آینده تتر چگونه خواهد بود؟ (بررسی ریسک سرمایه گذاری در تتر )

1402/07/08


آینده تتر چیست؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی سرمایه گذاری در تتر بپردازیم. این روزها کمتر کسی رو پیدا می کنیم که در مورد ارزهای دیجیتال اطلاعاتی نداشته باشه یا نشنیده بشه. رشد و گسترش فناوری های جدید دنیای ما رو به یک دهکده تبدیل کرده که در کسری از ثانیه با هر نقطه از دنیا بخوایم میتونیم در ارتباط باشیم.احتمالا خیلی هامون ارز تتر رو بشناسیم و میدونیم که قیمت ثابتی داره و هدف از طراحی این ارز این بوده که با نوسانات ذاتی بازار ارزهای دیجیتال با استفاده از این استیبل کوین مقابله بشه. البته تتر تنها استیبل کوین بازار نیست که این هدف رو داره و ارزهای زیاد با ثبات قیمت دیگه ای هم هستن که دقیقا همین هدف رو دارن ولی در این بین تتر محبوب ترین اون هاست.

نکته ای که باید در مورد تتر مد نظر داشته باشیم این هستش که هر واحد تتر برابر با یک دلار آمریکا در نظر گرفته میشه و بعنوان دلار دنیای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته میشه. اما این روزها قضیه تتر کمی فرق کرده و ما هم تتر رو داریم که نقش یورو رو در بازار ارزهای دیجیتال بازی میکنه و هم نقش دلار و حتی پوند و تتر گلد رو هم داریم که نقش هر اونس طلا رو در این بازار داره ایفا میکنه. حال سوال اصلی این هستش که آینده تتر چگونه خواهد بود و آیا سرمایه گذاری روی اون ارزش داره یا نه؟ شاید تو نگاه اول خیلی وقت ها فکر کنیم که نباید روی یک استیبل کوین سرمایه گذاری کرد ولی این همیشه درست نیست و بعضی وقت ها سرمایه گذاری روی استیبل کوین هم در کشور ما میتونه برای شما سود ده باشه.

ما سعی می کنیم در مقاله آینده تتر چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز تتر بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بازار ارزهای دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی هست که به دلیل نوپا بودن نوسانات قیمتی زیادی داره و به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار گرفته. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار ارزهای دیجیتال بشین و اقدام به سرمایه گذاری و خرید رمز ارزها کنین. البته باید ابتدا آموزش های لازم رو فرا بگیرین تا مشکلی در معامله های شما پیش نیاد.

تتر احتمالا نقش مهمی در تجارت های بین المللی ایفا خواهد کرد. همین الان هم اگه دقت کنید می بینید که حجم معاملات روزانه تتر بسیار بالا و گاهی از همه ارزهای دیجیتال بالاتر هستش. البته نگرانی هایی هم درباره مسدود شدن دارایی ها توسط شرکت مادر این استیبل کوین وجود داره که باید کاربران ایرانی به این موضوع دقت داشته باشند. در حالت کلی گسترش شبکه های انتقال تتر و کسب رتبه یک بهترین استیبل کوین های بازار توسط تتر نوید این موضوع رو میرسونه که در آینده این ارز نقش مهمی در تجارت های بین الملل خواهد داشت.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی ها، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که استیبل کوین هایی مثل تتر نیز نمونه هایی از اون ها هستن. شاید واستون سوال شده باشه که آینده تتر چیست؟ به همین منظور ما سعی می کنیم در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز تتر بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشینن و اطلاعاتی در زمینه سرمایه گذاری و یا کسب کنین.

آینده ارز دیجیتال تتر چیست؟

آینده ارز دیجیتال تتر چیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، قطعا اسم ارز دیجیتال تتر رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این رمز ارز به دست بیارین و شاید این سوال براتون پیش اومده باشه که ارز دیجیتال تتر چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ارز دیجیتال تتر با نماد اختصاری USDT نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتالی هست که با قیمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات شدید بازار محافظت می کنه و با اون می تونین به صورت دیجیتالی دلار منتقل کنین. به عبارت دیگه اگه دوست ندارین تا در نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال ضرر کنین، می تونین دارایی های خودتون رو به تتر تبدیل کنین و خیالتون راحت باشه.

