احتمال لیست شدن ارز BONE شیبا در بایننس!

1401/11/16
احتمال لیست شدن ارز BONE شیبا در بایننس!

 احتمال لیست شدن ارز BONE شیبا در بایننس! با نزدیک شدن به زمان راه اندازی بلاک چین لایه دوم شیباریوم (Shibarium)، توکن BONE در صرافی های بیشتری لیست میشه. بهتره بدونین قیمت توکن BONE، توکن حاکمیتی شیبا اینو، 25 درصد افزایش پیدا کرد. BONE به عنوان توکن گاز بلاک چین لایه دوم شیباریوم عمل می کنه و بخشی از اکوسیستم مدیریت DEX هست که احتمالا در صرافی بایننس لیست بشه! همین خبر هم باعث شد تا قیمت ارز دیجیتال BONE جهش پیدا کنه. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با توکن BONE

BONE نوعی توکن حاکمیتی از اکوسیستم شیبا سواپ هست که به شیباریوم اجازه میده تا در مورد پیشنهادات آینده رای بده. هرچقدر کاربر BONE بیشتری داشته باشه، رای اون تاثیر بیشتری در پیشنهادات داره. BONE دارای 250.000.000 توکن هست و جوری طراحی شده که از نظر عرضه گردش کاملا بین دو توکن قبلی قرار بگیره. این توکن کاربردهای زیادی هم داره که همین موضوع باعث شده تا مورد استقبال خیلی از معامله گران و فعالان بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جهش قیمت BONE در اثر خبر احتمال لیست شدن در بایننس

قیمت BONE، ارز حاکمیتی شیبا اینو 25 درصد جهش پیدا کرد. همچنین بر اساس سایت کوین مارکت کپ، قیمت فعلی توکن حاکمیتی شیبا سواپ 0.8443 دلار و حجم معاملات 24 ساعته اون 6038906 دلار هست. در 24 ساعت گذشته، قیمت این رمز ارز 2.12 درصد کاهش داشته. با ارزش بازار زنده 132.728.422 دلار آمریکا. 157.900.679 سکه BONE در گردش هست که حداکثر عرضه اون 230.000.000 سکه BONE هست.

دلیل افزایش قیمت BONE چیست؟

جالب اینجاست که بدونین لیست شدن ارز دیجیتال BONE در صرافی Uphold یکی از دلایلی بود که قیمت این ارز دیجیتال رو در 7 روز گذشته 25 درصد افزایش داد. صرافی ارز دیجیتال در 30 نوامبر اعلام کرد که BONE یکی از هفت توکن جایگزینی هست که در صرافی خودش لیست کرده. این فهرست در نتیجه فشار جامعه شیبا اینو به وجود اومد که سایر صرافی ها رو هم تشویق کرد تا از اون پیروی کنند. صرافی ارز دیجیتال هند، Sun Crypto توکن BONE رو هم در پلتفرم خودش ثبت کرد و اون رو در دسترس کاربران قرار داد.

طبق داده های منتشر شده، اینبار صرافی XT.com که یه پلتفرم ثبت شده در سیشل هست، اعلام کرد تا توکن BONE رو در صرافی خودش لیست کرده. صرافی XT.com ادعا می کنه که اولین صرافی ارزهای دیجیتال با شبکه اجتماعی هست و از بیش از 500 ارز دیجیتال و 800 جفت معاملاتی پشتیبانی می کنه. کمتر از یه هفته گذشته، Bitget یه صرافی پیشرو مشتقات ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور هم از لیست کردن توکن BONE خبر داده بود. انتشار این اخبار باعث افزایش احساسات مثبت پیرامون این ارز دیجیتال شده و افزایش قیمت قابل توجهی اون رو به همراه داشت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد احتمال لیست شدن ارز BONE شیبا در بایننس!
سوال امنیتی :4+95 = ?