آموزش خرید شت کوین

1402/06/30
آموزش خرید شت کوین

تب و تاب خرید ارز دیجیتال مخصوصا خرید شت کوین ها این روزها خیلی بالا هستش. دلیل ان هم بخاطر سود آوری بالای آنها در زمان کم هست. مثلا شت کوینی مثل شیبا در شش ماه 2800 درصد سود به کسانی که روی این ارز سرمایه گذاری کردن داده. سود دهی بالا در یک تایم زمانی کوتاه یکی از ویژگی های اصلی خیلی از شت کوین هاست . اگه نمودار رشد قیمت اون ها رو بررسی کنید متوجه می شید که در یک بازار زمانی یک رشد صعودی عمودی رو داشتن و بعد از اون ریزش زیادی داشتن. بخاطر سود اوری بالای این توکن ها، تصمیم گرفتیم یک مقاله جامع در مورد آموزش خرید شت کوین ها برای شما بنویسیم که اگر احیانا قصد خرید داشتین، بدونین چطوری و ازکجا این توکن ها رو خرید و فروش کنید. این مقاله رو تا انتها بخونید و با اون آشنا بشین.

شت کوین چیست؟

 اصطلاح شت کوین برای اولین بار در سال های اولیه بعد از پیدایش بیت کوین رواج پیدا کرد.  این اصطلاح در تاریخ 2 نوامبر 2010 در یک تالار گفت و گو بنام Bitcoin Talk استفاده شده. اونموقع ارزهایی که بعد بیت کوین بوجود اومدن رو شت کوین می گفتن. ولی امروزه این اصطلاح به کلی فرق کرده و در جامعه کریپتو کارنسی، ارز ها یا توکن هایی رو شت کوین میگن که هیچ هدف خاصی رو دنبال نمی کنن و بیشتر بخاطر یک شوخی یا سرگرمی بوجود اومدن. دلیل بالا رفتن قیمت شت کوین ها هم بخاطر تبلیغات و جوهای روانی هستش که در بازار بوجود میان. بنابراین باید اول این رو بدونیم وقتی در مورد یک رمز ارز از اصطلاح شت کوین استفاده میشه یعنی اون ارز ارزش خاصی نداره و کلا بدون استفاده هستش و تیم پشتیبانی شناخته شده ای هم نیستش که بخواد اون رو ارتقا بده. در مورد ارزهای معتبر بازار مثل بیت کوین و اتریوم و کاردانو و باینننس کوین و امثال این ها از این اصطلاح استفاده نمیشه چون این ارزها کاربرهای زیادی دارن و شت کوین به حساب نمیان. اما بریم قسمت جالب این مقاله که آموزش کسب درآمد از ارز دیجیتال به روش شت کوین ها هستش:

تاریخچه شت کوین

شت کوین یکی از مهمترین و پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال است که در دنیای مدرن به کار می‌رود. این ارز در سال ۲۰۰۹ به وسیلهٔ شخصی یا گروهی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. چگونگی دقیق تولید شت کوین بر اساس یک فناوری متن‌باز به نام بلاکچین (Blockchain) است که به صورت یک سیستم توزیع شده عمل می‌کند. بلاکچین یک سری از بلوک‌های رمزنگاری شده است که توسط کامپیوترهایی در سراسر شبکه ایجاد می‌شود. هر بلوک شامل تراکنش‌هایی است که توسط رمزنگاری و امضای دیجیتال تأیید شده‌اند. به این ترتیب، هر تراکنش در بلاکچین به صورت دقیق ثبت می‌شود و تغییر هرگونه اطلاعات در بلاکچین توسط کامپیوترهای مشارکت کننده در شبکه بررسی و تأیید می‌شود. این فناوری نوآورانه باعث شده است که شت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال امن و بدون نیاز به واسطه مالی برای انتقال وجه شناخته شود. همچنین، به دلیل کمترین هزینه و زمان تأیید تراکنش‌ها نسبت به سیستم‌های مالی سنتی، استفاده از شت کوین برای تراکنش‌های بین المللی و ارسال وجوه به دیگران بسیار مقرون به صرفه است. در نتیجه، ارزش و محبوبیت شت کوین به تدریج افزایش یافته است و به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال برجسته در دنیای مدرن شناخته می‌شود.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟

