ارائه خدمات مشاوره در زمینه ارزهای دیجیتال توسط مستر کارت

1400/11/28
ارائه خدمات مشاوره در زمینه ارزهای دیجیتال توسط مستر کارت

مستر کارت شرکت خدمات مالی آمریکایی، که اعلام کرده بود تا آخر سال 2021 از ارزهای دیجیتال پشتیبانی خواهد کرد. به تازگی در آخرین تلاش ها برای پذیرش ارزهای دیجیتال، خدمات مشاوره رمزنگاری را اضافه کرده است. مستر کارت در فوریه سال گذشته شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال در شبکه خود کرد، تمرکز این شرکت بر روی توسعه محصولات و خدمات پیرامون ارزهای دیجیتال، استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است.

خدمات مشاوره رمزگذاری مسترکارت

مستر کارت این غول پرداخت های مالی خود را برای آینده ارزهای دیجیتال و پرداخت ها تا آخر سال آینده آماده کرده بود. ولی حال حاضر فقط در حال گسترش خدمات مشاوره متمرکز بر پرداخت خود است که ارزهای دیجیتال و طیف وسیعی از قابلیت‌های ارز دیجیتال را نیز شامل شود. از جمله این خدمات آموزش در مراحل اولیه، ارزیابی ریسک و توسعه استراتژی رمزنگاری و NFT در سطح بانک گرفته تا کارت‌های رمزنگاری و طراحی برنامه‌ها در ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد. اگر دوست دارید بدانید که NFT چیست؟ مقاله ما را در این مینه نوشته ایم مطالعه نمایید.

همچنین این شرکت افزود که مستر کارت با شرکت‌های بومی دیجیتالی که بهترین راه‌حل‌ها را در زمینه ارزهای رمزنگاری شده ارائه می‌کنند، همکاری‌هایی را تنظیم کرده است. از طرفی به خدمات مالی فین تک هم کمک کرده تا به بازارهای جدید گسترش پیدا کنند و از طریق برنامه‌ریزی بازار و استراتژی‌های وارد دنیایی مالی شوند.

رویکرد مستر کارت در ارزهای دیجیتال

پیش از اعلام برنامه حضور مستر کارت در دنیایی ارز دیجیتال اقدامات این شرکت در حوزه ارزهای دیجیتال حول محور خدمات کارتی می چرخید، مستر کارت فرصتی را فراهم کرده بود که که کاربران می توانستند با استفاده از ارزهای دیجیتال از طریق کارت خوان ها خرید کنند شایان ذکر است که در این روش پذیرندگان به جای ارزهای دیجیتال ارزهای دولتی دریافت می کردند.

این غول پرداخت در ماه ژانویه با صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس Coinbase  شریک شد تا توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را برای همه قابل دسترس‌تر کند. مشتریان می توانند از کارت های مسترکارت خود برای خرید NFT ها در بازار آینده کوین بیس استفاده کنند.

جدید ترین و بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارائه خدمات مشاوره در زمینه ارزهای دیجیتال توسط مستر کارت
سوال امنیتی :7+69 = ?