ممکن است روسیه ارزهای دیجیتال را ممنوع کند

ممکن است روسیه ارزهای دیجیتال را ممنوع کند

نوشته شده در : 1403/02/11

ممکن است روسیه ارزهای دیجیتال را ممنوع کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی را دنبال کنید. اخبار و رسانه ها قیمت رمز ارزها را تحت تاثیر قرار می دهند.
توجه داشته باشید، بعد از گزارش های اولیه مبنی بر اینکه روسیه قصد دارد ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را ممنوع کند، مقامات مربوط موضع این کشور را روشن کردند. به طور خاص، آنتون گورلکین، قانونگذار و معاون کمیته دومای ایالتی در سیاست اطلاعات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، با بیان اینکه این اطلاعات در رسانه ها نادرست ارائه شده است، رکورد را درست کرده است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید اخبار مهم بازار را دنبال کنید.
این قانونگذار در یک پست تلگرامی در تاریخ 27 آوریل خاطرنشان کرد که گزارش های گمراه کننده از لایحه این کشور که به دنبال معرفی مکانیسم هایی برای شناسایی تراکنش های ارزهای دیجیتال با ماهیت مجرمانه است، بیرون آمده است. گورلکین تاکید کرد که اگرچه هدف این لایحه تنظیم تراکنش های ارزهای دیجیتال است، ولی نمی خواهد گردش آنها را به طور کامل ممنوع کند. وی تصریح کرد که قانون پیشنهادی سازمان صرافی ها و مبادلات ارزهای دیجیتال خارج از محدوده یک رژیم قانونی آزمایشی را هدف قرار می دهد.
او بیشتر در مورد زمینه ژئوپلیتیک توضیح داد و پیشنهاد کرد که ظهور یک زیرساخت قانونی ارز دیجیتال روسی به دلیل تحریم های بین المللی با چالش ها و مشکلاتی روبرو است. شایان ذکر است، گزارش های قبلی ادعا می کردند که روسیه می خواهد ارزهای دیجیتال را برای ترویج تسلط واحد پول محلی، روبل ممنوع کند.
در واقع، این توسعه یک جنون در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرد و چندین بازیگر اشاره کردند که یک ممنوعیت می تواند احساسات نزولی فعلی را تقویت کند. در واقع بعد از اینکه این کشور تحت تحریم های ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین قرار گرفت، ارزهای دیجیتال به عنوان یک جایگزین در روسیه دیده می شدند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ممکن است روسیه ارزهای دیجیتال را ممنوع کند
سوال امنیتی :6+63 = ?