس به کاربرهای خودش اجازه دسترسی و خرید بیش از 700 ارز دیجیتال مختلف رو داده و از این نظر در مقایسه با پلتفرم های داخلی مشابه، یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال محسوب میشه.

در یک کلام، تحقیق و بررسی هیچ وقت به ضرر شما نیست. تا جایی که می تونید بیاموزید و تجربه کسب کنید .

خرید بایننس کوین | اسمارت چین ارزان و سریع ، فروش بایننس کوین | اسمارت چین با کارمزد کم در صرافی اینانس


برای خرید بایننس کوین | اسمارت چین بصورت ارزان از سایت اینانس یا فروش بایننس کوین | اسمارت چین به بهترین قیمت،لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب انجام داده و به اتمام رسانید:

ورود به صفحه ثبت نام در سایت اینانس و ثبت نام با اطلاعات و مشخصات واقعی خودتان
ارسال مدارک احراز هویت و اطلاعات بانکی
ورود به منو فروش یا خرید ارز
انتخاب "بایننس کوین | اسمارت چین | Binance Coin | bnb" و درج آدرس کیف پول بایننس کوین | اسمارت چین و انتخاب شبکه انتقال ارز
وارد کردن میزان خرید یا فروش بایننس کوین | اسمارت چین
تکمیل خرید و پرداخت آنلاین مبلغ سفارش
تسویه خودکار و دریافت بایننس کوین | اسمارت چین یا ریال

فرآیند خرید بایننس کوین | اسمارت چین یا فروش بایننس کوین | اسمارت چین در اینانس کاملا خودکار و سیستمیک انجام گرفته و کل میزان فاکتور شده به کیف پول بایننس کوین | اسمارت چین شما بلافاصه پس از پرداخت منتقل خواهد شد. قبل از خرید bnb کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Binance Coin را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید.

آموزش خرید بایننس کوین | اسمارت چین - چطور بایننس کوین | اسمارت چین بخرم؟


برای خرید بایننس کوین | اسمارت چین از صرافی ارز دیجیتال اینانس بعد از ثبت نام و احراز هویت مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

ورود به پنل کاربری اینانس
ورود به خرید بایننس کوین | اسمارت چین | Binance Coin از منو سمت راست پنل
انتخاب ارز دیجیتال "بایننس کوین | اسمارت چین | Binance Coin | bnb"  از لیست ارزها
وارد کردن آدرس کیف پول بایننس کوین | اسمارت چین
انتخاب شبکه انتقال با کمترین کارمزد (توجه کنید که کیف پول شما شبکه انتخابی را پشتیبانی کند)
وارد کردن مقدار بایننس کوین | اسمارت چین درخواستی یا مبلغ سفارش
کلیک بر روی تکمیل خرید و بررسی فاکتور
انتخاب کارت بانکی جهت پرداخت مبلغ سفارش خرید bnb و ثبت کد تخفیف در صورت وجود
کلیک بر روی پرداخت و ورود به صفحه درگاه پرداخت آنلاین

بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید بایننس کوین | اسمارت چین در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال بایننس کوین | اسمارت چین را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد. اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید بایننس کوین | اسمارت چین احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Binance Coin خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال bnb به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Binance Coin در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید.

آموزش فروش بایننس کوین | اسمارت چین - چطور بایننس کوین | اسمارت چین بفروشم؟


فروش بایننس کوین | اسمارت چین در اینانس به سادگی هر چه تمام انجام گرفته و در کمتر از چند دقیقه انجام میپذیرد. برای فروش بایننس کوین | اسمارت چین در صرافی اینانس مراحل زیر را دنبال کنید:

ثبت نام، احراز هویت و ورود به پنل کاربری
انتخاب فروش ارز دیجیتال از منو کاربری
انتخاب ارز دیجیتال "بایننس کوین | اسمارت چین | Binance Coin | bnb"  از لیست ارزها
کپی کردن آدرس کیف پول بایننس کوین | اسمارت چین اینانس و انتقال میزان فروش bnbبه این کیف پول
کلیک بر روی "ثبت و ادامه"
ورود مقدار دقیق همراه با اعشار بایننس کوین | اسمارت چین انتقال داده شده
انتخاب کارت بانکی برای تسویه مبلغ
ورود آدرس کیف پول bnbخودتان
کلیک بر روی "ثبت و ادامه"
ورود TxId یا هش تراکنش در صورت وجود و کلیک بر روی بررسی انتقال