جالب اینجاست که بدونین ارز دیجیتال تتر یکی از ده ها رمز ارز با ثبات یا همون استیبل کوین در بازار کریپتوکارنسی ها محسوب میشه. استیبل کوین ها یا ارزهای دیجیتال با ثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی های دیگه هستن که پشتوانه ارز دیجیتال تتر نیز دلار آمریکا هست. همچنین ارز دیجیتال تتر نوعی استیبل کوین هست که به ارزهای فیات مثل دلار و تومان که دولت ها اون ها رو منتشر می کنند، متکی هست و با نماد اختصاری USDT مورد معامله قرار می گیره. نکته قابل توجه این هست که ارز USDT وابسته به دلار آمریکا هست و توسط شرکت Tether صادر میشه.

ارز دیجیتال تتر به معامله گران و کاربران فعال بازار کریپتوکارنسی ها این امکان رو میده تا معادل فیاتی پول خودشون رو بدون اینکه مجبور به رعایت قوانین پول های فیات باشن، در صرافی های ارز دیجیتال جابجا کنند. جالب اینجاست که بدونین قیمت ارز دیجیتال تتر همیشه ثابت هست. البته توجه داشته باشین که از اونجایی که ارز USDT وابسته به دلار هست، اگه ارزش دلار آمریکا یه شبه سقوط کنه و به نصف برسه، اون وقت ارزش دارایی تتر شما نیز نصف میشه. به عبارت دیگه سرمایه گذاری تتر همانند سرمایه گذاری در دلار هست.

ویژگی های ارز تتر چیست؟

ویژگی های ارز تتر

ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله آینده تتر چیست؟ به بررسی ویژگی های ارز تتر بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین با خصوصیات تتر آشنا بشین.

• قیمت ثابت

یکی از ویژگی های ارز تتر که از خصوصیات اصلی استیبل کوین ها و به خصوص ارز دیجیتال تتر هست، ثابت بودن قیمت اونه. بهتره بدونین قیمت ارز دیجیتال تتر همواره یک دلار آمریکا هست و هیچ نوسان قیمتی نداره. البته توجه داشته باشین که از اونجایی که تتر وابسته به دلار آمریکا هست، اگه قیمت دلار آمریکا تو ایران یه شبه سقوط کنه و نصف بشه، ارزش تتر نیز نصف میشه.

• متمرکز بودن

یکی از ویژگی های ارز تتر، که باعث منحصر به فرد شدن USDT میشه، متمرکز بودن اون هست. ارزهای دیجیتال به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کنند، در حالی که ارز دیجیتال تتر به صورت متمرکز فعالیت می کنه. یعنی توسط شرکت و نهادی کنترل و مدیریت میشه و وابسته به دلار آمریکا هست.

• دارای پشتوانه

یکی دیگه از ویژگی های ارز تتر، دارای پشتوانه بودن اون هست. بهتره بدونین همه استیبل کوین ها برای ثابت نگه داشتن قیمت خودشون، دارای پشتوانه هستن. پشتوانه ارز دیجیتال تتر نیز دلار آمریکا هست. بنابراین قیمت USDT توسط دلار آمریکا کنترل میشه.

تتر چگونه مدیریت می شود؟

تتر چگونه مدیریت می شود؟

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله آینده تتر چیست؟ اطلاعاتی در مورد نحوه مدیریت تتر برای شما ارائه کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال USDT به صورت متمرکز فعالیت می کنه و دلار آمریکا نیز پشتوانه تتر محسوب میشه. نکته قابل توجه این هست که به ازای هر واحد USDT که تولید میشه، 1 دلار آمریکا در ذخایر بانکی نگهداری شده که به عنوان پشتوانه این رمز ارز فعالیت می کنه. برای مثال اگه 4 میلیون واحد USDT عرضه بازار شده باشه، باید 4 میلیون دلار در خزانه بانکی نگهداری بشه تا قیمت اون همیشه 1 دلار ثابت بمونه. این کار نقدینگی تتر رو هم افزایش میده و شما می تونین در سریع ترین زمان تترهای خودتون رو نقد کنین.

