آینده بایننس کوین چگونه است؟ نگاه تحلیلگران بر آینده BNB

نوشته شده در : 1403/05/07
آینده بایننس کوین چگونه است؟ نگاه تحلیلگران بر آینده BNB

جستجو


قبل از خرید ارز دیجیتالو در واقع سرمایه گذاری در این حوزه لازم است اطلاعات جامعی از ارزها داشته باشید و با آگاهی قدم بردارید. یکی از توکن هایی که مورد توجه قرار گرفته، ارز دیجیتال بایننس کوین می باشد. بنابراین بر خود واجب دانستیم تا با معرفی ارز BNB، تحلیل تحلیلگران این حوزه در مورد آینده Binance coin را در اختیار شما کاربر گرامی قرار دهیم باشد که مثمر ثمر واقع گردد.

در دسامبر سال 2020 روند بازار گاوی، قیمت اکثر ارزهای رمزپایه اصلی را به شدت افزایش داده است. با وجود اینکه اکثر رسانه ها عملکرد بیت کوین را مد نظر قرار داده بودند، اما یکی از جالب ترین پیشرفت ها متعلق به توکن  ERC-20، ارز دیجیتال بایننس کوین بود. ارز BNB  با یک روند چشمگیر در بازار توانست از رقبای خود پیشی بگیرد و تبدیل به سومین ارز رمزپایه بزرگ جهان شود. یعنی از کوین های بزرگی مانند ریپل، تتر و لایت کوین پیشی گرفته است تا جایگاه خود را ارتقا دهد. بنابراین، با این بازار گاویآینده ارز دیجیتال بایننس کوین چگونه است؟

ارز دیجیتال بایننس کوین چیست؟

آینده بایننس کوین تحلیل و پیشبینی قیمت بایننس کوین | بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین یک دارایی دیجیتال است که توسط صرافی بایننس ایجاد و منتشر شده است. این امکان برای کاربران فراهم شده است که هزینه بایننس خود را با ارزBNBپرداخت کنند و حتی برای این کار تخفیف دریافت کنند. (این تخفیف ها 4 سال اعتبار دارد و هر سال ارزش آن نصف می شود: 50٪ در سال اول، 25٪ در سال دوم، 12.5% در سال سوم و 6.25٪ در سال چهارم).

هدف اصلیBinance Coinپرداخت کارمزدها است، با وجود اینکه می توان از آن در تمام فروشگاه های آنلاین و فیزیکی در سراسر جهان هم استفاده کرد. سرمایه گذاریBNBدر عرضه اولیه کوین(ICO)یکی از موارد مهم استفاده از آن است که به عنوان قسمتی از برنامه ی بایننس لانچ پد  تاسیس شده است. این کار یک راه انداز استارت آپ به شمار می رود، فقط برای دارایی های دیجیتال جدیدی که می توانند در صرافی بایننس  تریدشوند. بایننس کوین یکی از ارزهای اصلی ترید صرافی بایننس می باشد. به این دلیل که پلتفرمBinanceاز ارزهای فیات پشتیبانی نمی کند، کاربران فقط می توانند بین رمزارز های مختلف ترید کنند.

