اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال

1402/04/06


ما سعی می کنیم در مقاله اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال تتر بپردازیم و اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین تا به راحتی بتونین به خرید و فروش تتر بپردازین..

امروزه افراد زیادی به دنبال روش های سرمایه گذاری پر سود هستن و بازار ارزهای دیجیتال می تونه گزینه مناسبی برای این کار محسوب بشه. به این ترتیب شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و با خرید و فروش ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست بیارین.

البته ابتدا باید آموزش های لازم رو فرا بگیرین و با انواع اصطلاحات و مفاهیم رایج در بازار کریپتوکارنسی ها اشنا بشین تا مشکلی در زمان فعالیت و معامله در بازار ارزهای دیجیتال نداشته باشین.

جالب اینجاست که بدونین بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذارن و معامله گران زیادی قرار گرفته و به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل شده. تتر به عنوان یک رمزارز با پشتوانه دلار، به عنوان واحد پایه برای معاملات ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این به معنای این است که بسیاری از صرافی‌ ها و بازارهای رمزارزها، تتر را به عنوان ابزاری برای خرید و فروش دیگر ارزهای دیجیتال در نظر می‌گیرند.

اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال

همچنین این بازار نیز همانند سایر بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره و همین نوسانات فرصت های کسب سود زیادی رو برای معامله گران و تریدرها فراهم می کنه. به این ترتیب شما نیز می تونین از این فرصت ها استفاده کرده و سودهای زیادی از نوسانات بازار به دست بیارین.

البته به شرطی که بتونین بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو پیدا کرده و با معامله در این نقاط سود کسب کنین. برای این کار نیز باید تحلیل تکنیکال بلد بوده و وضعیت ارزهای دیجیتال رو پیش بینی کنین.

بازار کریپتوکارنسی ها شامل رمز ارزهای زیادی هست که یکی از اون ها نیز تتر هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال تتر بپردازیم و اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

ارز دیجیتال تتر چیست؟

اگه در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم ارز دیجیتال تتر رو شنیدین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که ارز دیجیتال تتر چیست؟

ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ارز دیجیتال تتر یکی از بزرگترین استیبل کوین های موجود در بازار کریپتوکارنسی ها محسوب میشه که به دلیل ویژگی ها و کاربردهای خاصی که داره، مورد استقبال کاربران فعال بازار قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست آورده.

به این ترتیب، شما نیز می تونین با خرید تتر از مزایا و کاربردهای تتر بهره مند بشین و بتونین با تبدیل تتر به سایر ارزهای دیجیتال معامله ها و مبادلات خودتون رو شروع کنین.

بهتره بدونین ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری USDT نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله در رتبه 3 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره.

همچنین قیمت ارز دیجیتال تتر همیشه یک دلار ثابت هست. نکته قابل توجه این هست که استیبل کوین ها یا ارزهای دیجیتال باثبات در بازار کریپتوکارنسی ها دارای پشتوانه مالی هستن. ارز دیجیتال تتر نیز پشتوانه مالی داره و دلار آمریکا پشتوانه اون محسوب میشه. به این ترتیب، به ازای هر واحد ارز دیجیتال تتر که در بازار در حال گردش هست، یک دلار آمریکا در موسسه Tether نگهداری میشه.

ارز دیجیتال تتر چیست

این موضوع باعث میشه تا قیمت ارز دیجیتال تتر همیشه یک دلار ثابت بمونه. البته از اونجایی که قیمت دلار در ایران در حال نوسان هست، سرمایه گذاری در تتر همانند سرمایه گذاری در دلار هست.

ارز دیجیتال تتر یکی از رمز ارزهای متمرکز در بازار کریپتوکارنسی ها محسوب بشه. بهتره بدونین استیبل کوین تتر توسط موسسه Tether راه اندازی شده و همه تراکنش ها و فعالیت های این رمز ارز تحت کنترل و مدیریت این موسسه قرار داره. همین موضوع نیز باعث شده تا برخی نگرانی ها در بین کاربران و دارندگان ارز دیجیتال تتر به وجود بیاد. چون ممکنه روزی از بین بره.

ویژگی های ارز دیجیتال تتر چیست؟

همونطور که می دونین، بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خودشون رو دارن. ارز دیجیتال تتر نیز ویژگی های زیاد داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال تتر بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این ویژگی ها اشنا بشین.