جالب اینجاست که بدونین بر سر این موضوع در بین کاربران بازار ارزهای دیجیتال شک و تردید وجود داره و برخی از کاربران این رمز ارز رو به عدم داشتن پشتوانه کافی متهم می کنند. به این ترتیب برخلاف اکثر ارزهای دیجیتال در بازار کریپتوکارنسی، عرضه تتر محدود نیست و نسبت به تقاضای بازار، واحدهای USDT جدید تولید و عرضه میشن. نکته قابل توجه این هست که تتر در ابتدا بر روی لایه Omni بستری روی بلاک چین بیت کوین عرضه شد، ولی در حال حاضر بر روی بلاک چین های مختلفی مثل اتریوم، بیت کوین کش، ترون و الگورند نیز عرضه میشه و می تونین از این شبکه ها نیز برای نقل و انتقالات خودتون استفاده کنین.

همین موضوع باعث میشه تا دسترسی به تتر راحت باشه و میشه اون رو بر روی کیف پول های رسمی اتریوم، بیت کوین کش، ترون و الگورند ذخیره و نگهداری کرد. همچنین با اینکه تراکنش های ارز USDT غیر متمرکز هست و به صورت ناشناس باقی می مونه، ولی توزیع واحدهای اون کاملا متمرکز هست و نمیشه اون رو یه ارز دیجیتال غیر متمرکز محسوب کرد.

آیا تتر روزی از بین می رود؟

آیا تتر روزی از بین می رود؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که آیا تتر روزی از بین می رود؟ با توجه به توضیحاتی که در مورد ارز دیجیتال USDT برای شما ارائه کردیم، متوجه شدین که سازوکار Tether شبیه سیستم ارزهای فیات هست. نه فقط به خاطر داشتن پشتوانه دلاری اون، بلکه به دلایلی مثل متمرکز بودن و بر اساس اعتماد به شرکت Tether. یعنی ما به شرکت تتر اعتماد کرده و باور می کنیم که واقعا به ازای هر تتر یه دلار پشتوانه دارن و هیچ وقت در سرمایه گذاری در تتر دچار ضرر نمیشیم. در نتیجه خیلی از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، به رمز ارز Tether بدبین هستن. با این حال بدون شواهد قوی، همه ادعاهای مطرح شده علیه تتر فقط عواملی برای ترس و تردید محسوب میشن.

جالب اینجاست که بدونین شرکت Tether ادعا می کنه که ارز دیجیتال تتر نوعی رمز ارز با پشتوانه دلار آمریکا و با ارزش ثابت هست و هیچ وقت از بین نمیره. ولی باید به این موضوع هم توجه داشته باشین که ممکنه ارز دیجیتال تتر روزی از بین بره و سرمایتون از دست بره. بنابراین برای اینکه سرمایه خودتون رو حفظ کنین، باید آخرین و بروزترین اخبار رو مورد بررسی قرار بدین و از اتفاقات پیرامون تتر باخبر بشین. همچنین اگرچه نگرانی های زیادی در مورد ارز دیجیتال تتر وجود داره، ولی به نظر میرسه پیاز داغ این داستان ها کمی زیاد شده. این موضوع نیز باعث میشه تا شرکت Tether سطح امنیت استیبل کوین خودش رو هر روز بالا ببره.

با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، اگه به ارز دیجیتال USDT علاقه مند هستین، توصیه می کنیم که هیچ وقت سرمایه زیادی رو در اون ذخیره نکنین و همیشه اون رو با احتیاط خرج کنین. همچنین ارز USDT باید برای معامله های کوتاه مدت مورد استفاده قرار بگیره. بنابراین اگه قصد دارین مقدار زیادی از اون رو انتقال بدین، کار انتقال رو به صورت خورد خورد انجام بدین تا ریسک اون پایین بیاد.

مزایای سرمایه گذاری در تتر چیست؟

مزایای سرمایه گذاری در تتر

شاید بعد از به دست آوردن اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال USDT و بررسی ویژگی های ارز تتر دوست داشته باشین تا اقدام به سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال Tether کنین. بهتره بدونین سرمایه گذاری در تتر مزایای خاص خودش رو داره که در این قسمت از مقاله آینده تتر چگونه خواهد بود؟ برخی از مزایای سرمایه گذاری در تتر رو برای شما مورد بررسی قرار می دیم تا بتونین بهترین تصمیم رو بگیرین.

