ادامه روند نزولی بیت کوین طبق بررسی داده های آنچین

1400/12/04
ادامه روند نزولی بیت کوین طبق بررسی داده های آنچین

داده های آنچین یا داده های درون شبکه ای که از آن به عنوان آنالیز بلاکچین هم نام می برند، یک تکنولوژی نوظهور در تحلیل رمز ارزها و مخصوصا ارز دیجیتال بیت کوین است. طبق تجزیه و تحلیل این داده ها، چارت بیت کوین نشان می دهد که دارندگان این ارز در کوتاه مدت بیشتر در حال ضرر هستند. به همین دلیل احتمال فروش این ارز توسط آن ها از نظر آماری بیشتر است.

سناریوی نزولی بازار از نظر تحلیلگران 

یکی از تحلیل گران برجسته بازار ارزهای دیجیتال در گلسنود (Glassnode) سناریوی نزولی را برای بیت کوین به تصویر کشیده است، زیرا تحرکات درون شبکه ای برای ارز BTC نشان می دهد که افزایش فشار فروش در این بازار برای پادشاه ارزهای دیجیتال قریب الوقوع است. همچنین این تحلیلگر در گزارش تحلیلی هفتگی خود خاطر نشان کرده که این ریزش باعث شده که از تعداد خریداران فعال بیت کوین در بازار کم شده و داده‌های درون شبکه ای به طور فزاینده ای به وضعیت نزولی بازار اشاره می کنند.

دلایل نزولی بودن بازار بیت کوین 

از طرفی بسیاری ار تحلیل گران بازار مالی وضعیت بازار را ناشی از سیاست گذاری های دولت ها می دانند و بیان میکنند که ریزش های اخیر در بازار بیت کوین و بازار های مالی جهانی بخاطر مواردی مثل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس، ترس از درگیری ها در اوکراین و همچنین افزایش ناآرامی های مدنی در کانادا و جاهای دیگر بوده است.
همچنین این شخص اضافه کرده است که با ادامه دار بودن کاهش قیمت بیت کوین، احتمال وجود یک بازار نزولی پایدارتر نیز می تواند افزایش یابد. از طرفی فقدان فعالیت زنجیره ای یکی از سیگنال های مشخص بازار نزولی بیت کوین است. تعداد آدرس‌ها یا کیف پول های فعال بیت کوین در حال حاضر در پایین ترین حالت خود در بازار قرار دارند و نشان‌دهنده کاهش تقاضا و علاقه کاربران در زمان های ریزش بازار به خرید و فروش ارزها است. بنابراین هر چه سرمایه‌گذاران مدت بیشتری در روند نزولی باشند، و هر چه بیشتر در معرض ضرر غیرقابل‌ بازگشت قرار گیرند، احتمال اینکه ارزهای دیجیتال که نگهداری کرده اند فروخته شوند، بیشتر می‌شود.
بیت کوین در حال حاضر 47 درصد پایین تر از بالاترین رکورد خود در نوامبر معامله می شود و در 15 هفته گذشته روند نزولی داشته است.

جدید ترین و بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ادامه روند نزولی بیت کوین طبق بررسی داده های آنچین
سوال امنیتی :7+43 = ?