• متمرکز بودن

یکی از ویژگی های ارز دیجیتال تتر که باعث میشه تا به یکی از رمز ارزهای منحصر به فرد در بازار کریپتوکارنسی ها تبدیل بشه و مورد توجه قرار بگیره این هست که به صورت متمرکز فعالیت می کنه. بهتره بدونین همه تراکنش ها و فعالیت های ارز دیجیتال تتر توسط موسسه Tether مدیریت و کنترل میشه که همین موضوع باعث میشه تا نگرانی هایی در بین کاربران به وجود بیاد.

• داشتن پشتوانه

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال تتر که باعث میشه تا قیمت اون همیشه ثابت بمونه، داشتن پشتوانه هست. بهتره بدونین همه رمز ارزهای باثبات در بازار دارای پشتوانه هستن. دلار آمریکا نیز پشتوانه ارز دیجیتال تتر محسوب میشه. به ازای هر واحد رمز ارز تتر که در بازار در گردش هست، یک دلار آمریکا در موسسه تتر نگهداری میشه.

• قیمت ثابت

یکی دیگه از ویژگی های ارز دیجیتال تتر که باعث میشه تا مورد استفاده معامله گران و کاربران فعال بازار کریپتوکارنسی ها قرار بگیره این هست که قیمت اون همواره ثابت و یک دلار آمریکا هست. البته بعضی وقت ها ممکنه تتر نیز دچار نوسانات جزئی قیمت بشه.

عملکرد تتر چگونه است؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، عملکرد تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، ارز تتر یکی از رمز ارزهای متمرکز در بازار کریپتوکارنسی هاست که همه تراکنش ها و فعالیت های این رمز ارز توسط موسسه Tether مدیریت و کنترل میشه. همچنین ارز دیجیتال در زمان راه اندازی ابتدا بر بستر بلاک چین Omni پیاده سازی شده بود.

در اصل شما در ابتدا فقط می تونستین ارز دیجیتال تتر رو بر روی شبکه اومنی خرید و فروش و انتقال بدین. در حالی که امروزه 11 شبکه بلاک چینی از ارز تتر پشتیبانی می کنند و می تونین از اون ها بهره ببرین. نکته قابل توجه این هست که ارز دیجیتال تتر برای خودش شبکه اختصاصی نداره و بر روی سایر شبکه های فعالیت می کنه.

عملکرد تتر چگونه است

جالب اینجاست که بدونین پلتفرم Omni برای دارایی های دیجیتالی که به بلاک چین بیت کوین وصل بودن مورد استفاده قرار می گرفت. به دنبال بیت کوین، تترهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم نیز مورد استفاده قرار گرفتن که در حال حاضر بیشترین استفاده رو داره. اون ها همین جا متوقف نشدن. اکنون توکن های این ارز دیجیتال بر بستر 11 شبکه بلاک چینی از جممله ترون و سولانا معامله میشن که این تعداد در حال افزایش هست.

پشتوانه ارز دیجیتال تتر نیز از طریق وثیقه گذاری تامین میشه. تیم توسعه دهنده ادعا می کنه که به ازای هر واحد USDT موجود، دارایی یا ارز دیگه ای به ارزش 1 دلار سپرده گذاری کردن تا قیمت اون همیشه ثابت بمونه.

به ازای هر یک واحد ارز USDT به ارزش 1 دلار، باید در همون زمان با یک دلار فیات واقعی قابل معاوضه باشه.

در حال حاضر ارز دیجیتال تتر فقط توسط تعداد کمی صرافی یا مستقیما از طریق خود شرکت یا موسسه Tether که حداقل برداشت یا واریز باید 100 هزار دلار باشه و کارمزد چشمگیری نیز دریافت می کنه، قابل تبدیل هست.

مزایای ارز تتر چیست؟

ارز دیجیتال تتر مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از کاربران بازار کریپتوکارنسی ها قرار بگیره. شما نیز می تونین از این مزایا برخوردار بشین. به همین دلیل ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، به بررسی مزایای ارز تتر بپردازیم تا با این مزایا اشنایی داشته باشین و بتونین بهترین تصمیم رو برای خرید تتر بگیرین.