ویژگی های ارز بایننس چیست؟

آینده بایننس کوین | ویژگی های BNB

در حال حاضر بایننس چین امکان ایجاد توکن‌ های جدید را در بستر خود می‌دهد که می‌ توان آن‌ ها را ارسال، دریافت و فریز کرد. حتی امکان ایجاد جفت ‌ارز بین توکن‌ های مختلف نیز در این بلاک چین ممکن شده است.  قیمتBNBقیمت بایننس کوین در ابتدای ورود به این صرافی در حدود ۰.۱ دلار معامله می‌شد. رویکرد این صرافی که کاربران را به سوی خود هدایت می‌کرد باعث شد تا در اواخر ۲۰۱۷ بایننس به یکی از صرافی‌ های پرطرفدار تبدیل شود و همزمان با آن قیمت BNB تا ۲۵ دلار هم افزایش یابد.  این ارز دیجیتال جزو معدود توکن‌ هایی بود که کمترین افت ارزش را در بازار نزولی ۲۰۱۸ تجربه کرد و با آغاز سال ۲۰۱۹، رشد فوق‌العاده‌ای تجربه کرد. در ابتدای ۲۰۱۹ این توکن کار خود را با قیمت ۶ دلار آغاز کرد و در حال حاضر با طی یک روند صعودی شدید به حدود ۳۵ دلار هم رسیده است. بسیاری افت ارزش Binance coin را منوط به اتفاق ناخوشایندی مانند هک شدن بایننس می‌دانستند اما حتی با وقوع این اتفاق در ماه گذشته، تغییر قابل توجهی در ارزش بایننس کوین به وجود نیامد و چند هفته پس از آن روند صعودی‌اش را با قدرت بیشتر از سر گرفت. همچنین بایننس یک برنامه‌ ی رفرال بسیار بزرگ دارد؛ به این طریق که هر کاربر با لینک بازاریابی دیگری ثبت ‌نام کند ۲۰ درصد از کمیسیون کاربر به فرد رفرال دهنده تعلق می‌گیرد. استفاده از توکن بایننس برای تخفیف ترید‌ها در صرافی بایننس سال اول ۵۰ درصد، سال دوم ۲۵ درصد، سال سوم ۱۲.۵ درصد، سال چهارم ۶.۲۵ و درنهایت در سال پنجم به بعد این تخفیف دیگر وجود ندارد.

آینده بایننس کوین چیست؟ | ویژگی های بایننس کوین

پیش‌بینی پیرامون بایننس کوین

بسیاری از سرمایه‌ گذارانی که از بایننس کوین برای معاملات و سرمایه‌ گذاری‌ های خود استفاده می‌کنند از مزایا و تحفیف‌ ها آن از طریق یک سیستم بازگشت سرمایه(ROI)سالم بهره‌ مند می‌شوند. بایننس کوین همه مشخصه‌ های یک دارایی رو به رشد را دارد. شبیه ‌سازی تحلیلی بازگشت سرمایه کوتاه مدت با استفاده از شبیه سازی مونت کارلو که در سال ‌های گوناگون انجام شده، حاکی از آن بوده است که بیش از ۵۰ درصد این احتمال وجود دارد که رشد سالم این ارز در آینده نیز ادامه پیدا کند.

پیش‌بینی پیرامون بایننس کوین

علاوه بر آن، تحلیل ‌های تکنیکال دوره‌ای حاکی از آن است که ارز دیجیتالBNBمی‌تواند یک گزینه خوب برای سرمایه‌ گذاری بلند مدت باشد. در ماه ‌های ابتدایی سال ۲۰۲۱ یک رشد قابل توجه در ارزش رمزارزها و به طور خاص ارز دیجیتال بایننس کوین به وقوع پیوسته و به نظر می‌رسد قیمت بایننس کوین همچنان افزایش پیدا کند. البته، این ‌ها صرفا پیش ‌بینی‌ هایی است که درستی یا غلطی آن‌ ها را آینده نشان می‌دهد و بنابراین در بحث سرمایه‌ گذاری، تاکید بر نکاتی است که در بخش مربوط به سرمایه‌ گذاری روی بایننس کوین بیان شد.

قیمت بایننس کوین چقدر است؟

بایننس کوین یکی از ارزهایی است که قیمت آن واقعا به تدریج افزایش پیدا کرده و نمودار آن، نوسان‌ های شدید را نشان نمی‌دهد. هر چند در سال ۱۳۹۹ (۲۰۲۱) و از ماه بهمن (ژانویه) که قیمت رمزارزهایی مانند بیت‌کوین و اتریوم شاهد یک صعود قابل توجه و جنجالی بود، بایننس کوین نیز رشد قیمت شدیدی از خود نشان داد و این رشد تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۰ (اواخر آپریل ۲۰۲۱) نیز صعودی بود.

