فروش NFT به کمترین حجم ماهانه از سال 2021 رسیده است

نوشته شده در : 1403/07/11
فروش NFT به کمترین حجم ماهانه از سال 2021 رسیده است

جستجو

فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در ماه سپتامبر به روند نزولی خود ادامه داد و حجم فروش ماهانه این دارایی‌های دیجیتال همچنان بهبود نیافت. داده‌های CryptoSlam نشان می‌دهد که فروش NFT در صرافی ارز دیجیتال در سپتامبر به 296 میلیون دلار رسید، که نسبت به ماه آگوست با حجم فروش 373 میلیون دلار، 20 درصد کاهش داشته است. این رقم همچنین نشان‌دهنده کاهش 81 درصدی نسبت به مارس 2024 است، زمانی که فروش NFT به 1.6 میلیارد دلار رسید.

این اولین باری است که حجم فروش ماهانه NFT‌ها از ژانویه 2021 به زیر 300 میلیون دلار سقوط کرده است. همچنین، تعداد کل معاملات NFT در سپتامبر با 32 درصد کاهش از 7.3 میلیون در آگوست به 4.9 میلیون کاهش یافت. با این وجود، ارزش متوسط تراکنش‌های  ان اف تی NFT در سپتامبر با 18 درصد افزایش از 50.71 دلار در آگوست به 60 دلار رسید. همزمان با این کاهش در بازار NFT‌ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نیز بر این بازار نظارت بیشتری داشته است. در 28 آگوست، مدیرعامل OpenSea، دوین فینزر، اعلام کرد که این شرکت از SEC اخطاریه‌ای دریافت کرده است. SEC ادعا کرده که برخی از NFT‌های موجود در این پلتفرم ممکن است به عنوان اوراق بهادار ثبت‌نشده طبقه‌بندی شوند.

در 16 سپتامبر، SEC رستوران Flyfish Club را به دلیل فروش NFT‌ها 750 هزار دلار جریمه کرد. این اقدام از سوی برخی کمیسیونرهای SEC مورد انتقاد قرار گرفت. لوکا اشنیتزلر، مدیرعامل مجموعه محبوب NFT Pudgy Penguins، اقدامات SEC را "بی‌اساس" و تلاش آنها برای سرکوب NFT‌ها را بی‌اهمیت توصیف کرد و معتقد است که اگر SEC به دنبال OpenSea برود، باید شرکت‌های بزرگی مانند نایکی و ساثبی نیز مورد توجه قرار گیرند.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد فروش NFT به کمترین حجم ماهانه از سال 2021 رسیده است
سوال امنیتی :6+83 = ?