افزایش 30 درصدی قیمت زی کش

1400/09/03
افزایش 30 درصدی قیمت زی کش

افزایش 30 درصدی قیمت زی کش. قیمت زی کش با جهش 30 درصدی از 147 دلار به 194 دلار رسید.

شرکت سرویس دهنده زی کش با تغییر برنامه های انتقالی خود، از اثبات کار به اثبات سهام در افزایش قیمت زی کش تاثیر مستقیم گذاشت. شرکت الکتریک کوین از پرایوسی کوین، از ارز زی کش پشتیبانی می کند. طبق خبرهای بدست آمده الکتریک کوین برنامه های رسمی خود را برای 3 سال آینده اعلام کرد که این موضوع هم در افزایش قیمت زی کش بی تاثیر نبوده است.

کیف پول اختصاصی زی کش

تمرکز اصلی الکتریک کوین در حوزه حریم خصوصی است. این شرکت طبق خبری، اعلام کرد که در سال 2022 یک کیف پول اختصاصی بنام ای سی سی(ECC Wallet) ایجاد خواهد کرد.

شرکت الکتریک کوین قصد ایجاد نسل سوم وب را دارد که در آن داده ها با روشی غیرمتمرکز به هم متصل هستند و به هر کاربر بخش مستقلی از وب داده می شود که افراد کنترل کاملی روی داده های خود داشته باشند. این شرکت بر این اعتقاد است که حریم خصوصی، بخش بزرگ و ثابت این این روش می باشد.

رقیب اصلی زی کش

افزایش 30 درصدی قیمت زی کش

ارز مونرو که از خانواده پرایوسی کوین ها است رقیب سر سختی برای زی کش به شمار می رود. مونرو با استفاده از فناوری رمزنگاری، اطلاعات مربوط تراکنش مثل آدرس و مقدار تراکنش را پنهان کرده و اجازه دسترسی به آنها را نمی دهد.

ارز مونرو از سیستم رمزنگاری به نام اثبات بدون دانایی (Zero-knowledge-proof) استفاده می کند. در این تکنیک می توانید بدون نیاز به ارائه جزئیات تراکنش، آن را ثبت کنید و فقط باید نشان دهید که تراکنش مطابق با قوانین شبکه انجام شده است.

در سیستم مونرو فقط انجام تراکنش های خصوصی امکان پذیر است در حالی که از ویژگی های سیستم زی کش می توان به اجرا تراکنش های عمومی توسط کاربران اشاره کرد.

برنامه های آینده شرکت الکتریک کوین

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد: یکی از هدف های که شرکت الکتریک کوین دارد، ایجاد کیف پول اختصاصی است که در سال 2022 بطور رسمی منتشر خواهد شد.

این شرکت قصد تغییر ساز و کار پر مصرف اثبات کار بلاکچین را دارد. در این ساز و کار، ماینر هایی که قدرت محاسباتی بالایی دارند می توانند تراکنش های بیشتری تایید کنند. یکی دیگر از برنامه های شرکت الکتریک کوین همکاری با بلاکچین های دیگر است به منظور تکمیل فرایند انتقال به مدار اثبات سهام و افزایش همکاری های میان زنجیره ای خود.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش 30 درصدی قیمت زی کش
سوال امنیتی :8+76 = ?