ارزهای دیجیتال به کمک زلزله زدگان ترکیه می آیند!

1401/11/18
ارزهای دیجیتال به کمک زلزله زدگان ترکیه می آیند!

ارزهای دیجیتال به کمک زلزله زدگان ترکیه می آیند! آره، تعجب نکنین! احتمالا شنیدین که مدتی پیش به کشور ترکیه زلزله اومده و بعضی از شهرهای این کشور داغون شده و افراد زیادی در زیر آوار مجروه شده و جون خودشون رو از دست دادن. کشور ترکیه الان در وضعیت بدی قرار داره و از کشورهای زیادی درخواست کمک کرده و این کشورها با راه های مختلفی کمک های خودشون رو به دست کشور ترکیه می رسونن که یکی از این راه ها استفاده از ارزهای دیجیتال هست. همین موضوع هم باعث شده تا توجهات عموم مردم به ارزهای دیجیتال دوباره افزایش پیدا کنه. در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع بشین.

اعلام آمادگی چندین صرافی برای کمک به زلزله زدگان ترکیه

جالب اینجاست که بدونین زلزله فاجعه بار ترکیه تا الان بیشتر از 1700 کشته به دنبال داشته و خیلی از افراد هم مجروح و در بیمارستان های این کشور بستری هستن. کشور ترکیه با وجود وضعیت بدی که داره، از کشورها و سازمان های مختلفی درخواست کمک کرده. چندین صرافی ارز دیجیتال هم اعلام کردن که کمک های بشر دوستانه ای برای زلزله زدگان ارسال می کنند. مدیر عامل بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا یعنی بایننس(Binance) در توییتری با ابراز همدردی و تاسف از این رویداد، قول پشتیبانی و کمک های بشر دوستانه ای از سمت این صرافی داده. در کنار صرافی بایننس هم پلتفرم های معاملات مختلفی مثل بیت فینکس، با بیت و.... هم اعلام کمک رسانی کردن.

ارزهای دیجیتال به کمک زلزله زدگان ترکیه می آیند

بعد از زلزله ای که تا الان حدود 1700 کشته به جای گذاشته و بخش هایی از کشور ترکیه و سوریه رو با خاک یکی کرده، خیلی از فعالان بازار کریپتوکارنسی ها به دنبال حمایت از زلزله زدگان هستن و چندین صرافی شروع به تهیه بسته های کمکی برای آسیب دیدگان کردن. همونطور که می دونین، در روزهای گذشته، دو زمین لرزه به بزرگی 7.5 و 7.8 ریشتر ترکیه و چند کشور همسایه رو لرزوند. دولت ها سازمان های سراسر دنیا به سرعت برای کمک به قربانیان اومدن و در زمینه پزشکی، تجهیزات نجات، تامین مالی و نیروی انسانی، کمک های لازم رو ارائه کردن.

توجه داشته باشین که کشور ترکیه بزرگترین بازار ارزهای دیجیتال در خاورمیانه و شمال آفریقا هست، منطقه ای که در سال 2022 بالاترین رشد حجم تراکنش های ارز دیجیتال سالانه رو ثبت کرد. در این میان، ترکیه با رشد 10.5 درصدی حجم تراکنش های ارز دیجیتال سالانه در سال 2022 رتبه دوازدهم رو در بین همه کشورها به خودش اختصاص داد و تونست محبوبیت زیادی در بین فعالان بازار به دست بیاره.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارزهای دیجیتال به کمک زلزله زدگان ترکیه می آیند!
سوال امنیتی :2+68 = ?