در صورت تایید انتقال و دریافت Binance Coin توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد. از مزایای فروش ارز دیجیتال بایننس کوین | اسمارت چین به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. خرید و فروش ارز دیجیتال بایننس کوین | اسمارت چین و سایر رمز ارز ها در اینانس به همین راحتی قابل انجام بوده و علاوه بر فروش bnb شما میتوانید هزار ارز دیجیتال دیگر را نیز در صرافی ارز های دیجیتال اینانس به فروش برسانید. برای مشاهده لیست تراکنش های فروش Binance Coin میتوانید از پنل کاربری خود وارد بخش " لیست تراکنش های فروش" شوید و یا از قسمت تاریخچه انتقال کیف پول بایننس کوین | اسمارت چین خود تمامی نقل و انتقالات خود را رصد کنید. جهت فروش ارز bnb می توانید با مراجعه به صفحه قیمت ارز دیجیتال ، ابتدا قیمت بایننس کوین | اسمارت چین را بررسی و سپس اقدام به فروش ارز دیجیتال bnb نمایید.

کیف پول بایننس کوین | اسمارت چین (چگونه بایننس کوین | اسمارت چین را نگهداری کنیم؟)


برای نگهداری بایننس کوین | اسمارت چین یا سایر ارز های دیجیتال دو روش کلی وجود دارد:
استفاده از کیف پول های سخت افزاری مانند لجر (Ledger)
استفاده از کیف پول های نرم افزاری آنلاین و آفلاین مانند تراست ولت (Trust Wallet)

اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید بایننس کوین | اسمارت چین از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد.
در مقاله آموزش ساخت و انتخاب کیف پول بصورت مفصل به بررسی و مقایسه انواع کیف پول ها پرداخته و بهترین، امن ترین و سریع ترین کیف پول برای Binance Coin را معرفی کرده ایم که میتوانید مطالعه نمایید.

خرید بایننس کوین | اسمارت چین ارزان


برای خرید بایننس کوین | اسمارت چین ارزان و با قیمت مناسب کافی است با مقایسه قیمت ها و کارمزد های صرافی اینانس از پنل کاربری خود اقدام کنید. نکته مهم در خرید بایننس کوین | اسمارت چین این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت.

آیا خرید بایننس کوین | اسمارت چین ارزش دارد؟


پاسخ به این شوال که خرید بایننس کوین | اسمارت چین ارزشمند است یا نه نیاز به این دارد که در مورد این ارز جستجو کنید و وایت پیپر و برنامه هایی که برای آن نوشته شده را مطالعه کنید و بر اساس زمان سپری شدن از پروژه و میزان پیشرفت آن اعتبار سنجی کنید.

مزایای خرید بایننس کوین | اسمارت چین


با خرید بایننس کوین | اسمارت چین اولین قدم در سرمایه گذاری را میتوانید بردارید. برای این امر کافیه که یک ولت یا همون کیف پول ارز دیجیتال رو نصب کنین رو گوشیتون و اقدام به خرید بایننس کوین | اسمارت چین کنین. نگهداری ارزها در کیف پول این امکان رو میده که شما در هر جای دنیا بتونین فروش بایننس کوین | اسمارت چین رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو دریافت کنین. قیمت بایننس کوین | اسمارت چین ممکنه تغییراتی داشته باشه که در صورت خرید بایننس کوین | اسمارت چین و افزایش قیمت سود خواهید برد و در صورت کاهش قیمت ممکن است خدای نکرده متضرر شوید. لذا با آگاهی از این موضوع وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید.

سوالات متداول خرید بایننس کوین | اسمارت چین و فروش آن

صرافی ما بستر مناسب خرید و فروش بیت کوین است.


کیف پول هایی مثل تراست ولت، لدجر و ...