ADALend سیستم جدید وام دهی در بستر کاردانو با بهترین مزایا

1400/11/12
ADALend سیستم جدید وام دهی در بستر کاردانو با بهترین مزایا

 آدالند (ADALend) یک پروتکل وام دهی غیر متمرکز در بلاکچین ارز دیجیتال کاردانو (ADA) است که طبق وعده هایی که داده قرار است، عمده مشکلات وام دهی که کاربران درگیر آن هستند را برطرف کند. در حقیقت آدا لند مقیاس پذیری نامحدودی داشته و توسط DAO (سازمان خود گردان غیر متمرکز) اداره می شود. همانطور که می دانید، در سیستم های مالی سنتی در خواست وام یک عمل دشوار و دست و پا گیر است. ولی پروتکل جدید آدالند (ADALend) از قرار دادهای هوشمند کاردانو برای جبران شکاف بین بخش وام دهی و فناوری ارزدیجیتال استفاده میکند. همچنین آدالند (ADALend) عملیات وام دهی با استخرهای نقدینگی را آسان تر میکند.

تضمین امنیت و ایمنی وام دهی در آدالند ( ADALend)

تا کنون پروتکل های موجود بر بستر اتریوم مانند Aave بر فضای وام دهی (DeFi) تسلط داشتند که هزینه های تراکنش بالایی داشتند. اما با  ظهور ADALend میتوان امیدوار شد که کاردانو در مسیر تبدیل شدن به یک استاندارد فراگیر با امنیت بی نظیر و سرعت فوق العاده در بازار ارز دیجیتال بوده که همگی منجر به کاهش هزینه تراکنش ها شده و میتواند به بستری مناسب برای وام دهی تبدیل شود. در حالی که بانک‌های سنتی به بی‌توجهی به نیازها و نگرانی‌های به فعالیت خود ادامه می‌دهند، ADALend آمده است تا دسترسی به وام‌ها را برای عموم فراهم کند.

کارایی استفاده از آدالند ( ADALend)

در واقع آدالند در حال توسعه یک پروتکل وام دهی بدون نیاز به اعتماد (TRUSTLASS) و غیر متمرکز است که کاربران را در یک محیط خود گردان نگه میدارد. همچنین تیم توسعه دهنده آدالند اظهار دارند که این پلتفرم تعادل قدرت را میان وام گیرنده و وام دهنده باز خواهد گرداند. به لطف امکان استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان وثیقه استفاده از این پلتفرم به نفع کاربر خواهد بود. طبق گزارش هایی که از شرکت IOHK منتشر شده است، شش صرافی ارز دیجیتال به طور فعال با بنیاد کاردانو درگیر هستند تا ارتقاء قرارداد هوشمند مورد انتظار را یکپارچه کنند. همچنین طبق گزارش های منتشر شده هفت سرمایه گذار بزرگ 8.1 میلیون ارز ADA را برای سایت ADALend خریداری کرده اند. بنابراین پروژه ADALend عمدتا در حال توسعه است و در آینده توجه بیش تری به خود جلب می کند. ADALend  فروش عمومی خود را در مارس 2022 در لانچ‌پدهای متعدد راه‌اندازی می‌کند و مدت کوتاهی پس از آن در چندین صرافی سطح بالا فهرست خواهد شد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ADALend سیستم جدید وام دهی در بستر کاردانو با بهترین مزایا
سوال امنیتی :4+79 = ?