مزایای ارز تتر چیست

• یکی از مزایای ارز تتر که باعث میشه تا به یکی از بهترین رمز ارزهای موجود در بازار تبدیل بشه و مورد استفاده معامله گران و کاربران قرار بگیره این هست که از نوسانات شدید بازار جلوگیری کنه. از اونجایی که ارز دیجیتال تتر قیمتی ثابت داره، شما می تونین سایر ارزهای دیجیتال خودتون رو به تتر تبدیل کرده تا اون ها رو از نوسانات شدید بازار حفظ کنین و ضرر مالی برای شما وارد نشه.

• یکی دیگه از مزایای ارز تتر این هست که برای انجام تراکنش ها کارمزد کمی از کاربران دریافت می کنه. بهتره بدونین کارمزد تتر تقریبا صفر هست. البته هزینه انتقال بین کیف پول ها با هم فرق داره و شما برای انتقال باید کارمزد صرافی و کیف پول ارز دیجیتال رو هم پرداخت کنین.

• یکی دیگه از مزایای ارز تتر که باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست سرعت بالایی در انجام تراکنش ها داره. به عبارت دیگه، سرعت بالای تتر در معاملات باعث میشه تا هر زمانی که دارنده ها دوست داشته باشن، بتونن اون رو به حساب صرافی ها و کیف پول های خودشون انتقال بدن.

• یکی دیگه از مزایای ارز تتر این هست که ابزاری ایمن برای انتقال محسوب میشه. سرعت بالا و معامله راحت اون باعث شده تا برخی از معامله گران از اون به عنوان ابزاری برای انتقال بین المللی دلار استفاده کنند. کاربران این امکان رو دارن تا تتر رو برای انتقال یا ذخیره دلار در حساب خودشون مورد استفاده قرار بدن. در این بخش از مقاله توصیه میکنیم مقاله مربوط به کیف پول تتر در سایت اینانس رو مطالعه کنین.

تتر چگونه تولید می شود؟

احتمالا این سوال رو از خودتون پرسیدین که تتر چگونه تولید می شود؟ بهتره بدونین تولید و ساخت تتر به سختی ایجاد ارز دیجیتال بیت کوین نیست و برخلاف بیت کوین، عرضه اون محدودیتی نداره و برای تولید این رمز ارز فرایندی به اسم ماینینگ یا استخراج نداره و این رمز ارز از طرف یه نهاد متمرکز به اسم Tether تولید میشه. همچنین به ازای هر واحد ارز دیجیتال USDT که وارد بازار میشه،گفته شده که یک دلار آمریکا به عنوان پشتوانه این رمز ارز در بانک وجود داره.

تتر چگونه تولید می شود

البته در این مورد گمان هایی وجود داره و برخی اون رو متهم کردن که پشتوانه ای نداره، این افراد تصور می کنند که به ازای همه تترهایی که تا الان به وجود اومده دلار در ذخایر بانکی نگهداری نشده.

جالب اینجاست که بدونین هیچ محدودیتی در عرضه ارز دیجیتال تتر وجود نداره و میزان عرضه اون متناسب با میزان تقاضا تغییر می کنه. بنابراین هرچقدر تقاضا برای ارز دیجیتال بیشتر باشه، تولید و عرضه اون نیز از سوی نهاد کنترل کننده بیشتر میشه.

الان این سوال پیش میاد که ار تتر همان دلار است، پس چه تفاوتی با هم دارند؟ درسته که ارزش تتر برابر یک دلار هست، ولی تراکنش های این رمز ارز در بستر بلاک چین انجام میشن و غیر متمرکز هستن. تنها موردی که در مورد تتر به صورت متمرکز انجام میشه، تولید و توزیع توکن های اون هست.

کار با تتر چگونه است؟

معامله با تتر بسیار سادست. به عبارت دیگه، استیبل کوین تتر رو به راحتی می تونین در کیف پول های دیجیتالی، روی موبایل یا کامپیوتر خود، کیف پول های موجود در صرافی ها و یا حتی کیف پول های سخت افزاری مثل لجر ذخیره و نگهداری کنین. علاوه بر سادگی معامله، نقل و انتقال تتر با سرعت بالایی انجام میشه، به طوریکه معامله تتر تاخیر یا وقفه ای نداره و شما می تونین به صورت سریع تراکنش های خودتون رو انجام بدین.

اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال:

همونطور که می دونین، قیمت ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین همواره در حال نوسان هست و در روز ممکنه کاهش یا افزایش شدیدی رو تجربه کنه. بنابراین به دلیل نوسانات شدید فعلا نمی تونیم از بیت کوین در تبادلات مالی روزانه، پرداخت ها و قراردادها استفاده کنیم. همچنین سرعت انجام تراکنش های بیت کوین پایین هست. به این ترتیب استیبل کوین هایی مثل ارز دیجیتال تتر به وجود اومدن تا این مشکلات رو برطرف کنند.

اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال

ارزش گذاری رمز ارزهای پایدار بر اساس ارزهای فیات معتبر دنیا مثل دلار انجام میشه که توسط بانک مرکزی کشورها مدیریت و کنترل میشه. به عبارت دیگه، ارز دیجیتال تتر در بازار کریپتوکارنسی از اهمیت بالایی برخوردار هست و به همین دلیل مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار گرفته و محبوبیت زیادی به دست آورده.

جالب اینجاست که بدونین تریدرها و معامله گران با استفاده از تتر و سایر استیبل کوین ها این امکان رو دارن تا از نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال در امان باشن. به عبارت دیگه، از اونجایی که قیمت ارز دیجیتال تتر ثابت هست می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو به تتر تبدیل کنین و سرمایه خودتون رو از نوسانات شدید بازار حفظ کنین.

برای مثال زمانی که بازار داره ریزش می کنه، شما می تونین رمز ارز خودتون رو به تتر تبدیل کنین و ارزش سرمایه خودتون رو ثابت نگه دارین و نزارین ارزش سرمایه شما نیز ریزش پیدا کنه. علاوه بر این، از تتر میشه به عنوان دلار استفاده کرد و به راحتی به صرافی های خاریج مثل بایننس انتقال دلاری انجام داد.

استیبل کوین تتر کاربردهای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال داره. به عبارت دیگه، شما می تونین با استفاده از رمز ارز تتر فعالیت های مختلفی رو در حوزه کریپتو انجام بدین. برای مثال شما می تونین پول نقد خودتون رو به تتر تبدیل کنین و هر زمان که دوست داشتین، تترهای خودتون رو به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنین. همچنین می تونین به جای فروش رمز ارزهای خود، اون ها رو به تتر تبدیل کنین.

انواع کاربردهای تتر کدامند؟

انواع کاربردهای تتر کدامند

 

جالب اینجاست که بدونین استیبل کوین تتر کاربردهای زیادی در زمینه های مختلف داره و شما می تونین از اون استفاده کنین. 

به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، انواع کاربردهای تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا با این کاربردها آشنایی داشته باشین و بدونین که ارز دیجیتال تتر در چه موارد و زمینه هایی مورد استفاده قرار می گیره.

 

 

• معامله و ترید

یکی از انواع کاربردهای تتر که باعث میشه تا تقاضا برای خرید اون بیشتر بشه این هست که در معامله و ترید ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیره. بهتره بدونین خرید و فروش ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات هزینه های زیادی رو برای شما به دنبال خواهد داشت. بنابراین، شما می تونین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از رمز ارز تتر استفاده کنین و کارمزدهای کمی پرداخت کنین.

• وام دهی

یکی دیگه از انواع کاربردهای تتر این هست که در سیستم های وام دهی ارز دیجیتال مورد استفاده کاربران قرار می گیره. از اونجایی که قیمت رمز ارز تتر همیشه ثابت هست، وام دهنده ها می تونن به راحتی با استفاده از این رمز ارز بدون نگرانی از کاهش ارزش سرمایه خود تتر رو به عنوان بازپرداخت وام دریافت کنند.

• تراکنش ها

یکی دیگه از انواع کاربردهای تتر این هست که در تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیره. به این ترتیب، شما می تونین با استفاده از ارز دیجیتال تتر، بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی، به صورت سریع و با هزیه های بسیار کم پول بفرستین و یا پول دریافت کنین.

مقایسه تتر با سایر استیبل کوین ها:

مقایسه تتر با سایر استیبل کوین ها

با گسترش بازار ارزهای دیجیتال و افزایش محبوبیت این بازار، استیبل کوین های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و کاربردهای خاصی دارن. از جمله از این استیبل کوین ها می تونیم به تتر، پکسوس، دای و... اشاره کنیم. به همین دلیل ما سعی می کنیم در ادامه مقاله اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، به مقایسه تتر با سایر استیبل کوین ها بپردازیم تا اطلاعات در این زمینه داشته باشین.