• یکی از مزایای سرمایه گذاری در تتر، دسترسی سریع به ثبات بازار هست. تصور کنین 1 عدد بیت کوین رو به قیمت 30 هزار دلار خریدین، مدتی بعد قیمت بیت کوین به 60 هزار دلار میرسه. به این ترتیب خیلی سریع و ساده بیت کوین های خودتون رو به تتر تبدیل می کنین و 60 هزار واحد USDT ذخیره می کنین. بعدا قیمت بیت کوین سقوط می کنه و به 40 هزار دلار میرسه، ولی ارزش سرمایه شما همچنان 60 هزار دلار باقی می مونه.

• یکی دیگه از مزایای سرمایه گذار در تتر این هست که می تونین به راحتی وجوه خودتون رو بین صرافی های آنلاین ارز دیجیتال جابجا کنین. این موضوع می تونه برای معاملات آربیتراژ با سایر توکن ها نیز مفید باشه. آربیتراژ نیز مفهومی هست که میشه در اون از اختلاف قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی ها کسب سود کرد.

• یکی دیگه از مزایای سرمایه گذاری در تتر، محافظت از سرمایه هست. در کشورهای با تورم سالانه زیاد، یکی از راه های حفظ ارزش سرمایه، خرید طلا یا دلار هست. با به وجود اومدن بازار کریپتوکارنسی ها مردم سرمایه های خودشون رو برای در امان موندن ازتورم وارد این بازار کردن. بنابراین برای اینکه بتونین سرمایه خودتون رو از تورم حفظ کنین، می تونین اقدام به سرمایه گذاری و خرید تتر کنین.

• یکی دیگه از مزایای سرمایه گذاری در تتر، عدم نیاز به سیستم بانکی هست. به این ترتیب شما می تونین در هر ساعت از شبانه روز و حتی روزهای تعطیل معامله های خودتون رو انجام بدین و تترهای خودتون رو بدون نیاز به مراجعه به بانک به پول نقد تبدیل کنین.

آیا سرمایه گذاری در تتر با صرفه است؟

سرمایه گذاری در تتر

ایا تا به الان به فکر سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال USDT افتادین؟ قطعا همه معامله گران و کاربران فعال بازار کریپتوکارنسی با ارز دیجیتال تتر اشنایی دارن و حتی ممکنه از اون برای راحتی معاملات خودشون، از تتر استفاده کردن. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال تتر نوعی استیبل کوین با ارزش ثابت هست و سرمایه گذاری در این رمز ارز مزایای زیادی به همراه داره. از جمله از این مزایای می تونیم به حفظ سرمایه از تورم، نقدینگی بالا و ناشناس بودن تراکنش ها اشاره کنیم. به عبارت دیگه همه تراکنش های تتر شما در بلاک چین به صورت ناشناس ثبت میشه و هیچ کسی نمی تونه به اطلاعات هویتی شما دسترسی داشته باشه.

با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، ارز دیجیتال Tether نوعی رمز ارز با ارزش ثابت هست و سرمایه گذاری در این رمز ارز سودده نیست. همچنین شاید سرمایه گذاری در ارز دیجیتال تتر سودده نباشه، ولی استفاده از اون در معاملات می تونه بسیار مفید باشه. نکته قابل توجه این هست که با اینکه ارز دیجیتال تتر همیشه قیمتی برابر با 1 دلار آمریکا داشته، ولی در بعضی مواقع نیز دچار نوساناتی هم شده. به عبارت دیگه از اونجایی که ارزش تتر همواره با قیمت دلار ثابت هست، نمی تونه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب میشه. بنابراین اگه دوست دارین تا سرمایه گذاری سوددهی داشته باشین، باید به سمت ارزهای دیجیتال دیگه ای برین.

جالب اینجاست که بدونین با سرمایه گذاری و خرید تتر انگار در دلار سرمایه گذاری کردین و با افزایش قیمت دلار در ایران می تونین سود کنین. البته در کشور آمریکا ارزش دلار همیشه یک دلار هست و سرمایه گذاری در تتر برای کاربران ایالات متحده آمریکا هیچ سودی نداره. ولی در کشور ایران به دلیل نوسانات قیمتی دلار، سرمایه گذاری در تتر هم می تونه باعث ضرر و باعث کسب سود بشه.