در ادامه می خواهیم شما رو با نحوه خرید شت کوین ها بطور کامل آشنا کنیم. اینکه اگه قصد خرید شت کوین رو دارین، چطوری این کار رو انجام بدین. برای خرید شت کوین ابتدا باید بررسی کنیم که ارز شت کوینی که در نظر داریم توسط صرافی ها پشتیبانی میشه یا نه؟ چون اکثر این ارزها هنوز در لیست صرافی ها نیست. پس ارزهای شت کوین از لحاظ خرید به دو قسمت ارزهای ساپورت شده از طرف صرافی ها و ارزهایی که هنوز در لیست صرافی ها نیستند، تقسیم بندی میشن. ارزهای قسمت اول که تکلیفشون مشخصه اما ارزهای بخش دوم حتما باید با تراست والت و سواپ کردن خریداری بشن. در مقاله " آموزش خرید شت کوین "در مورد خرید هر دو توضیحات کامل خواهیم داشت.

آموزش خرید شت کوین از طریق صرافی های ارز دیجیتال

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | خرید از صرافی های ایران بایننس

این روزها اکثر صرافی ها شت کوین های مهم و مشهور بازار مثل دوج کوین و شیبا رو تو لیست خودشون دارن. بنابراین می تونین یکسری از شت کوین ها رو علاوه بر تراست ولت از طریق صرافی های ارز دیجیتال هم خریداری نمایید. برای این کار هم باید صرافی هایی که خرید و فروش تعداد خیلی زیادی ارز دیجیتال رو انجام میدن، در داخل یا خارج پیدا کنین و شت کوین های مورد نظرتون رو از طریق اون ها پیدا کنین. یکی از بهترین صرافی هایی که می تونین از طریق اون خرید و فروش بیش از 600 ارز دیجیتال رو انجام بدین، صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس هستش. صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس با سابق بیش از 5 سال در این زمینه و کارمزد پایین معاملات یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در داخل کشور هستش. در این صرافی می تونین شت کوین هایی مثل شیبا و دوج کوین رو در سریع ترین زمان خریداری نمایید.

اما بریم سراغ اون شت کوین هایی که هنوز لیست نشده:

آموزش خرید شت کوین از طریق تراست ولت از پنکیک سواپ

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | آموزش خرید شت کوین از تراست والت

شاید براتون سوال باشه که چطوری میشه با تراست ولت شت کوین خرید؟ اگه هم کیف پول تراست ولت رو کامل بشناسید میدونید که تراست ولت بجز نگهداری ارزهای دیجیتال، قابلیت های خیلی زیادی داره. یکی از مهمترین قابلیت ها، خرید ارزهای دیجیتال از طریق صرافی های غیر متمرکز مثل پنکیک سواپ هستش. برای خرید شت کوین ها از طریق تراست ولت در ابتدا باید کیف پول تراست ولت رو روی موبایل خودتون داشته باشین و اگه اون رو ندارین، آموزش کامل نصب تراست ولت رو توضیح دادیم و می تونید با مراجعه به اون مطلب، این کیف پول رو در سریع ترین زمان نصب کنین.

بعد از اینکه این کیف پول رو نصب کردین، در قدم اول باید بدونین که همونطوری که در صرافی ها برای خرید هر ارز دیجیتالی باید از پول استفاده کرد، در تراست ولت برای خرید شت کوین هایی که میخواهید،  باید ارز دیجیتال بایننس یا BNB بر بستر اسمارت چین داشته باشین.

گام اول: خرید اسمارت چین یا BNB بر بستر شبکه BEP 20

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | گام اول خرید bnb از صرافی ارز دیجیتال

همونطور که می دونین خیلی از شت کوین هایی که جدیدا وارد بازار ارزهای دیجیتال میشن، در اکثر صرافی های ارز دیجیتال وجود ندارن و یا لیست شدن شدن اونها مدتی طول میکشه. بنابراین اگه دوست دارین خیلی سریع اون ها رو بخرین و از رشد قیمتی شون عقب نمونین، بهترین کار خرید اون ها از طریق کیف پول تراست ولت هستش که در ادامه قراره اون رو بطور کامل براتون توضیح بدیم. اما برای خرید این شت کوین ها در داخل تراست ولت، چون که این کیف پول متعلق به صرافی بایننس هستش، به ارز دیجیتال بایننس یا BNB نیاز دارین تا از طریق اون شت کوین های مد نظر خودتون رو بخرین.

