ChatGPT قیمت بیت کوین کش را برای شروع سال 2024 پیش بینی کرد!

ChatGPT قیمت بیت کوین کش را برای شروع سال 2024 پیش بینی کرد!

نوشته شده در : 1402/10/02

ربات هوش مصنوعی ChatGPT قیمت بیت کوین کش را برای شروع سال 2024 پیش بینی می کند. اگر می خواهید نسبت به خرید ارز دیجیتال بیت کوین کش اقدام کنید، ابتدا قیمت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و قیمت آن را پیش بینی کنید.
توجه داشته باشید، بیت کوین کش در نیمه دوم سال 2023 بعد از افزایش 260 درصدی در اواخر ژوئن و بعد از آن یک اصلاح 26 درصدی شروع خوبی داشت. در این زمینه Finbold از چت جی پی تی خواست تا قیمت بیت کوین کش را برای اوایل سال 2024 پیش بینی کند. قابل ذکر است که بیت کوین کش(BCH) در زمان نوشتن ایت مطلب با قیمت 242 دلار خرید و فروش می شود، یعنی 26.55 درصد ضرر از بالاترین سطح سال 2023. قبل از آن نیز بیت کوین کش از 90.77 دلار به بالاترین سطح سالانه برای افزایش 263 درصدی قیمت رسید.
اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید در این مرحله بیت کوین کش در شاخص قدرت نسبی هفتگی خود حرکتی قوی نشان می دهد. در همین حال، رقیب اصلی و رهبر بازار آن بیت کوین با چالش ها و فرصت هایی مواجه شده است.
اولی که افزایش زیادی برای کارمزد تراکنش های آن است، از بالاترین سطح سالانه 31 دلار در هر تراکنش و متوسط درآمد جهانی 26 دلار برای هر شخص بالاتر می رود. با این وجود، بیت کوین نیز شاهد افزایش علاقه سرمایه گذاران نهادی بوده و تقاضای سفته بازانه آن را افزایش داده است.
از طرف دیگر، بیت کوین کش اخیرا توسط صرافی نهادی مبتنیبر Fidelity EDX Market حذف شد. لیست شدن بیت کوین کش توسط EDX روند صعودی را استارت زد. ChatGPT قیمت بیت کوین را در اوایل سال 2024 پیش بینی می کند. در همین حال، فینبولد از ربات هوش مصنوعی درخواست کرد تا پیش بینی قیمتی صعودی، خنثی و نزولی را برای بیت کوین کش ارائه دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ChatGPT قیمت بیت کوین کش را برای شروع سال 2024 پیش بینی کرد!
سوال امنیتی :2+40 = ?