Foundry USA به دومین استخر بزرگ جهان تبدیل شد

1400/12/15
Foundry USA به دومین استخر بزرگ جهان تبدیل شد

Foundry USA به دومین استخر بزرگ جهان تبدیل شد. با ممنوعیت استخراج و انجام مبادلات با ارزهای دیجیتال به خصوص خرید بیت کوین در کشور چین، برخی از استخرهای بزرگ استخراج بیت‌کوین در این کشور، مسدود شد. مراکز دیگر نیز از این فرصت پیش آمده استفاده کردند و سهم زیادی از استخراج این ارز دیجیتال را به دست آوردند. فاندری یو اس آ (Foundry USA) یکی از سرویس های ارائه دهنده خدمات استخراج ارزدیجیتال واقع در نیویورک است. این استخر پس از در اختیار گرفتن 15.42 درصد از سهم شبکه در حال تبدیل شدن به دومین استخر بزرگ استخراج بیت کوین در جهان است. دیتا های بدست آمده از BTC.com نشان می دهد که Foundry USA متعلق به کارنسی گروپ (Digital Currency Group) با نرخ هش 4000 ph/s بعد از استخر آنت پول قرار دارد. این استخر 17.76 درصد شبکه را در اختیار دارد.

دستگاه ATM بیتکوین

Foundry USA به دومین استخر بزرگ جهان تبدیل شد

بالاترین میانگین هزینه تراکنش در بین پنج استخر برتر ماینینگ از نظر توزیع نرخ هش 0.09418116 بیت کوین حدود 5500 دلار را برای هر بلاک دریافت می کند. کسب و کار های آمریکایی از نظر توزیع خودپرداز های رمزنگاری جایگاه چین را به خود گرفتند.

اطلاعات بدست آمده از ای تی ام رادار نشان می دهد که بیت کوین دیپوت های مستقر در گرجستان، از همتایان چینی خود جلو زده اند و به قوی ترین اپراتور ATM ارزدیجیتال در جهان تبدیل شده اند. اکثر اپراتور های خودپرداز ارزدیجیتال توسط شرکت های آمریکایی اداره می شوند.

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در چین

Foundry USA به دومین استخر بزرگ جهان تبدیل شد

داده های استیستا تایید می کند که سهم چین در نرخ هش استخراج بیت کوین از سپتامبر 2019 کاهش پیوسته ای داشته است. چین بیش از 75 درصد از نرخ هش استخراج بیت کوین را تشکیل می داد که تا آوریل 2021 به 46 درصد، قبل ازممنوعیت ارزهای دیجیتال کاهش یافت.

گزارش مالیاتی برای ارزدیجیتال

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد:  ایالات متحده به سمت پذیرش بیت کوین نزدیک می شوند و این به دنبال شفافیت در رابطه با الزامات گزارش مالیاتی، ارائه شده توسط دولت بایدن می باشد. اعضای حزب جمهوری و دموکرات انتقاداتی از این لایحه پیشنهادی بایدن داشتند و به دنبال اصلاح لایحه گزارش مالیاتی ارزهای دیجیتالی هستند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد Foundry USA به دومین استخر بزرگ جهان تبدیل شد
سوال امنیتی :4+61 = ?