نکته مهمی که باید بهش دقت کنین این هستش که صرافی بایننس دو شبکه برای انتقال ارزهای دیجیتال داره یکی BEP 2 و شبکه دومی BEP 20. که شت کوین ها کلا بر بستر BEP 20 این صرافی خریداری میشن. بنابراین باید در ابتدا بایننس کوین رو بخرین و اون رو به کیف پول تون انتقال بدین بعدش اقدام به خرید کنین. بایننس کوین رو می تونین خیلی راحت از طریق صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس خریداری کرده و در سریع ترین زمان و با کمترین کارمزد به کیف پول تون انتقال بدین. برای این کار ابتدا در ایران بایننس ثبت نام و احراز هویت کرده و سپس اقدام به خرید بایننس کوین کنید. نکته مثبت در مورد ایران بایننس این هستش که این صرافی از هر دو شبکه BEP 2 و BEP 20 پشتیبانی می کنه و در هنگام خرید این ارز دیجیتال در این صرافی هیچ مشکلی نخواهید داشت.

اگه از شبکه BEP 2 برای انتقال بایننس کوین استفاده کنین، باید در داخل کیف پول در قسمت SWAP اون رو به شبکه BEP 20 انتقال داده و اصطلاحا بهش اسمارت چین میگن. اگه هم از شبکه BEP 20 برای این کار استفاده کنین، نیازی به این کار نیست.

گام دوم: رفتن به قسمت DApps و وصل شدن به پنکیک سواپ

در مرحله بعدی از آموزش خرید Shitcoin وقتی که ارز دیجیتال اسمارت چین رو خریدین و به کیف پول تراست ولت انتقال دادین، مطابق شکل که برای شما مشخص کردیم به قسمت DApps برین، در این بخش می تونید انواع برنامه های DApps و پروژه های مختلف رو که دسته بندی شده اند، مشاهده کنین. یکی از محبوب ترین گزینه های این قسمت، پروژه های DeFi بوده که شامل صرافی های غیرمتمرکزی هستن که برای تبدیل ارزهای در تراست ولت کاربرد دارن. از محبوب ترین پروژه های DeFi در تراست ولت میشه به Sushi Swap، UniSwap Exchange و Pancake Swap اشاره کرد. این صرافی های غیر متمرکز کارشون این هست که تبدیل ارزهای دیجیتال رو بر بستر بلاکچین هایی مثل Smart Chain، Ethereum، TomoChain، GoChain و غیره انجام بدن.

مطابق شکل روی گزینه DApps بزنین تا وارد صفحه بعدی بشین.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | رفتن به قسمت DApps

در این مرحله همونطور که در تصویر مشاهده می کنین، گزینه های زیادی رو می بینین. برای خرید شت کوین ها باید به قسمت پنکیک سواپ بریم. در مورد پنکیک سواپ باید بهتون بگم که یکی از معتبر ترین و محبوب ترین صرافی های پلتفرم اسمارت چین هستش و به لحاظ عملکرد به پلتفرم یونی سواپ در بستر بلاکچین اتریوم، شباهت داره. این صرافی غیرمتمرکز در سپتامبر 2020 راه اندازی شد و در مدت زمان کمی حجم معاملاتش به حدود 700 میلیون دلار رسید. در مورد صرافی های غیرمتمرکز باید بهتون بگم که خرید و فروش ارزهای دیجیتال بطور مستقیم بر بستر بلاکچین صورت می گیره و در اون ها خبری از احراز هویت و غیره نیستش. خرید و فروش ارزهای دیجیتال هم با استفاده از قرار داد های هوشمند انجام میشن.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | وصل شدن به پنکیک سواپ

بعد اینکه پنکیک سواپ رو انتخاب کردین، صفحه ای مشابه شکل زیر براتون نمایش داده میشه که باید چند تا کار رو انجام بدین تا بتونید خرید شت کوین یا ارز دیجیتال مورد نظرتون رو انجام بدین.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | انتخاب ارز

گام سوم: اتصال به کیف پول:

 برای خرید اول به کیف پولی که قبلا ارز اسمارت چین رو بهش انتقال دادین، وصل بشین. مطابق شکل همونطور که در تصویر یک می بینین، در بالای تصویر گوشه راست گزینه Connect Wallet رو بزنین و چندتا کیف پول رو بهتون نشون میده و رمز ارز BNB شما تو تراست ولت هستش، تراست ولت رو انتخاب کنین. در تصویر دو همونطور که مشخص هستش ازتون می خواد که صرافی پنکیک سواپ به کیف پول تون وصل بشه و باید گزینه Connect رو بزنین و در تصویر سه علامتی که در کادر قرمز مشخص کردیم، نشون میده که صرافی به کیف پول تون متصل شده.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | گام سوم اتصال به کیف پول

