ارزش گذاری سولانا رتبه کاردانو را هدف قرار می دهد

1400/08/10
ارزش گذاری سولانا رتبه کاردانو را هدف قرار می دهد

سولانا به ششمین موقعیت بازار سرمایه رمزنگاری می رسد

سولانا به ششمین موقعیت بازار سرمایه رمزنگاری می رسد- ارزش گذاری SOL رتبه Cardano را هدف قرار داده است.

دارایی کریپتو سولانا در 24 ساعت گذشته موفق به کسب بیش از 12 درصد سود شده است و اخیراً خود را به عنوان ششمین بازار بزرگ ارزهای دیجیتال معرفی کرده استارزش بازار کلی دارایی کریپتو حدود 62.2 میلیارد دلار است که تنها 11 درصد با پیشی گرفتن از ارزش بازار کاردانو در 69 میلیون دلار فاصله دارد.

 ارزش SOL به ارزش بازار کاردانو نزدیک می شود

سولانا رتبه ششم بازار را می گیرد، ارزش SOL به ارزش بازار کاردانو نزدیک می شود

در روز جمعه، دارایی کریپتو سولانا sol  توانسته است جایگاه ششم را از نظر بزرگترین ارزش‌گذاری بازار ارزهای دیجیتال در جهان به خود اختصاص دهد. در زمان نوشتن این مقاله SOLقیمت با بیش از 203 دلار در هر واحد مبادله می شود و نسبت به روز گذشته 12.4 درصد افزایش یافته است. آمارهای هفت روزه نشان می دهد که سولانا در هفته گذشته 37.5 درصد و در 30 روز گذشته،  68.2  درصد افزایش یافته است. پس از اینکه ارز دیجیتال ششمین جایگاه بزرگ ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داد، تعداد زیادی از افراد در رسانه های اجتماعی درباره دارایی کریپتو بحث کردند.

ارزش گذاری سولانا رتبه کاردانو را هدف قرار می دهد | قیمت سولانا

 کاردانو پنجمین دارنده ارزش بازا، 1.0  درصد در طول هفت روز گذشته از دست داده است و اگر SOL به سرعت خود ادامه دهد، آدا ممکن است موقعیت خود را از دست بدهد. کاردانوپس از اینکه ماه ها سومین ارزش بازار ارزهای دیجیتال را در اختیار داشت، چند پله سقوط کرد و به جایگاه پنجم رسیدهرADA  با 2.14 دلار دست به دست می شود و ارزش دارایی رمزنگاری شده در بازار حدود 69 میلیون دلار است که کمتر از 11 درصد بیشتر از سولانا است.

در حالی که دارندگان کاردانو 1936 درصد سود در یک سال داشتند، قیمت سالانه سولانا 10868 درصد افزایش یافت.

اخبار ارز دیجیتال گزارش می دهد: در حال حاضر، ارز دیجیتال کاردانو با افزایش بیش از 1936 درصدی ارزش، سودهای عظیمی را شاهد بوده است. با این حال، سود سالانه سولانا به طور قابل توجهی بیشتر شده، زیرا سرمایه گذاران 10868 درصد سود داشته اند و در کل دارایی کریپتو سولانا از نظر قیمتی بهتر از کاردانو بوده است، SOL همچنین دارای 6.57 میلیارد دلار در حجم تجارت جهانی 24 ساعته است، در حالی که کاردانو امروز 2.1 میلیارد دلار دارد. پنج جفت برتری که امروز با SOL مبادله می‌شوند شامل  USDT، USD بیت کوین ، BUSD و EUR هستند که سولانا  42.71درصد از کل معاملات را در اختیار دارد.

ارزش گذاری سولانا رتبه کاردانو را هدف قرار می دهد | قیمت کاردانو

بالاترین جفت معاملاتی کاردانو نیزتتراست زیرا این استیبل کوین 60.6 درصد از کل مبادلات آدا را به خود اختصاص داده است . پس از جفت USDT / ADS ، BTC، USD، BUSD، KRW،  EUR و ETH از نظر هفت جفت معاملاتی برتر کاردانو قرار دارند. آمار Coingecko نشان می‌دهد فعال ‌ترین صرافی ارز دیجیتال سولانا (SOL) در روز جمعه بایننس بوده است. داده‌های بازار در 22 اکتبر نشان می‌دهد که فعال‌ترین معامله در بورس کاردانو نیز بایننس است

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارزش گذاری سولانا رتبه کاردانو را هدف قرار می دهد
سوال امنیتی :5+56 = ?