Invesco پیش بینی کرد بیت کوین به زیر 30000 دلار می رسد.

1400/10/28
Invesco پیش بینی کرد بیت کوین به زیر 30000 دلار می رسد.

 یکی از تحلیل گران برجسته دنیای کریپتو کارنسی به نام اینویسکو پیش بینی کرده بیت کوین به زیر 30000 دلار می رسد. به گزارش Business Insider پل جکسون، استراتژیست اینویسکو، بیت کوین ممکن است امسال با ضررهای شدیدتری مواجه شود و به زیر سطح 30000 دلار کاهش یابد. او گفت 30 درصد احتمال دارد که چنین سناریوی نزولی به واقعیت تبدیل شود.

دلایل ریزش بازار ارز دیجیتال.

شور و نشاط بیش از حد در بازار ارزهای دیجیتال ما را یاد زمان رکود بزرگ می اندازد. بازاریابی زیادی که برای بیت کوین انجام گرفت، فعالان این حوضه را یاد دلالان سهام در آستانه سقوط سال 1929 می اندازد. همچنین چرخش سیاست های مالیاتی  باعث شد که فدرال رزرو آمریکا یکی از معضلات کلیدی بیت کوین در حال حاضر باشد. انتظار می رود بانک مرکزی در طول سال جاری سه بار نرخ بهره را افزایش دهد و بر دارایی های ریسکی مانند سهام و ارزهای دیجیتال فشار وارد کند.
از دلایل دیگری که می توان سناریو نزولی را محتمل تر دانست، کشور های هستند که کار استخراج بیت کوین را انجام می دهند و به دلیل قطعی برق پی در پی و ضرر هایی به زیر ساخت هایشان مجبور به خاموش کردن ماینر ها شده اند. 
از طرفی  بانک مرکزی کشور چین هم اعلام کرده که تمامی تراکنش های مبتنی بر ارز دیجیتال را غیر قانونی اعلام کرده و در بحث مربوط به نگرانی های ملی در مورد مرزهای این کشور و ایمنی دارایی های مردم بحث ممنوعیت ارز دیجیتال را مطرح کرده است. 

پیش بینی صعودی یا نزولی

از جنبه فنی، بزرگترین ارز دیجیتال اخیراً "تقاطع مرگ یا Death Cross" را تشکیل داده است. الگوی نمودار بسیار ترسناک، با پیش بینی های انجام شده که قرار است، یک تصحیح قابل‌توجه داشته باشد، اغلب برخی از معامله‌گر تازه کار  آن را فرصتی برای خرید می‌دانند.
علیرغم اینکه برخی از تحلیل گران نزولی بودن بازار را پیش بینی کرد بودند در مقابل تحلیل گرانی هستند که به صعودی بودن بازار یقین دارند. به عنوان مثال، تام لی از Fundstrat معتقد است که بیت کوین می تواند به زودی 200000 دلار در سال جاری صعود کند. در همین راستا نرخ هش این ارز دیجیتال به حد بالایی رسیده و این نشان می دهد که ماینرها به سرمایه گذاری بیشتر در شبکه ادامه می دهند. به گفته Max Keiser، این می تواند بیت کوین را در سال جاری به 220000 دلار برساند.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مرجع خرید و فروش بیش از 600 ارز دیجیتال

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد Invesco پیش بینی کرد بیت کوین به زیر 30000 دلار می رسد.
سوال امنیتی :2+78 = ?