گام چهارم: اتصال به شبکه اسمارت چین و مشخص کردن مقدار BNB برای خرید شت کوین:

 در مرحله بعدی باید اولا به شبکه اسمارت چین وصل بشین تا بتونید از صرافی پنکیک سواپ برای خرید استفاده کنین و بعدش مشخص کنین که چه مقدار ارز BNB می خواین به خرید ارز دیجیتال یا توکن مورد نظرتون اختصاص بدین. که برای این کار مطابق شکل در قسمتی که در کادر قرمز مشخص کردیم، مقدار اون رو مشخص کنید. در تصویر هر دو را مشخص کردیم و می تونید مطابق اون ها پیش برید.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | گام چهارم : اتصال به شبکه اسمارت چین

گام پنجم: انتخاب شت کوینی که قصد خرید ان را دارید:

 مرحله بعدی باید شت کوینی که قصد خرید اون رو دارین رو در قسمتی که در داخل کادر قرمز مشخص کردیم، انتخاب کنید. برای این کار هم دو راه در پیش دارین. یا خود اسم توکن رو در قسمتی که در تصویر دو مشخص کردیم، سرچ کنین و اونو انتخاب کنید.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟ | گام پنجم: انتخاب شت کوین

راه دیگه ای که می تونین از طریق اون رمز ارز مورد نظر تون رو پیدا کنین این هستش که برین داخل کوین مارکت کپ و کانترکت ادرس اون رو کپی کرده و در قسمت سرچ ارز در تصویر بالا اون رو وارد نمایید. بعد از اینکه شت کوین مورد نظر تون رو انتخاب کردین، بهتون نشون میده که با مقدار BNB تون می تونید چه مقدار رمز ارز مورد نظرتون رو بخرین. مطابق تصویر پایین ما یک BNB رو مشخص کردیم که می خوایم باهاش BABYDOGE رو بخرین و کارمزد این تراکنش رو هم برای شما مشخص میکنه. اگه تو کیف پول تون BNB رو داشته باشین میتونین خرید کنید و شت کوین مورد نظرتون وارد کیف پول تون میشه.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟| پیدا کردن آدرس  شت کوین

نکته مهم 1:

شاید بعد از خرید کردن، نگاه کردید و دیدین ارزی که خریدین در کیف پول تراست ولت نمایش داده نمیشه. برای اینکه بتونین اون رو قابل رویت کنین باید در تراست ولت یا اون توکن رو قابل رویت کنین اگه از قبل داخل کیف پول هست. برای این کار مطابق تصویر یک و دو پایین عمل کنین. یا اگه نیست باید اون رو به تراست ولت اضافه کنین که قبلا نحوه اضافه کردن توکن های جدید در تراست ولت بطور کامل آموزش دادیم.

آموزش خرید شت کوین | چگونه شت کوین بخریم؟| روشن کردن ارز در تراست والت

نکته مهم 2:

نکته ای که باید در هنگام خرید شت کوین ها از طریق تراست ولت بهش دقت کنین این هستش که موقع خرید شاید مقدار ارز BNB رو تعیین کنید و به ازای آن مقدار شت کوینی که می خواید بخرید و بهتون نشون بده ولی خریدتون صورت نگیره و ندونید باید چیکار کنید. راه حل رو با یک مثال براتون میگم. مثلا ما با یک BNB مطابق شکل می خوایم مقدار 203,193,000,000 بیبی دوج بخریم. اگر خطای خرید داده شد در چنین شرایطی مقدار ارزی که می خواین بخرین رو رند کنید. یعنی شش رقم اول مقدار خریداری شده اون ارز رو صفر کنید. پس اگه در بالا برای خرید بیبی دوج کوین ارور دریافت کردین، مقدار خریداری شده این ارز رو به 203,190,000,000 تبدیل کنین. در این صورت خرید شما انجام خواهد شد.

نتیجه: اگه رمز ارز یا شت کوینی رو خریداری کردین که ارقام اول اون ها بجای صفر، عدد بود و در هنگام خرید نتونستین اون ارز دیجیتال رو بخرین، اعداد اول رو کلا صفر شون کنید و بعدش خرید رو بزنین تا خریدتون صورت بگیره.

