ادامه روند بحران استیبل کوین USDD

1401/03/30
ادامه روند بحران استیبل کوین USDD

استیبل کوین اکوسیستم ترون، USDD دوشنبه هفته گذشته پیوند نسبی خود را با دلار از دست داده و کاهش یافته است. این امر باعث نگرانی سرمایه گذاران بسیاری شده است. استیبل کوین USDD ماه گذشته به عنوان رقیب Terra's UST راه اندازی شده است و اکنون پس از سقوط اکوسیستم ترا باعث نگرانی معامله گران شده است.

USD غیرمتمرکز (USDD) یک استیبل کوین الگوریتمی بر روی Tron، بلاک چین قرارداد هوشمند چند منظوره ای است که قرار است نرخ مبادله یک به یک را با دلار آمریکا حفظ کند و متکی بر یک مکانیسم تعادل خودکار پیچیده است که شامل ایجاد و از بین بردن متناوب واحدهای USDD و TRX می باشد.

روز یکشنبه 19 ژوئن، استیبل کوینUSDD قبل از رسیدن به سطح 0.95 دلار، به پایین ترین سطح خود یعنی 0.93 دلار سقوط کرد. طبق داده های کوین مارکت کپ در زمان نگارش خبر، استیبل کوین USDD با 0.95 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 0.70 درصد کاهش یافته است.

مهمتر از همه، استیبل کوینUSDD  ارزش بازار حدود 19 میلیون دلاری خود را در هفته گذشته از دست داده است. استیبل کوین اکوسیستم ترون از حجم بازار 715 میلیون دلاری در 13 ژوئن به 696 میلیون دلار در روز دوشنبه 20 ژوئن کاهش پیدا کرده است و این استیبل کوین قبل از شکست هفته گذشته خود نتوانسته ارزش بازار خود را به صورت روزانه افزایش دهد.

افزایش ذخایر اکوسیستم ترون برای پیشگیری از Depeg استیبل کوین  USDD

برای پیشگیری از Depeg استیبل کوین، ترون دائو اخیراً ذخایر خود را برای پشتیبانی از بلاک چین افزایش داده است. هفته گذشته، ترون دائو عرضه یو اس دی کوین خود را تا 300 میلیون افزایش داد.

جاستین سان، بنیانگذار ترون، از 15 ژوئن 220 میلیون دلار برای خرید توکن های دیجیتال ترون در بایننس تزریق کرده است، در 18 ژوئن نیز 100 میلیون دلار برای خرید ترون به صرافی های دیگر از جمله cefi منتقل کرده است، ترون دائو همچنین در توییت اخیر خود در 19 ژوئن اعلام کرد که 300 میلیون USDC دیگر دریافت کرده و وثیقه USDD را به تقریباً 300 درصد افزایش داده تا از امنیت شبکه محافظت کند.

با آخرین کاهش نرخ USDD به 0.93 دلار نگرانی هایی را در جامعه دیجیتال ایجاد شد که سقوط UST را یادآوری می کند. در همین حال، ترون با 0.19 درصد کاهش در چند ساعت گذشته هم اکنون با 0.06 دلار معامله می شود و در رتبه 13 مارکت ارزهای دیجیتال قرار دارد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ادامه روند بحران استیبل کوین USDD
سوال امنیتی :3+77 = ?