افتتاح اولین رستوران دوج کوین با نام DOGE در دبی

1400/12/14
افتتاح اولین رستوران دوج کوین با نام DOGE در دبی

 ارائه ‌دهنده رستوران ‌های زنجیره ‌ای مجازی Rocket Kitchens از اولین رستوران همبرگر با قابلیت پرداخت با ارز دیجیتال با الهام از ارز Dogecoin در دبی رونمایی کرد. روزنامه محلی Time Out Dubai گزارش می دهد که رستورانی به نام Doge Burger امکان پرداخت از طریق بیت کوین، اتریوم، BNB، CRO، XRP، USDT و Shiba Inu را فراهم کرده است.
به گفته بنیانگذاران، سرمایه اولیه مورد استفاده برای افتتاح رستوران از سود حاصل از سرمایه گذاری های اولیه Dogecoin بدست آمده است. این رستوران به دنبال سرمایه گذاری برای ایجاد تغییر و رشد دیجیتال و پرداخت از طریق ارزهای دیجیتال در سراسر امارات متحده عربی می باشد.
 سرمایه گذاران و صاحبان کسب ‌وکارهای محلی از اوایل سال 2014 پرداخت‌ های ارز دیجیتال را در امارات متحده عربی را پذیرفته ‌اند و فروشگاه های پرداخت دیجیتال بیشتری در این منطقه راه ‌اندازی کرده ‌اند و هم اکنون در حال توسعه محصولات مختلف مرتبط با رمزارزها می باشند.

محبوبیت روزافزون دوج کوین

دلیل راه اندازی Doge Burger بخاطر افزایش محبوبیت ارزش DOGE در سال گذشته است. اگرچه این توکن بارها مورد انتقاد قرار گرفته است، اما همچنان به عنوان یک پرداخت دیجیتال محبوب مورد استفاده قرار می گیرد و پذیرش آن در جامعه جهانی رو به رشد می باشد.
بر اساس گزارشFinbold ، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا قبلا پذیرش پرداخت های DOGE را برای یکسری از محصولات تسلا آغاز کرده است. هچنین طبق نظر ماسک DOGE ویژگی های بهتری نسبت به بیت کوین دارد و این موضوع باعث ترقی آن خواهد شد.
با افزایش محبوبیت ارزش دوج کوین در سال 2021 اکثر کشورها در حال بررسی و پذیرش ارز دیجیتال دوج کوین بعنوان پرداخت می باشند، که این می تواند چشم انداز شروع یک روند صعودی دیگر در آینده نزدیک باشد. در این راستا، ایالات متحده از سال 2021 به عنوان طرفدار دوج کوین در جهان ظاهر شده است و 31.6 درصد از صاحبان ارزهای دیجیتال در ایالات متحده دارای دوج کوین بوده اند. استرالیا با 29 درصد و نروژ با 27.4 درصد در رتبه دوم قرار گرفته است.
قیمت DOGEبراساس کوین مارکت کپ
در زمان انتشار این خبر، دوج کوین با قیمت 0.13 دلار معامله و طی هفت روز گذشته تقریباً 10 درصد کاهش قیمت داشته است. این توکن بدلیل عوامل ژئوپلیتیک اخیر نوسانات گسترده ای را تجربه کرده است. علیرغم اصلاحات، دوج کوین همچنان به جذب سرمایه در جامعه ارزهای دیجیتال ادامه داده و سرمایه گذاران به دنبال بالاترین رکورد بعدی این توکن هستند.

جدیدترین و بهترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را در صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس دنبال کنید.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افتتاح اولین رستوران دوج کوین با نام DOGE در دبی
سوال امنیتی :6+59 = ?