Polygon بلاکچین رسمی شهر لوگانو سوئیس برای پرداخت های ارز دیجیتال

1400/12/14
Polygon بلاکچین رسمی شهر لوگانو سوئیس برای پرداخت های ارز دیجیتال

 شهر لوگانو رسما تجارت ارزهای دیجیتال را پذیرفته و در پی تصویب قوانین مربوط به این بازار می باشد. و زیرساخت بلاک چین خود را با کمک ارز دیجیتال پالیگان در این فرآیند توسعه خواهد داد. به گفته پائولو آردوینو، مدیر ارشد فن آوری تتر، این شرکت پیش ‌بینی می‌ کند که لوگانو به الگویی برای پذیرش جهانی ارز های دیجیتال و فن آوری زیربنایی آن در آینده نزدیک تبدیل شود.
 از این پس همه ادارات دولتی و مشاغل محلی برای مالیات، پرداخت، بلیط، حقوق و موارد مالی دیگر از بیت کوین BTC، (Wrapped Bitcoin)WBTC، تترUSDT  و همچنین Polygon استفاده خواهند کرد و پالیگان را به عنوان پلتفرم رسمی بلاک چین خود خواهند پذیرفت.
لوگانو، بزرگترین شهر در کانتون تیچینو سوئیس، ارز BTC و تتر (USDT) را به همراه توکن LVGA Points عملا به عنوان ارز قانونی اعلام کرده است. ساکنان لوگانو با 62000 نفر جمعیت از این پس می توانند مالیات خود را بصورت دیجیتال و با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت کنند.
به نظر می رسد که لوگانو راه السالوادور را در پیش گرفته است. السالوادور بیت کوین را در سال گذشته به عنوان یک روش پرداخت معتبر به رسمیت شناخت، همچنین السالوادور در حال حاضر در حال توسعه زیرساخت بلاک چین با ارز آلگوراند (Algorand) می باشد.
همکاری Polygon با غول مخابراتی اسپانیایی
براساس داده های وبلاگ رسمی پالیگان ، Telefónica Tech، شرکت دیجیتال غول مخابراتی اسپانیا، در سال 2022 همکاری فعالانه و مثبتی با تیم توسعه Polygon خواهند داشت و هدف از این همکاری ارائه راه حل های مبتنی بر Web3 به کاربران تجاری اسپانیایی خواهد بود.
بر اساس این توافقنامه که در کنگره جهانی موبایل در بارسلون راه اندازی شد، پالیگان با استفاده از شبکه و ابزارهای موجود خود، راه حل های سریع و آسان برای ادغام فناوری بلاک چین را ارائه خواهد داد. TrustOS، پلتفرم بلاک چین مدیریت شده Telefónica Tech، امیدوار است که در نتیجه این همکاری از قابلیت ‌های بهبود یافته ردیابی، توکن ‌سازی و صدور گواهینامه بهره مند شود.
آنتونی مارتین، مدیر عامل شرکت پالیگان، می‌گوید: کار با شرکت ‌های سطح‌ بالای جهانی مانند Telefónica Tech در ماموریت پالیگان برای آوردن میلیون‌ ها کاربر به Web3 نقش اساسی خواهند داشت. ما با هم فرصت ‌هایی را بررسی می‌کنیم که راه‌ حل ‌های مقیاس ‌پذیری پالیگان می‌توانند در NFT ها یا زنجیره تامین به ارزش پالیگان اضافه کنند.

جدید ترین و بهترین اخبار بازار رمز ارز ها را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد Polygon بلاکچین رسمی شهر لوگانو سوئیس برای پرداخت های ارز دیجیتال
سوال امنیتی :2+40 = ?