آغاز فعالیت کیف پول Dogecoin بر روی سیستم عامل iOS

1400/12/14
آغاز فعالیت کیف پول Dogecoin بر روی سیستم عامل iOS

MyDoge Wallet، یک برنامه کیف پول اختصاصی برای ارز DOGE، به تازگی برای استفاده کاربران iOS منتشر شده است. یکی از بنیانگذاران دوج کوین، بیلی مارکوس در توییتی در روز جمعه برابر با 4 مارس 2022 این خبر را منتشر کرد. وی اعلام کرد: نگهداری و استفاده از این کیف پول بسیار آسان به نظر می رسد و هنوز برنامه کیف پول غیرامانی توسط تیم Dogecoin ایجاد نشده و در دست توسعه می باشد.
طبق یک توییت توسط تیم MyDoge Wallet، این برنامه از انتقال دوج کوین به کیف پول، از هر صرافی ارز دیجیتال و سایر کیف پول های رمزارز، از جمله Robinhood و Coinbase پشتیبانی می کند. کاربران می‌توانند این برنامه را روی دستگاه ‌های iPhone، iPad و iPod Touch با استفاده از" آی او اس" 12 یا بالاتر اجرا کنند. همچنین می‌توان آن را در Mac با استفاده از "مک او اس" 11 یا بالاتر اجرا کرد.
در توضیحات فروشگاه اپ MyDoge Wallet را به عنوان کیف پول عمومی با قابلیت استفاده آسان و رایگان برای ارز دیجیتال توصیف می کند و بیان می کند که MyDoge یک کیف پول اجتماعی رایگان، ایمن و قانونی برای دوج کوین است. طبق گفته های طراحان این کیف پول "هدف ما افزایش تعداد تراکنش های روزانه Dogecoin از طریق ایجاد انجمنی برای علاقه مندان به دوج کوین برای کشف جهان دوج کوین و ارتباط و معاشرت با سایر کاربران می باشد. با MyDoge می‌توانید با خیال راحت دوج کوین خود را خریداری، ارسال، دریافت و ذخیره کنید."

تحولات پیرامون دوج کوین

حامی سرسخت دوج کوین مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک است، که توئیت‌های مکرر او درباره این توکن به اخبار جنجالی دوج کوین افزوده است. ماسک یک بار بیوگرافی توییتر خود را به مدیر عامل سابق دوج کوین تغییر داد، پس از آن قیمت دوج به یکباره بالا رفت . افراد مشهور دیگری از جمله اسنوپ داگ خواننده رپ و جین سیمونز نوازنده راک نیز آن را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کرده اند.
شایان ذکر است که این اولین بار نیست که توسعه دهندگان مستقل محصولات مرتبط با دوج کوین را تبلیغ می کنند. در دسامبر 2021، آنها یک ربات دوج کوین به نام SoDogeTip را در توییتر منتشر کردند و آن را در انجمن Reddit دوج کوین ثبت کردند.
جدیدترین توسعه دوج کوین "Dogecoin core" یک هفته پس از کناره گیری راس نیکول، توسعه ‌دهنده اصلی بنیاد دوج کوین صورت گرفت، آمار گروه نشان می‌دهد که12 توسعه ‌دهنده نرم ‌افزاری در ماه آگوست 2021 به توسعه Dogecoin Core کمک کرده‌ اند.

جدیدترین اخبار بازار رمز ارزها را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آغاز فعالیت کیف پول Dogecoin بر روی سیستم عامل iOS
سوال امنیتی :3+65 = ?