سرنوشت ارزهای دیجیتال در سال 2022 چگونه خواهد بود؟

1400/09/06
سرنوشت ارزهای دیجیتال در سال 2022 چگونه خواهد بود؟

سرنوشت ارزهای دیجیتال در سال 2022 چگونه خواهد شد؟ سال 2021 اکثر ارزهای دیجیتال رکورد شکنی کرده و قیمت های تاریخی جدیدی ثبت کردند. سرمایه گذاران نهادی و سرمایه گذاران خرد، هر دو از رشد قیمت ها راضی بودند. سرمایه گذاران با ابعاد گسترده وارد بازار شدند و همین مسئله باعث شد بیشتر ارزهای دیجیتال، در این سال به اوج قیمتی جدیدی برسند.

در سال 2021، اکثر موسسات و شرکت های بزرگ، عمدتا روی بیت کوین تمرکز داشته و میزان کمتری از سرمایه خود را روی اتریوم سرمایه گذاری کردند. این در حالی است که سرمایه گذاران خرد بیشتر روی آلت کوین ها و میم کوین ها سرمایه گذاری می کنند.

چهره های برتر حوزه ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده اند، احتمالا در سال 2022 شاهد نوعی همگرایی نسبی در معاملات، شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران خرد خواهیم بود. کارشناسان معتقدند سرمایه گذاران خرد در سال جدید میلادی، عملکرد بهتری داشته و تا حدی با مهارت هایی مثل تحلیل بازار و استفاده از ابزارهای تکنیکالی، آشنا شده باشند.

پیش بینی هایی که برای 2021 شده بود و آنچه اتفاق افتاد؟

سرنوشت ارز های دیجیتال در سال 2022 چگونه خواهد بود

در سال 2020 میلادی، برخی کارشناسان پیش بینی کرده بودند که در سال 2021 با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، موسسات و شرکت های بزرگ به سمت بیت کوین کشیده و روز به روز به جذابیت این بازار افزوده خواهند شد. طبق این پیش بینی ها ورود سرمایه های جدید به بازار بیت کوین، در رشد قیمتی آلت کوین ها تاثیرگذار خواهد بود.

این پیش بینی ها تقریبا درست بود و در سال 2021 شاهد افزایش قیمت بیت کوین و اکثر آلت کوین ها بودیم. همچنین سرمایه گذاران و شرکت های بزرگی، از جمله تسلا روی بیت کوین سرمایه گذاری کردند.

پیش بینی های سال 2022

سرنوشت ارز های دیجیتال در سال 2022 چگونه خواهد بود

الکساندر لوتسکویچ مدیر عامل صرافی (CEX.IO) گفته است که شرکت های مانند مایکرواستراتژی و بانک نیورک ملون در سال 2021 وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده و موقیعت های خوبی بدست آورده اند. این مسئله باعث خواهد شد تا شرکت هایی که تاکنون نتوانسته اند وارد بازار شوند و نقشی داشته باشند، در سال 2022 وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده و سرمایه گذای داشته باشند.

آنتونی پومپلیانو شخصیتی شناخته شده در زمینه ارزهای دیجیتال و بنیانگذار یک شرکت مدیریت دارایی است که ادعا کرده است که بیش از 50% دارایی خود را روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. پومپلیانو قبلا پیش بینی کرده بود که بیت کوین تا پایان دسامبر به 100 هزار دلار می رسد. ولی طی یک اصلاحیه قیمتی، نظر خود را عوض کرد و گفته است که قیمت بیت کوین در سال 2022 حداکثر 250 هزار دلار خواهد شد.

سخنگوی صرافی بیت مکس (BitMEX) با نظرات سایر کارشناسان موافق است. طبق گفته ی وی در سال آینده، موسسات و شرکت های بزرگ، میزان اثرگذاری خرد را تحت تاثیر قرار خواهند داد و احتمالا با منبع بزرگی از سرمایه همراه باشند.

بروزترین اخبار ارز دیجیتال را در صرافی ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سرنوشت ارزهای دیجیتال در سال 2022 چگونه خواهد بود؟
سوال امنیتی :6+65 = ?