سرمایه گذاری در تتر جاگزین دلار در ایران:

سرمایه گذاری در تتر

همونطور که می دونین، قیمت دلار در کشور ایران همواره نوسانات قیمتی زیادی داره و میشه از همین نوسانات قیمتی سود به دست اورد. بنابراین شاید دوست داشته باشین تا اقدام به سرمایه گذاری و خرید دلار کنین. برای این کار باید به صرافی های حضوری در سطح کشور مراجعه کنین تا خرید خودتون رو انجام بدین. این کار نیز مشکلات خاص خودش رو داره که از جمله از این مشکلا می تونیم به شلوغ بودن خیابون ها، ترافیک شدید، تموم شدن تایم کاری اشاره کنیم. بنابراین این موضوعات باعث میشه تا خرید دلار یکم سخت بشه.

با توجه به توضیحاتی که در مورد ارز دیجیتال USDT برای شما ارائه کردیم، می تونین به جای سرمایه گذاری در دلار بر روی تتر نیز سرمایه گذاری کنین. از اونجایی که ارز دیجیتال تتر قیمتی ثابت به دلار آمریکا داره، بنابراین میشه از تتر نیز به عنوان جایگزینی برای سرمایه گذاری در دلار استفاده کرد. همچنین سرمایه گذاری در تتر در ایران به دلیل نوسانات قیمتی دلار می تونه سود خوبی به همراه داشته باشه. البته به شرطی که قوانین و قاعده های معامله رو به خوبی رعایت کنین و در ضمن دانش خودتون رو در مورد ارز دیجیتال تتر بالا برده باشین. در اصل کاربران ساکن کشور ایران با سرمایه گذاری در تتر انگار بر روی دلار سرمایه گذاری کردن و به دلیل نوسانات قیمتی دلار باید همه ریسک های سرمایه گذاری بر روی دلار رو در این سرمایه گذاری هم بپذیرین.

چرا سرمایه گذاری تتر در ایران سودمند است؟

همونطور که مشاهده می کنین، قیمت دلار در کشور ایران همواره در حال نوسان هست و همواره روند صعودی رو طی می کنه. برای افرادی که اهل ریسک کردن در سرمایه گذاری هستن، می تونه گزینه خوبی باشه. بنابراین شما نیز می تونین با استفاده از تتر به انجام معامله های خود بپردازین و هم به عنوان سرمایه گذاری بهش نگاه کنین تا از نوسانات قیمتی دلار در کشور ایران سود به دست بیارین.

ریسک نگهداری تتر چقدر است؟

ریسک نگهداری تتر

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاد که ریسک نگهداری تتر چقدر است؟ به جرات میشه گفت این روزها همه افرادی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارن، با USDT آشنا هستن. این رمز ارز قیمتی ثابت و مشخصی داره و از این رو افراد با سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال نباید انتظار سود داشته باشن، به عبارت دیگه وقتی شما اقدام به سرمایه گذاری، خرید USDT و نگهداری کنین، در اصل به نوعی پس انداز کردین و نباید از پس انداز هم انتظار سود داشت، ولی این موضوع در کشور ایران که قیمت دلار در حال نوسانان هست، صدق نمی کنه.

اگه قصد سرمایه گذاری و خرید USDT رو دارین، باید ابتدا جایی برای نگهداری و ذخیره تترهای خودتون پیدا کنین، همونطور که می دونین نگهداری ارز دیجیتال در صرافی کار درستی نیست و باید اون ها رو به روشی امن نگهداری کنین. برای این کار نیز می تونین از کیف پول های ارز دیجیتال که  از رمز ارز USDT پشتیبانی می کنند استفاده کنین که کیف پول تتر می تونه نرم افزاری مثل تراست ولت، متامسک و ولت های سخت افزاری مثل لجر و ترزور اشاره کنیم. بنابراین شما می تونین تترها خودتون رو در این کیف پول های ارز دیجیتالی ذخیره و نگهداری کنین.

یکی دیگه از ریسک های موجود در نگهداری و خرید USDT این هست که ممکنه یه روزی از بین بره. بنابراین توصیه می کنیم تا سرمایه یا وجوه زیادی رو در تتر نگه ندارین و از ارز دیجیتال Tether برای معامله های کوتاه مدت خودتون استفاده کنین تا هیچ خطری شما رو تهدید نکنه. البته شرکت Tether همواره سعی می کنه تا امنیت استیبل کوین خودش رو بالا ببره تا ریسک نگهداری تتر پایین بیاد.

