5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین

1401/10/22
5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین

5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین؛ این فیلم ها رو می شناسین؟ می دونین کدوم فیلم ها یا مستندها به بیت کوین و ارزهای دیجیتال اشاره دارن؟ دوست دارین این فیلم ها رو مشاهده کنین؟ اگه جوابتون بله هست، پس این مقاله رو بخونین. چون لیست 5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین رو به شما معرفی می کنیم. شاید عموم مردم علاقه زیادی نسبت به تکنولوژی های روز دنیا نداشته باشن، ولی مطمئن باشین وقتی در مورد هزار برابر شدن دارایی در کمتر از 5 سال حرف می زنیم، نظر همه افراد جلب میشه. خرید بیت کوین همون دارایی هست که خیلی از مردم دنیا در چند سال گذشته تونستن با سرمایه گذاری در اون به ثروت زیادی دست پیدا کنند. ولی این همه ماجرا بیت کوین نیست و فیلم ها و مستندهای زیادی در مورد بیت کوین و بلاک چین وجود داره که باید اون ها رو مشاهده کنین.

بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال جهان در سال 2009 ظهور کرد. در ابتدای کار قیمت پایینی داشت و چندان مورد توجه قرار نگرفت، ولی کم کم تکنولوژی که باعث ایجاد این ارز شده بود، تحت عنوان شبکه غیرمتمرکز بلاک چین، توجه خیلی از افراد رو به خودش جلب کرد. به همون اندازه که تلاش زیادی برای تولید محتوا برای یادگیری کریپتو و ارزهای دیجیتال انجام شده، خیلی افراد ترجیح میدن با تماشا کردن ویدیو به جای خوندن محتواهای نوشتاری یاد بگیرن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله 5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین، اطلاعاتی در مورد ارتباط صنعت سینما با بیت کوین به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین فیلم ها درباره بیت کوین بپردازیم.

ارتباط صنعت سینما با بیت کوین

ارتباط صنعت سینما با بیت کوین

جالب اینجاست که بدونین صنعت سینما نوعی صنعت پیشرو و پیشتاز در زمینه نشون دادن تکنولوژی ها و فناوری های جدید هست. در اصل فیلم ها تاثیر زیادی در معرفی مفاهیم تازه به جامعه دارن. افراد امروزه خیلی از چیزها رو از فیلم ها یاد می گیره. سینما هنوز هم یکی از تفریحات مورد علاقه مردم در سراسر جهان هست. این موضوع در ارتباط با تکنولوژی غیرمتمرکز بلاک چین، کریپتوکارنسی ها و مخصوصا ارز دیجیتال بیت کوین هم صدق می کنه. فیلم های سینمایی و مستندهای زیادی در مورد بیت کوین وجود دارن که شما می تونین با نگاه کردن این فیلم ها اطلاعات خودتون رو در رابطه با بیت کوین بالا ببرین و بهترین عملکرد رو داشته باشین.

مقاله پیشنهادی: تاثیر بیت کوین بر آینده بشریت چیست؟

اگرچه مردم درباره بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال توضیحات زیادی شنیدن، ولی در مورد بلاک چین و کاربردهای اون فیلم های کمی وجود داره. بلاک چین نوعی فناوری شگفت انگیز هست که ماهیت ذخیره سازی محتوای آنلاین و امنیت اون رو تغییر میده. مستند ماشین اعتماد که داستان بلاک چین رو روایت می کنه، از بهترین فیلم ها در مورد بلاک چین و بیت کوین هست که با مشاهده اون می تونین مفهوم بلاک چین و دنیای غیرمتمرکز کریپتوکارنسی ها و ارزهای دیجیتال رو به خوبی درک کنین. به همین دلیل افرادی که درک اولیه ای از این مفاهیم دارن، برای توسعه بیشتر دانش خودشون به فیلم ها و مستندهای این حوزه روی آوردن.

5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین

5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین

بیش از یه دهه پیش مفهوم ارزهای دیجیتال و بلاک چین مثل بیت کوین ایجاد شد و رواج پیدا کرد. این مفاهیم نه تنها در زمینه سرمایه گذاری محبوبیت داشتن، بلکه به صنعت سینما هم وارد شده و به موفقیت رسیدن و فیلم و مستندهای زیادی درباره این موضوع ساخته شدن که شما می تونین این فیلم ها رو مشاهده کنین و سطح معلومات خودتون رو افزایش بدین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین فیلم ها درباره بیت کوین بپردازیم تا این فیلم ها رو بشناسین.