در ادامه مقاله آموزش خرید شت کوین در مورد خرید شت کوین از یونی سوآپ هم آموزش خواهیم داشت، با ما همراه باشید. 

آموزش خرید شت کوین در تراست ولت از طریق یونی سواپ Uniswap Exchange

یکی دیگه از راه هایی که می تونین از طریق اون خرید شت کوین ها رو انجام بدین، از طریق صرافی غیر متمرکز یونی سواپ هستش. در اصل اگه بخواین از صرافی پنکیک سواپ برای خرید شت کوین ها استفاده کنین، به شبکه BEP 20 برای انجام این کار متصل می شین و اگه بخواین این کار رو از طریق یونی سواپ انجام بدین به شبکه اتریوم یا erc 20 وصل می شین و یونی سواپ یک صرافی غیر متمرکز بر بستر اتریوم هستش. برای اینکه بخواین از طریق یونی سواپ خرید شت کوین ها و کلا هر ارز دیجیتالی که مد نظر شماست رو انجام بدین، دوباره وارد کیف پول تراست ولت بشین و گزینه DApps رو بزنین. نکته ای که باید بهش دقت کنین این هستش که برای خرید از طریق یونی سواپ شما نیاز دارین که ارز دیجیتال اتریوم رو در داخل تراست ولت داشته باشید تا بتونین با اون شت کوین های خود رو از طریق این صرافی غیر متمرکز بخرید.

مراحل خرید شت کوین از طریق صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ

برای خرید شت کوین از طریق یونی سواپ مراحل زیر را باید به ترتیب طی کنید تا در سریع ترین زمان بتونید ارز های دیجیتال و شت کوین های خودتون رو از یونی سواپ بخرین.

گام اول: خرید ارز دیجیتال اتریوم 

همونطور که قبلا گفتیم، یونی سواپ بر بستر اتریوم هستش. بنابراین، برای خرید از طریق این صرافی در گام اول باید ارز دیجیتال اتریوم رو در کیف پول تراست ولت خودتون داشته باشین. اگر ارز دیجیتال اتریوم رو در کیف پول تون ندارین، می تونین از یک صرافی ارز دیجیتال، خرید اتریوم رو انجام بدید و به کیف پول تون انتقال بدین. پیشنهاد می کنیم برای خرید اتریوم از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنید تا بتونید این ارز دیجیتال رو با بهترین قیمت و کمترین کارمزد تهیه کنید. بعد از خرید ارز دیجیتال اتریوم، اون رو به کیف پول تراست ولت باید انتقال بدین تا بتونین باهاش شت کوین مد نظرتون رو بخرین.

گام دوم: رفتن به تراست ولت و اتصال به یونی سواپ

در مرحله بعدی باید وارد کیف پول تراست ولت بشین و به صرافی یونی سواپ وصل شوید. اگه احیانا موقع کلیک کردن روی یونی سواپ، سایت یونی سواپ براتون باز نشد باید از آی پی یک کشور دیگه برای این کار استفاده کنین. در تراست ولت مطابق شکل پایین گزینه یونی سواپ رو انتخاب کنید.

آموزش خرید شت کوین در تراست ولت از طریق یونی سواپ Uniswap Exchange

گام سوم: اتصال کیف پول به یونی سواپ

بعد اینکه یونی سواپ رو زدین، برای شما مطابق شکل پیام Uniswap Interface wants to connect to your wallet رو مشاهده خواهین کرد و در پایین تر از اون گزینه Connect رو مشاهده خواهین کرد. باید کانکت رو بزنین تا صرافی یونی سواپ به کیف پول تراست ولت شما بتونه وصل بشه.

آموزش خرید شت کوین در تراست ولت از طریق یونی سواپ Uniswap Exchange

اگه در هنگام اتصال خطایی مثل تصویر زیر رو مشاهده کردین، بخاطر این هستش که با آی پی ایران به این صرافی متصل شدین و این صرافی به کاربران ایرانی هیچ خدماتی رو ارائه نمیده. بنابراین با مشاهده خطایی مثل تصویر پایین، آی پی خودتون رو عوض کنین و دوباره وصل بشین. شاید این نگرانی رو داشته باشین که اگه بدونه ما ایرانی هستیم، مشکلی برای ما پیش نیاد؟ در جواب باید بگم که از اونجایی که این صرافی غیرمتمرکز هستش، دارایی های شما در صرافی نگهداری نمیشه و به محض اینکه خریدتون رو انجام دادین، برای شما انتقال داده میشه و هیچ مشکلی پیش نمیاد.

