استفاده از انرژی هسته ای در استخراج بیت کوین توسط آمریکا!

1401/11/05
استفاده از انرژی هسته ای در استخراج بیت کوین توسط آمریکا!

 استفاده از انرژی هسته ای در استخراج بیت کوین توسط آمریکا! آره، درست شنیدین! مزارع بیت کوین و ارزهای دیجیتال می تونن انرژی برق زیادی مصرف کنند و تامین انرژی اون ها سخته. به همین دلیل یه شرکت آمریکایی در نظر داره یه سناریوی عجیب رو عملی کرده و با احداث دو مزرعه در پنسیلوانیا و اوهایو برای تامین توان ماینرها از انرژی هسته ای استفاده کنه. می دونین این کار چجوری انجام میشه؟! می دونستین میشه با استفاده از انرژی هسته ای هم بیت کوین ماین کرد؟ در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین فرایند ایجاد BTC جدید با حل معما هست. ایجاد بیت کوین جدید با حل مسئله ریاضی به کمک سیستم های محاسباتی مجهز به تراشه های تخصصی هست که برای حل این مسائل با هم رقابت می کنند. هر کدوم از این سیستم ها که بتونه زودتر این معما رو حل کنه با بیت کوین پاداش می گیره. فرایند استخراج تراکنش های موجود در شبکه ارز دیجیتال رو تاکید می کنه و درستی اون ها رو تضمین می کنه. شما می تونین با تهیه دستگاه های سخت افزاری به اسم ماینر و اتصال به شبکه اینترنتی قوی، بیت کوین ماین کرده و درآمد زیادی به دست بیارین. استخراج بیت کوین به مصرف برق زیادی نیاز داره.

اولین مرکز استخراج بیت کوین با انرژی هسته ای در آمریکا راه اندازی شد

طبق خبر جدید که تازه منتشر شده و بر اساس گزارش ورلد نوکلیر نیوز، اولین مرکز داده مبتنی بر انژی هسته ای در ایالات متحده به تازگی تکمیل شده که انتظار میره میزبان خدمات استخراج بیت کوین باشه. کومولوس دیتا یه شرکت سازنده مرکز داده های کربن صفر، مرکز پاور شل رو به عنوان اولین مرکز داده خودش راه اندازی کرد که از انرژی یه نیروگاه هسته ای 2.5 گیگاواتی استفاده می کنه. این مرکز داده 48 مگاواتی به صورت مستقیم به نیروگاه هسته ای سوسکوهانا در شمال شرقی پنسیلوانیا متصل هست و انتظار میره که میزبان خدمات استخراج بیت کوین و محاسبات ابری باشه.
تالن انرژی گفته اگه این مرکز بتونه انرژی مزرعه بیت کوین رو به شکلی کم هزینه، قابل اطمینان و بدون کربن فراهم کنه، مشتریان می تونن بدون نگرانی درباره افت و خیزهای انرژی تجدیدپذیر یا نیاز به سوخت های فسیلی به استفاده دائمی از برق این مجموعه مشغول بشن. این شرکت در حال حاضر مجوزهای لازم رو دریافت و فرایند احداث مرکز خودش رو شروع کرده.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد استفاده از انرژی هسته ای در استخراج بیت کوین توسط آمریکا!
سوال امنیتی :1+84 = ?