استقبال بالای کاربران از NFT های بیت کوینی!

1401/11/19
استقبال بالای کاربران از NFT های بیت کوینی!

استقبال بالای کاربران از NFT های بیت کوینی! زمان زیادی از علاقه مندی کاربران به خرید ارز دیجیتال نگذشته و اخبار بلاک چین مثل یه انفجار رسانه ای در چند سال گذشته بود. به احتمال زیادی شما هم زمان مطالعه خبر استقبال بالای کاربران از NFTهای بیت کوینی، از خودتون پرسیدین که هوووووم.... اینجا واقعا چه خبره؟! اگه می خواهین بدونین اینجا واقعا چه خبره و چرا NFTهای بیت کوینی مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفتن و محبوبیت زیادی به دست آوردن، این مطلب رو تا انتها مطالعه کنین.

محبوبیت NFT های بیت کوین (پروتکل جدید Ordinals)

جالب اینجاست که بدونین NFT های بیت کوینی مورد استقبال خیلی از کاربران بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفتن و قیمت اون ها به صورت مداوم بالا میره. بهتره بدونین در حالی که خیلی از توسعه دهنده ها و کاربران با پروتکل جدید Ordinals مخالف هستن، محبوبیت این پروژه روز به روز در حال افزایش هست و به تعداد دنبال کننده ها و طرفداران این پروژه افزوده میشه. همین موضوع باعث میشه تا قیمت و ارزش NFT های بیت کوینی بالا بره و دارنده های این توکن های غیر مثلی سود زیادی به دست بیارن.

همونطور که در اخبار قبلی پروتکل Ordinals هم گفته شد، این مجموعه نوعی پروتکل توکن های غیر مثلی یا NFT هست که توسط شخصی به اسم کیسی رودارمور که مهندس نرم افزار هست، در بلاک چین اصلی بیت کوین راه اندازی و اجرا شده. بر اساس داده های منتشر شده، پروتکل Ordinals به عنوان راهی برای ایجاد و نگهداری داده های منحصر به فرد مثل فیلم ها و تصاویر در بلاک چین بین کوین به وجود اومده و با استفاده از تکنولوژی تپ روت یا Taproot فعال و پیاده سازی شده. تپ روت یه ارتقای نرم افزاری برای بلاک چین Bitcoin هست که در سال 2017 میلادی راه اندازی شد و حریم خصوصی اسمارت کانترکت ها رو فراهم کرد.

بر اساس گزارش سایت تجزیه و تحلیلی گلس نود، راه اندازی و اجرای پروتکل منحصر به فرد Ordinals باعث رکوردشکنی تراکنش های مرتبط با Taproot شده. همچنین طبق داده های منتشر شده توسط این سایت، 2.8 درصد از خروجی های خرج شده در بلاک چین بیت کوین این هفته از اسکریپت تپ روت استفاده کردن. این میزان استفاده از تپ روت بیت کوین در ماه گذشته فقط 1 درصد بود. با این حال، پروتکل Ordinals هم روند صعودی چشمگیری داشت و روز یکشنبه بیشترین تعداد NFT های مینت شده رو در یه روز ثبت کرد!

توجه داشته باشین که خیلی از توسعه دهنده های ارز دیجیتال بیت کوین و کاربران بازار کریپتوکارنسی ها با افزایش استفاده از فضای بلاک ارز دیجیتال Bitcoin برای این منظور مخالف هستن و باور دارن که این کار باعث میشه تا تراکنش های بیت کوین با مشکل مواجه بشه. از جمله از مخالفین پروژه Ordinals می تونیم به آدام بک اشاره کنیم که این پروژه رو حماقت محسوب می کنه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد استقبال بالای کاربران از NFT های بیت کوینی!
سوال امنیتی :4+93 = ?