• مقایسه تتر و پکسوس

بهتره بدونین ارزهای دیجیتال تتر و پکسوس هر کدوم نوعی استیبل کوین هستن که مورد استفاده معامله گران و کاربران فعال بازار ارزهای دیجیتال قرار می گیرن. این استیبل کوین ها با وجود شباهت های زیادی که با هم دارن، تفاوت هایی نیز در این میان دیده میشه.

یکی از این تفاوت ها نحوه پیدایش و اکوسیستم این دو رمز ارز هست. همچنین یکی دیگه از تفاوت های تتر و ارز دیجیتال پکسوس این هست که استیبل کوین تتر توسط موسسه Tether راه اندازی شده و دلار پشتوانه اون محسوب میشه، در حالی که استیبل کوین پکسوس با پشتوانه طلا وارد بازار ارزهای دیجیتال شده. علاوه بر این، تتر برای ترید و معامله گری و پکسوس نیز برای سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می گیره.

• مقایسه تتر و دای

دای نیز یکی دیگه از استیبل کوین های موجود در بازار ارزهای دیجیتال هست. بهتره بدونین استیبل کوین تتر به صورت متمرکز و با پشتوانه دلار وارد بازار ارزهای دیجیتال شده و توسط چندین صرافی و شرکت مالی بزرگ اداره میشه. در حالی که استیبل کوین دای توسط هیچ نهادی اداره نمیشه و به صورت کاملا غیر متمرکز فعالیت می که. همچنین استیبل کوین دای توسط پروتکل MakerDAO ایجاد شده.

• مقایسه تتر و BUSD

یکی دیگه از استیبل کوین های موجود در بازار، استیبل کوین BUSD هست که مزایای زیادی نسبت به ارز دیجیتال تتر داره. استیبل کوین BUSD نوعی ارز دیجیتال با قیمت ثابت هست که توسط شرکت Paxos و با همکاری صرافی ارز دیجیتال بایننس راه اندازی شده و توسط وزارت خدمات مالی نیویورک تایید و نظارت شده و پشتوانه کاملا دلاری داره که در بانک های آمریکایی وجود دارن.

مقایسه تتر و busd

علاوه بر این، یه شرکت بازرسی وجود داره که استیبل کوین BUSD یا دلار بایننس رو مورد بررسی قرار میده. در حالی که استیبل کوین تتر تحت نظارت منظمی قرار نداره و اخرین بازرسی اون در سایت تتر منتشر شده مربوط به سال 2018 هست. ولی هر روز اندوخته این شرکت در این سایت نشون داده میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال، اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز دیجیتال تتر بپردازیم و اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

همونطور که گفتیم، ارز تتر یکی از بزرگترین استیبل کوین های موجود در بازار کریپتوکارنسی هاست که کاربردها و مزایای زیادی به همراه داره و شما می تونین با تبدیل ارزهای دیجیتال خود به تتر سرمایه خودتون رو از نوسانات بازار حفظ کنین.

سوالات متداول

  • تتر چرا در بازار ارزهای دیجیتال اهمیت دارد؟

تتر در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل پشتوانه ارزی قوی و پایداری قیمت و پشتیبانی توسط تمامی صرافی های ارز دیجیتال دارای اهمیت می باشد.

  • علت محبوبیت تتر در نزد کاربران ارزهای دیجیتال چیست؟

کاربران زیادی در سراسر جهان از تتر استفاده میکنند. در کشور ما تتر را بخاطر معامله در صرافی های خارجی و یا سیو سود حاصل از ترید و یا نوسان گیری بخاطر بالاپایین شدن قیمت دلار بیشتر استفاده میکنند. در سطح جهانی بیشتر بخاطر سیو سود حاصل از معاملات مورد استفاده قرار می گیرد.

  • چرا تتر توسط اکثر صرافی ها برای انجام معاملات پشتیبانی می شود؟

یکی از دلایل اصلی آن پشتوانه قوی تتر می باشد که باعث شده کاربران زیادی به این استیبل کوین اعتماد کنند.


نظرات کاربران در مورد اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال
  • قطعا اهمیت تتر در بازار ارزهای دیجیتال خیلی بالاست و یه جورایی دلار دیجیتال محسوب میشه، ولی با توجه به ایرادهایی که از این رمز ارز گرفته شده، اعتماد به این ارز کمی سخت شده.

    تتر فقط واسه سیو سود خوبه همین

    خیلی ممنون از مقاله کاملتون

سوال امنیتی :7+45 = ?