کارمزد پایین بیت کوین و اتریوم ممکن است خبر خوبی نباشد

نوشته شده در : 1403/04/14
کارمزد پایین بیت کوین و اتریوم ممکن است خبر خوبی نباشد

جستجو

کاربران بیت‌کوین و اتریوم که می‌خواهند پول جابه‌جا کنند، می‌توانند از کمترین هزینه‌ها در هر دو اکوسیستم استفاده کنند. صرافی ارز دیجیتال زیادی وجود دارد که با کارمزدهای مختلف به تجارت ارز دیجیتال می پردازند. میانگین قیمت تراکنش های بیت کوین (BTC) در 23 ژوئن به 1.93 دلار به پایین ترین سطح هشت ماهه خود رسید.  قیمت اتریوم در 22 ژوئن به طور متوسط 0.70 دلار بود که در مقایسه با بالاترین قیمت 2.50 دلاری مارس، مطلوب است.  دروود، که 10 سال تجربه کار در موسسات مالی مختلف، از جمله بانک ‌ها، شرکت‌ های فین‌تک و دی‌فای دارد، گفت که این کاهش تعجب‌آور نیست." جاستین دآنتان، رئیس توسعه کسب و کار در APAC در سازنده بازار ارزهای دیجیتال Keyrock، گفت: کاهش عملیات می‌تواند رقابت برای فضای بلاک چین و هزینه‌ها را کاهش دهد. عوامل دیگری نیز در کاهش قیمت ها موثر بوده است.
تأثیر نوسانات بازار ارز دیجیتال بر سرمایه‌گذاری نیز بسیار چشمگیر است. جاستین دآنتان، رئیس توسعه کسب و کار APAC در سازنده بازار ارزهای دیجیتال Keyrock، گفت که عوامل دیگری در کاهش قیمت نقش داشته اند. کارلوس مرکادو، دانشمند داده در شرکت داده های بلاک چین Flipside Crypto، در مصاحبه ای با کوین تلگراف، همچنین خاطرنشان کرد که اردیال ها یک عامل مفید هستند.
به گفته مرکادو، حداقل تا کنون، «کارمزدهای بیت کوین جبران هزینه های بلوک از دست رفته است.» او افزود: «برای اینکه بیت کوین در درازمدت ایمن باشد، ماینرهای مبتنی بر توکن باید بتوانند هزینه های الکترونیکی/رایانه خود را بازیابی کنند. برای نیمی از زمان، تنها راه برای بازیابی زیان، افزایش قیمت و کسب درآمد بیشتر از کارمزد [معامله] است.
D'Anethan در تحلیل خود اظهارات مشابهی را بیان کرد. تماشای افزایش یا کاهش قیمت‌ها تأثیر کمی بر Keyrock دارد، اما می‌تواند روی دیگران تأثیر بگذارد. بیت کوین همچنان ادامه دارد [...] ماینرها درد را احساس خواهند کرد، اما تاثیر نصف شدن به طور موقت با افزایش تراکنش ها کاهش یافته است.
طبق گفته d'Anethan، نتایج احساس شده است." استخراج‌کنندگانی که بیت کوین را می‌فروشند، احتمالاً به این دلیل که می‌خواهند بازده و پرداخت کم را بپردازند. نرخ های پایین تراکنش بیت کوین مربوط به رویداد نصف شدن و کاهش تقاضای معمولی است، در حالی که قیمت های پایین اتریوم مربوط به به روز رسانی Dencun مارس است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/low-bitcoin-ethereum-fees-outlook

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد کارمزد پایین بیت کوین و اتریوم ممکن است خبر خوبی نباشد
سوال امنیتی :5+98 = ?