نیفتی گیت وی(Nifty Gateway) چیست و چه مزایایی دارد؟

1402/09/25

نیفتی گیت وی(Nifty Gateway)؛ نوعی پلتفرم مبتنی بر اتریوم برای ساخت، خرید و فروش توکن های NFT! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این مفهوم به دست بیارین؟ آیا می دونین نیفتی گیت وی چیست؟ پلتفرم نیفتی گیت وی چه ویژگی هایی داره؟ مزایای پلتفرم Nifty Gateway چیست؟ چجوری میشه در نیفتی گیت وی ثبت نام کرد؟ آیا پلتفرم نیفتی گیت وی مانند انواع صرافی ارز دیجیتال معتبر بین المللی مطمئن هست؟

بازار توکن های غیرمثلی(NFT) در کنار بازار رمز ارزها از مهم ترین و پرطرفدارترین بازارهای مالی در دنیاست. به این ترتیب، صرافی ها و پلتفرم های زیادی امروزه پیدا میشن که یا به هر دو یا به صورت انحصاری هر کدوم از این دو رو پشتیبانی می کنند. یکی از محبوب ترین پلتفرم ها در زمینه خرید و فروش توکن های NFT، پلتفرم نیفتی گیت وی هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم نیفتی گیت وی یا Nifty Gateway بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایای پلتفرم نیفتی گیت وی بپردازیم و مطمئن بودن پلتفرم نیفتی گیت وی رو مورد بررسی قرار بدیم.

پلتفرم نیفتی گیت وی چیست؟

پلتفرم نیفتی گیت وی چیست؟

آیا می دونین پلتفرم نیفتی گیت وی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که نیفتی گیت وی یا Nifty Gateway نوعی پلتفرم مبتنی بر بلاک چین اتریوم برای خرید و فروش توکن های غیرمثلی(NFT) هست. شما می تونین با استفاده از این پلتفرم، اقدام به ساخت و فروش توکن های NFT کنین و از این طریق درآمد زیادی به دست بیارین. این پلتفرم سطح امنیت بالایی داره و در سال 2018 به وسیله برادران Cock Foster و با هدف تبدیل آثار هنری در دنیای واقعی به توکن های NFT ساخته شده. مهم ترین تمرکز این پلتفرم، روی کالکشن دارهای با کیفیت مثل مجموعه های Pak و Grimes هست.

جالب اینجاست که بدونین پلتفرم نیفتی گیت وی(Nifty Gateway) نوعی بازار NFT اولیه و ثانویه رو به کاربران خودش ارائه میده که در اون آثار هنری دیجیتالی می تونن منتشر، فروخته و یا دوباره به فروش برسن. مثل پلتفرم های دیگه، آثار هنری در بازار نیفتی گیت وی هم مورد بررسی قرار می گیرن. در این پلتفرم شما می تونین نسخه های مختلفی رو از یه اثر هنری رو با قیمت های متفاوتی خریداری کنین. این تیم همچنین وظیفه تایید حساب های هنرمندان دیجیتالی رو دارن که به طور روزانه بهش ملحق میشن.

مقاله پیشنهادی: معرفی پلتفرم سوپرفارم ؛ بستری برای ایجاد توکن NFT

پلتفر نیفتی گیت وی چه مزایایی دارد؟

پلتفر نیفتی گیت وی چه مزایایی دارد؟

همونطور که گفتیم، نیفتی گیت وی(Nifty Gateway) بستری واسه خرید و فروش توکن های NFT هست که بر اساس شبکه بلاک چینی اتریوم کار می کنه. این پلتفرم از هر دو بازار اولیه و بازار ثانویه واسه مبادله توکن های غیرمثلی پشتیبانی می کنه تا آثار هنری دیجیتالی ساخته، منتشر یا فروخته بشن. این پلتفرم مزیت های زیادی به همراه داره. در ادامه برخی از مزایای پلتفرم نیفتی گیت وی رو بررسی می کنیم:

  • یکی از مزایای پلتفرم نیفتی گیت وی، حضانتی بودن این بازار هست. به عبارت دیگه، نگهداری و محافظت از دارایی ها و توکن های NFT کاربران بر عهده این پلتفرم هست و عبارت های 12 یا 24 رقمی به کاربران داده نمیشه.
  • گزینه های پرداختی متنوع هم یکی دیگه از مزیت های پلتفرم نیفتی گیت وی(Nifty Gateway) هست. از جمله از این گزینه ها میشه به کارت های اعتباری، حساب جمینی و اتریوم از قبل پرداخت شده اشاره کرد که هیچ کدوم نیازی به امضا و یا پرداخت کارمزد ندارن.
  • تراکنش ها در پلتفرم نیفتی گیت وی بدون پرداخت کارمزد گس انجام میشن که معمولا حضانتی بودن این پلتفرم رو نشون میده. این پلتفرم اینجوری کار می کنه که همه عملیات ها رو بدون نیاز به طی کردن فرایند تراکنش ها در شبکه اتریوم انجام میده.
  • یکی دیگه از مزایای پلتفرم نیفتی گیت وی این هست که تیم پشتبانی پلتفرم به صورت کلی به کاربران کمک می کنند. از پشتیبانی فنی گرفته تا فروش های خصوصی و خریدهای سازمانی.

مقاله پیشنهادی: بررسی هزینه ساخت NFT

آیا پلتفرم Nifty Gateway امن است؟

آیا پلتفرم Nifty Gateway امن است؟

توجه داشته باشین که پلتفرم نیفتی گیت وی(Nifty Gateway) یکی از پرطرفدارترین بازارهای خرید و فروش توکن های غیرقابل تعویض یا NFT هست. این پروتکل با کمک شبکه بلاک چینی اتریوم، از سطح امنیت بالایی برخوردار هست که به دارنده های توکن های NFT اطمینان میده که دارایی های اون ها در امنیت کامل قرار دارن. همچنین نیفتی گیت وی از مدل دو عاملی واسه ورود به سیستم استفاده می کنه و الگوریتم های رمزنگاری شده رو واسه حفاظت بیشتر اطلاعات و دارایی های کاربران خودش استفاده می کنه.

نکته قابل توجه این هست که کاربران می تونن خیلی ساده و با خیالی راحت از پلتفرم نیفتی گیت وی استفاده کنند و از امنیت بالای این بازار لذت ببرن. علاوه بر این، پلتفرم نیفتی گیت وی به عنوان یه شرکت با اسم تجاری ثبت شده، از استانداردهای لازم واسه رعایت حقوق مالکیت فکری پیروی می کنه. یعنی همه توکن های NFT فروخته شده در این بازار، قانونی هستن. به صورت کلی، نیفتی گیت وی یکی از بازارهای برتر برای خرید و فروش NFT هست که از سطح امنیت بالایی برخوردار هست. با این وجود، شما باید همیشه از رفتار ایمنی و دقت در مبادله توکن های غیرمثلی اطمینان حاصل کنین تا دارایی های خودتون رو از دست ندین.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم نیفتی گیت وی یا Nifty Gateway بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایای پلتفرم نیفتی گیت وی بپردازیم و مطمئن بودن پلتفرم نیفتی گیت وی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، نیفتی گیت وی یا Nifty Gateway نوعی پلتفرم مبتنی بر بلاک چین اتریوم برای خرید و فروش توکن های غیرمثلی(NFT) هست. این پلتفرم مزیت های قابل توجهی به همراه داره که از جمله از مهم ترین اون ها میشه به تیم پشتیبانی، رابط کاربری ساده، سطح امنیت بالا، انجام تراکنش ها بدون پرداخت هزینه گس و... اشاره کرد.

 


نظرات کاربران در مورد نیفتی گیت وی(Nifty Gateway) چیست و چه مزایایی دارد؟
سوال امنیتی :8+77 = ?