اظهارات مدیر عامل راکفلر اینترنشنال در خصوص رشد بیت کوین

1401/04/21
اظهارات مدیر عامل راکفلر اینترنشنال در خصوص رشد بیت کوین

براساس اظهارات روچیر شارما، مدیر عامل شرکت مدیریت سرمایه گذاری راکفلر اینترنشنال، بیت کوین علاوه بر محافظت در برابر تورم، به عنوان یک سرمایه معتبر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این کارشناس ارشد ارزهای دیجیتال پیش ‌بینی کرده است که بیت کوین طوفان ارزهای دیجیتال را پشت سر گذاشته و قوی ‌تر از قبل ظاهر خواهد شد.

روچیر شارما، سرمایه گذار بزرگ بیت کوین و نویسنده چهار کتاب، معتقد است که بیت کوین بازگشتی شبیه آمازون خواهد داشت که ارزش آن در طول سقوط شرکت دات کام در اوایل دهه 2000 تقریباً از بین رفت، با این حال بهبود یافت و طی دو دهه بیش از 300 برابر افزایش یافت.

این سرمایه گذار ارزهای دیجیتال و استراتژیست ارشد مورگان استنلی اظهار داشت که سیاست فدرال رزو ایالات متحده، ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را کاهش داده است، با این حال رکود فعلی بخشی از روند مثبت ارزهای دیجیتال است.

افزایش قیمت بیت کوین در 7 روز گذشته

بر اساس داده ‌های منتشر شده توسط کوین گکو در روز دوشنبه 11 جولای، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 20532 دلار معامله می ‌شود که در هفت روز گذشته 6.5 درصد افزایش داشته است. به گفته تحلیلگران، در نمودار هفتگی، عملکرد قیمت بیت کوین در مسیر بزرگترین صعود خود از ماه مارس قرار گرفته است، با این حال، هر چیزی ممکن است قبل از بسته شدن قیمت رخ دهد.

براساس اظهارات کارشناسان حوزه دیجیتال؛ نوسانات قیمت بیت کوین به معامله گران و سرمایه گذاران بلندمدت در اتخاذ انتخاب های استراتژیک کمک کرده است. برای مثال؛ اصلاح قیمتی و به دنبال آن بازگشت از یک منطقه اصلی احتمالا باعث افزایش صعودی قیمت بیت کوین خواهد شد.

رقابت ارزهای دیجیتال با دلار آمریکا

روچیر شارما، طرفدار بزرگ ارزهای دیجیتال از یک سیستم پولی مستقل از دلار آمریکا حمایت کرده و اظهار داشته است که در حال حاضر هیچ ارزی وجود ندارد که بتواند جایگزین دلار باشد با این حال در آینده، بیت کوین رقیب اصلی دلار در بازارهای مالی خواهد بود.

شارما قبلا اظهار داشته است که دولت ها در تنظیم و کنترل ارزهای دیجیتال شکست خواهند خورد. به گفته وی؛ یکی از استراتژی ‌های دولت ها برای تنظیم ارزهای دیجیتال افزایش نقدینگی و چاپ پول است، سیاستی که ناپایدار بوده و باعث تورم مهار نشدنی خواهد شد.

طبق گفته وی؛ کاهش ارزش بیت کوین و از بین رفتن آلت کوین های دیگر جزئی از روند بلوغ مارکت دیجیتال است که احتمالا پس از آن شاهد رونمایی از بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر به عنوان دارایی های پایدار خواهیم بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اظهارات مدیر عامل راکفلر اینترنشنال در خصوص رشد بیت کوین
سوال امنیتی :9+75 = ?