تحلیل قیمت آینده بایننس کوین(Binance Coin)

تحلیل قیمت آینده بایننس کوین (Binance Coin)

بایننس کوین یک ارز دیجیتال بسیار موفق است. فقط پنج ماه طول کشید که قیمت این کوین از حدود 1 دلار برای هر کوین به 45/23 دلار برسد. مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در بازار، درست کمی پس از اوج قیمت زمستانی، بایننس کوین هم افت قیمت را تجربه کرد.

به هر حال، بر خلاف ارزهای دیجیتال دیگر، دوران افت قیمت آن آسیب‌ زننده نبود. به عنوان یک کوین متمرکز روی صرافی، بایننس کوین چندین مورد استفاده دارد که به شکلی مثبت روی قیمت آن تأثیر دارد. علاوه بر این، قیمت این کوین، هم در دوره افت قیمت و هم در دوره رشد قیمت، افزایش پیدا می‌کند.

چگونه قیمت بایننس کوین تغییر می کند؟ 

برای مثال، هنگامی که قیمت یک ارز دیجیتال شروع به پایین آمدن می‌کند، معامله‌ گران صرافی بایننس حتماً به دنبال راهی برای حل این مشکل می‌گردند. موضوع اینجا است که بیشتر کوین‌ها (وقتی که حداقل راجع به محبوب‌ترین‌ها حرف نمی‌زنیم) فقط در جفت‌هایی که تتر/بیت کوین یا بایننس کوین یک طرف آنها باشد، معامله می‌شوند. در نتیجه، زمانی که قیمت سایر ارزهای دیجیتال در حال سقوط است، قیمت بایننس کوین رشد می‌کند.

تحلیل قیمت آینده بایننس کوین (Binance Coin)

با این حال، دوره‌ های رکود بازار ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد و این طور نیست که تمام پیش‌ بینی‌ های قیمتآینده بایننس کوین(BNB)مثبت باشند. وقتی که بازار رشد می‌کند و کوین‌های گوناگون ارزشمند تر می‌شوند، معامله‌ گران بیشتری وارد بازار می‌شوند. سرمایه گذاران، بایننس کوین را به عنوان یک ابزار معاملاتی با قابلیت نقد شدن بالا می‌خرند تا مطمئن شوند می‌توانند آن را با ارزهای دیجیتال دیگر در زمان رشد قیمت ‌ها تعویض کنند.

ریسک‌های سرمایه‌گذاری در بایننس کوین چگونه است ؟

ریسک‌های سرمایه‌گذاری در بایننس کوین چگونه است ؟

از آنجایی که این توکن همانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، مبتنی بر اتریوم است، ممکن است افزایش رقابت و کاهش احتمالی ارزش آن در آینده را به دنبال داشته باشد. این واقعیت که بایننس کوین محدود به صرافیBinanceاست و روند آن به اعتبار و عملکرد این صرافی بسیار وابسته است، می‌تواند یک مشکل اساسی باشد. این موضوع باعث می‌شود، ارز دیجیتال بایننس کوین نتواند به تنهایی مسیر حرکت خود را مشخص کند. سیاست باز خرید  BNB می‌تواند قیمت‌ها را کاهش دهد: از آنجایی که توسعه‌ دهندگان Binance coin قصد دارند بخش معینی از کوین‌ها در آینده بازخرید کنند، احتمالاً از ارزش آن کاسته خواهد شد و این ممکن است منجر به سقوط قیمتش شود.

سخن پایانی

بایننس کوین(Binance Coin)ارز دیجیتال صرافی بزرگ بایننس است. حجم عظیم معاملاتی که روزانه در این صرافی ارز دیجیتال انجام می‌شود باعث شده که بسیاری از متخصصان، آینده بایننس کوین را بسیار مثبت تلقی کنند. اگر به فکر سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال هستید، بایننس کوین می‌تواند انتخاب خوبی باشد. با این حال بهترین کار قبل از سرمایه گذاری  و خرید و فروش ارز دیجیتال، تحقیق و بررسی کامل می باشد چون به حقیقت پیوستن پیش بینی ها منوط گذشت زمان است.

نظرات کاربران در مورد آینده بایننس کوین چگونه است؟ نگاه تحلیلگران بر آینده BNB
سوال امنیتی :1+85 = ?