ارائه خدمات ارزهای دیجیتال توسط بزرگترین بانک جنوب شرقی آسیا

1400/11/27
ارائه خدمات ارزهای دیجیتال توسط بزرگترین بانک جنوب شرقی آسیا

کشور سنگاپور به خاطر داشتن قوانین و مقررات سختگیرانه در دنیا شناخته میشود ولی با این حال در مورد قانون گذاری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رویکرد متعادلی را اتخاذ کرده است که بسیاری از فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال از این کشور به عنوان بهشت ارزهای دیجیتال یاد می کنند، بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در کشور سنگاپور تحت پوشش قوانین و مقررات مشخصی قرار دارند و به همین منظور خرید و فروش و نگهداری و سایر فعالیت های مرتبط با آنها در این کشور قانونی است. از این رو DBS شرکت خدمات مالی و بانکداری سنگاپور است که به عنوان بزرگترین بانک آسیای جنوب شرقی شناخته می شود در حال برنامه ریزی برای راه اندازی معاملات ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران خرد در سال جاری است. همچنین مدیر عامل عامل شرکت DBS  افزود که در صدد ایجاد دسترسی به ارزهای دیجیتال بسیار راحت تر تمرکز خواهد کرد.

نقشه راه برای ارائه خدمات به مشتریان ارزهای دیجیتال

براساس پیگیری های انجام شده از مدیر عامل شرکت DBS پیوش گوپتا، پرسیده شد که آیا DBS برنامه‌ای برای گسترش تبادل ارزهای دیجیتال خود دارد و آیا با توجه به رشد بازار ارزهای دیجیتال، نقشه راهی برای عرضه معاملات برای سرمایه‌گذاران خرد وجود دارد یا خیر. گوپتا پاسخ داد که چیزی که در نیمه اول سال جاری روی آن تمرکز خواهیم کرد، این است که دسترسی به دارایی های دیجیتال را بسیار راحت تر کنیم. همچنین او اضافه کرده که به دنبال راه اندازی یه صرافی ارز دیجیتال همانند بایننس است که کاربران به راحتی به توانند در آن فعالیت کنند. 
بنابراین بانک DBS یک صرافی ارزهای دیجیتال را در دسامبر 2020 راه‌اندازی کرد. و در ماه مه سال گذشته سرویس اعتماد ارزهای دیجیتال خود را عرضه کرده و به دنبال آن ارائه اولین توکن امنیتی خود را راه‌اندازی کرده است. اخیرا چندین غول بانکی آسیا جنوب شرقی در حال حرکت به سمت ارزهای دیجیتال هستند. ماه گذشته بانک اتحادیه فیلیپین از برنامه های خود برای ارائه خدمات معاملاتی و نگهداری ارزهای دیجیتال پرده برداری کرد. همچنین سال گذشته قدیمی ترین بانک تایلند درصدی از سهام صرافی رمزارزهای محلی را به دست آورد.

بهترین اخبار بازار ارزهای دبجبتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارائه خدمات ارزهای دیجیتال توسط بزرگترین بانک جنوب شرقی آسیا
سوال امنیتی :5+95 = ?