سوالات متداول

  1. آیا استفاده از تتر در تجارت بین‌المللی در آینده افزایش خواهد یافت؟

بله، با توسعه شبکه‌های بلاکچین و تجارت بین المللی بر پایه ارزهای دیجیتال، استفاده از تتر در تجارت بین‌المللی افزایش بیشتری خواهد داشت. تتر با پایداری قیمتی و پشتوانه دلاری، به عنوان یک رمزارز پایدار و معتبر، می‌تواند به عنوان واحدی مناسب برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی و مرزی مورد استفاده قرار گیرد.

  1. آیا تتر می‌تواند به عنوان ابزاری برای مدیریت ریسک و حفظ ارزش سرمایه در آینده مورد استفاده قرار گیرد؟

بله، با توجه به ماهیت پایدار تتر و قابلیت نگهداری ارزش، این رمزارز می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر برای مدیریت ریسک و حفظ ارزش سرمایه در آینده مورد استفاده قرار گیرد. تتر با کاهش نوسانات بازار و پایداری قیمتی، به سرمایه‌گذاران و کاربران امکان می‌دهد تا ارزش دارایی‌ها را حفظ کنند و از ریسک‌های مرتبط با نوسانات غیرقابل پیش‌بینی کاسته شود.

جمع بندی و نتیجه: 

ما سعی کردیم در مقاله آینده تتر چگونه خواهد بود؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ارز تتر بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین با خیال راحت در USDT سرمایه گذاری کنین.

همونطور که گفتیم، ارزش ارز دیجیتال تتر همواره با قیمت 1 دلار آمریکا ثابت هست و به همین دلیل سرمایه گذاری در USDT سودآور نیست، البته این موضوع در کشور ایران که قیمت دلار در حال نوسان هست، صدق نمی کنه و شما می تونین در ایران با سرمایه گذاری در تتر نیز سود به دست بیارین. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید تتر رو دارین، می تونین از صرافی اینانس یا همون ایران بایننس سابق استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد آینده تتر چگونه خواهد بود؟ (بررسی ریسک سرمایه گذاری در تتر )
  • به نظرتون با توجه به این که شرکت تتر و پشتوانه هایی که برای توکن خودش ارائه کرده شک و شبهه هایی رو داره، ممکنه که یه روزی این ارز صفر بشه و از بین بره؟

    • تا به امروز که اینطور نشده و شرکت های پشتیبات تتر خیلی قوی ظاهر شدن. اگه یه روز خود امریکا دلار بانک مرکزی خودش رو بزنه میتونه تتر رو به مشکل جدی مواجه کنه.

    تتر خوب اومده جلو و خیلی ها بهش اعتماد دارن. من هم فکر نمیکنم یه روزی صفر بشه.

    الانم بهترین استیبل کوین بازار هستش. اگه بایننس یو اس دی یه روز نیاد جاش رو بگیره

    بنظرم باید بازم در استفاده از تتر مخصوصا موقع انتقال از صرافی های ایرانی به خارجی ها خیلی دقت کرد. شاید مسدود کنن دارایی ها رو

    تتر رو به هیچ وجه از صرافی ایرانی مخصوصا نوبیتکس به بایننس ندین بلوکه میشه حساب تون

    از صرافی های داخلی مخصوصا نوبیتکس به صرافی های خارجی تتر مستقیم انتقال ندید بایننس که مسدود میکنه کلا

    تتر معتمدترین استیبل کوین بازار هستش و سرمایه زیادی به این ارز تبدیل شده بخاطر همین هم ثباتش رو حفظ می کنه

    تتر تو بازار همچنان یکه تاز میره جلو و مشکلی هم پیش نمیاد.

    از اونجایی که متمرکز هستش این تتر همیشه باید حواسمون باشه بهش.

    دوستان کسی میدونه چرا نمی تونم تتر از کیف پول تراست ولتم برداشت کنم؟ روی شبکه بایننس هستش

    باید داخل کیف پولت یکم بی ان بی یا اسمارت چین داشته باشی بعدش می تونی برداشتش کنی

    تتر بهترین استیبل کوین بازار است و خواهد بود

    دلار بایننس busd شاید یه روز جاش رو بگیره

    تتر جایگزین دلار خواهد شد.

سوال امنیتی :2+36 = ?