مقاله پیشنهادی: دارک وب چیست و چه ارتباطی با بیت کوین دارد؟

• سریال Mr.Robot

یکی از بهترین فیلم ها درباره بیت کوین، سریال Mr.Robot هست. فیلم مستر ربات نوعی سریال در مورد ارزهای دیجیتال با موضوع امنیت هست. در سریال مستر ربات که یه مجموعه چند قستمی تلویزیونی هست، یه هکر جوان که به اختلال افسردگی هم دچار هست، با دعوت یه شخصیت ناشناس به اسم آقای ربات، وارد مسیری میشه تا شرکتی که در اون کار می کنه و مشکوک به کارهای غیرقانونی هست رو از بین میبره. خودش رئیس شرکت هم از طرف دیگه از نقش اصلی که هکر هست، می خواد بهش کمک کنه.

• مستند بانکداری در بیت کوین

یکی دیگه از بهترین فیلم ها درباره بیت کوین، مستند بانکداری در بیت کوین یا Banking On Bitcoin هست که در اون به بررسی ظهور بیت کوین پرداخته میشه. سپس روند تکاملی استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین رو میشه به راحتی در این فیلم مشاهده کرد. فیلم ارز دیجیتال بیت کوین بانکداری در بیت کوین همچنین خیلی از سازنده های اولیه این ارز دیجیتال رو بررسی می کنه. این مستند محصول سال 2016 بوده و از 10 امتیاز 6.6 رو به دست اورده. همچنین مدت زمان این مستند 90 دقیقه هست.

• مستند ماشین اعتماد: داستان بلاک چین

یکی دیگه از بهترین فیلم ها درباره بیت کوین، مستند ماشین اعتماد هست که داستان پیدایش بلاک چین رو به روایت میکشه. بهتره بدونین این مستند به بررسی دقیق و پایه ای تکنولوژی زیربنایی ارزهای دیجیتال می پردازه. به طوری که میشه در اون به سوء استفاده اطلاعاتی فول های تکنولوژی کنونی پی برد. این فیلم محصول سال 2020 بوده و در کشور آمریکا تولید شده. مستند ماشین اعتماد از 10 امتیاز 6.7 رو به دست اورده و مدت زمان این مستند هم 90 دقیقه هست که می تونین سطح معلومات خودتون رو بالا ببرین.

• فیلم پایانی پولی که ما می شناسیم!

فیلم پایانی پولی که ما می شناسیم!

یکی دیگه از بهترین فیلم ها درباره بیت کوین، فیلم پایان پولی که ما می شناسیم هست که با اسم The End Of Money As We Know It هم شناخته میشه. این فیلم نوعی مستند آموزشی درباره جایگزینی ارزهای دیجیتال به جای پول های رایج هست. این فیلم بیت کوین که روش های نوین پرداخت رو معرفی می کنه. در مورد سوئ استفاده از این سیستم هم به بررسی پرداخته. این فیلم در سال 2015 در کشور استرالیا ساخته شده و از 10 امتیاز 6.9 رو به دست اورده و مدت زمان این فیلم 60 دقیقه هست.

• فیلم زندگی با بیت کوین

یکی دیگه از بهترین فیلم ها درباره بیت کوین، فیلم زندگی با بیت کوین یا Life On Bitcoin هست که در مورد یه زوج هست که می خوان همه امورات زندگی خودشون رو با استفاده از ارز دیجیتال بیت کوین به انجام برسونن. این فیلم در سال 2014 ساخته شد که در اون زمان بیت کوین چندان برای مردم شناخته شده نبود. این فیلم بیت کوین، حاصل زندگی 90 روزه این زوج با استفاده از بیت کوین هست. این فیلم در سال 2014 در کشور آمریکا ساخته شده و از 10 امتیاز 7.6 رو به دست اورده و مدت زمان این فیلم 96 دقیقه هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله 5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین، اطلاعاتی در مورد ارتباط صنعت سینما با بیت کوین به شما ارائه کنیم و به معرفی بهترین فیلم ها درباره بیت کوین بپردازیم. همونطور که گفتیم، بیش از یه دهه پیش مفهوم ارزهای دیجیتال و بلاک چین مثل بیت کوین ایجاد شد و رواج پیدا کرد. این مفاهیم نه تنها در زمینه سرمایه گذاری محبوبیت داشتن، بلکه به صنعت سینما هم وارد شده و به موفقیت رسیدن و فیلم و مستندهای زیادی درباره این موضوع ساخته شدن که شما می تونین این فیلم ها رو مشاهده کنین.


نظرات کاربران در مورد 5 فیلم برتر درباره بیت کوین و بلاک چین
سوال امنیتی :9+58 = ?