اظهارات هاسکینسون در خصوص توکن سوزی کاردانو

نوشته شده در : 1401/06/13
اظهارات هاسکینسون در خصوص توکن سوزی کاردانو

جستجو

خالق کاردانو، چارلز هاسکینسون، در رسانه های اجتماعی به پتانسیل توکن سوزی کاردانو در پاسخ به پیشنهادات اعضای انجمن در خصوص توکن سوزی پرداخته است. طبق اظهارات هاسکینسون، هیچ ذخیره جادویی از کاردانو شناور نیست و تمام کاردانو موجود در گردش است و توکن سوزی نیازمند جمع آوری ارز از هولدرها است.

پیشنهادمی کنیم:جهت اطلاع از قیمت کاردانو به صفحه خرید این ارز در سایت ایرانانس مراجعه فرمایید.

از هاسکینسون در مورد نحوه توکن‌ سوزی سایر جوامع دیجیتال پرسیده شد، هاسکینسون در پاسخ اظهار داشت که اکثر این توکن‌ ها معمولا دارای حجم بزرگی بوده و تحت کنترل بنیانگذاران می باشند و بنیانگذارن از آن برای دستکاری قیمت در دوره‌ های نقدینگی پایین ‌استفاده می نمایند.

هاسکینسون در پاسخ به سوال توکن سوزی هولدرها و کاهش حجم در گردش گفت که چنین اقدامی باعث کاهش سرمایه دارندگان کاردانوست که طبق سیاست کاردانو این اقدام نقض حقوق سرمایه گذاران است. هاسکینسون در نهایت از اجرای ویژگی رایت و توکن سوزی پروتکل کاردانو پشتیبانی نکرده با این حال اظهار داشته است که کاربران می توانند توکن های خود را به آدرس هایی غیر قابل دسترس و کنترل ارسال کرده و ارزهای خود را از چرخه خارج نمایند.

توکن سوزی پروژه های دیجیتال

مکانیسم Burn یا توکن سوزی؛ با انتقال مقدار مورد نظر از توکن های رایت به یک کیف پول دیجیتال غیرفعال و غیرقابل دسترس انجام می شود و باعث گم شدن هدفمند توکن ها می شود. غیرقابل دسترس بودن توکن به اصطلاح توکن سوزی نامیده می شود.

به عنوان مثال، فرایند توکن سوزی در بایننس کوین، توکن بومی صرافی ارز دیجیتال بایننس، یک رویداد سه ماهه است که در آن بایننس توکن بومی خود را بازخرید می کند و سپس آنرا از بین می برد. این کار تا زمانی که بایننس 100 میلیون توکن بایننس کوین را بسوزاند ادامه خواهد داشت.

پیشنهادمی کنیم:جهت اطلاع از قیمت بایننس کوین به صفحه خرید این ارز در سایت ایرانانس مراجعه فرمایید.

 

بایننس کوین تنها ارز دیجیتالی نیست که در معرض سوزاندن کوین های خود است. به عنوان نمونه؛ طبق گزارش اخیر انجمن ارز دیجیتال شیبا اینو؛ در راستای افزایش ارزش این میم کوین، اکوسیستم از توکن سوزی پشتیبانی کرده و با افزایش تعداد هولدرهای آن تخمین افزایش ارزش 1000 درصدی را نموده است. شیبا اینو در هفته اخیر بیش از 2.4 میلیارد توکن سوزانده است.

فهرست شدن کاردانو در رابین هود

ارز دیجیتال کاردانو اخیرا در پلتفرم محبوب معاملاتی بدون کمیسیون رابین هود فهرست شده است. بدین ترتیب کاربران از این پس می توانند معاملات سهام، قراردادهای اختیار معامله و ارزهای دیجیتال را خریداری نمایند.

اعلام خبر فهرست شدن در رابین هود در رسانه های اجتماعی حاکی از آن است که کاردانو در پاسخ به تقاضای کاربران به پلتفرم اضافه شده و اکنون در دسترس 13.2 میلیون کاربر فعال ماهانه این پلتفرم است که این اقدام می تواند نقدینگی صرافی را افزایش دهد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد اظهارات هاسکینسون در خصوص توکن سوزی کاردانو
سوال امنیتی :5+72 = ?