آموزش خرید شت کوین در تراست ولت از طریق یونی سواپ Uniswap Exchange

گام چهارم: انتخاب شت کوین مد نظر و خرید

بعد اینکه گزینه کانکت رو زدین، صرافی یونی سواپ به کیف پول شما وصل شده و صفحه ای مطابق تصویر زیر را مشاهده خواهین کرد. که می توانید اتریوم را به توکن یا شت کوینی که قصد خرید اون رو دارین، تبدیل کنین. اول ارز مورد نظر تون رو انتخاب کنید، سپس از شما خواسته میشه تراکنشی که قصد انجام اون رو دارین رو تایید کنید و در مرحله بعدی باید منتظر بمونین تا این تراکنش انجام بشه و شت کوین مورد نظر تون به کیف پول تراست ولت فرستاده بشه.

آموزش خرید شت کوین در تراست ولت از طریق یونی سواپ Uniswap Exchange

در خرید شت کوین از طریق تراست والت از یونی سواپ هم به دو نکته ای که در قسمت آموزش خرید شت کوین از پنکیک سواپ اشاره شد، حتما دقت کنین تا در صورت بروز مشکلی به راحتی موفق به حل آن شوید. 

کلام پایانی

در مقاله آموزش خرید شت کوین، نحوه خرید شت کوین ها رو در تراست ولت بطور کامل برای شما توضیح دادیم و اگه یک شت کوینی رو نتونستین در یک صرافی پیدا کنین، میتونین اونو از طریق تراست ولت بخرین. مزیتی که شت کوین ها دارن، این هستش که در بازه های زمانی کوتاه می تونن سود های خیلی خوبی رو به شما بدن. البته استراتژی خرید شت کوین رو هم در مقاله های قبلی بطور کامل به شما توضیح دادیم. امیدواریم مقالاتی که در این زمینه به شما ارائه کردیم، برای شما مفید بوده و بتونید ازشون نهایت استفاده رو بکنید.


نظرات کاربران در مورد آموزش خرید شت کوین
  • توضیحات و راهنمایی های شما بسیار عالی و ساده و کامل بود. از مساعدت شما سپاسگزارم . پیام آنتن

    عالی عالی عالی تصویرها خیلی کمکم کرد

    چقدر راحت فک نمیکردم به این راحتی باشه

    فک میکنم بهترین راه سرمایه گذاری دیجیتال برای کسایی که سرمایه کمی دارند، اگه اشتباه میکنم راهنمایی کنید؟

    چقدر عالی 👌 خیلی کمک کننده و درجه 1

    منظور از با ریال چیه؟مگه میشه با ریال شت کوین خرید؟

    • بله الان در ایران بایننس می تونین با ریال خرید شت کوین ها رو انجام بدین. در پنل کاربری خودتون بخش شت کوین رو بزنین

    چقد آسون میشه از صرافی شت کوین خرید عالیییییییه

    خیالم دیگه راحت شد واقعا

    سلام من برای خرید شت کوینی ک قراره لیست بشه ساعت ۱۰ شب خرید زدم ولی برای من خرید نمیکنه اعداد هم رند کردم ولی بازم خرید نمیکنه توی پوکوین یا پنکیک تلرانسم گذاشتم روی ۴۹ باز هم خرید نزد لطفا راهنمایی کنید؟؟؟!!

    با سلام می خواستم بپرسم حداقل برای خرید یا فروش در صرافی غیر متمرکز مانند پنکیک سواپ چند دلار نیاز است حداقل موجودی برای تبدیل ارز از رمز ارز bnb به شت کوین یا برعکس چند دلار موجودی داشته باشیم آیا زیر 10 دلار معامله انجام خواهد شد.

    • بله با ده دلار هم امکان خرید هست. فقط باید یه مقدار برای کارمزد این تراکنش هم در نظر بگیرید

    دقیقا کسی می دونه که کمترین مبلغ که میشه از پنکک سواپ خرید کرد چند دلار است؟

    آیا با ده دلار هم میشه خرید کرد؟

    • بله میتونین

سوال امنیتی :5+44 = ?