افزایش علاقه نهنگ‌ های ETH به شیبا اینو

1401/07/05
افزایش علاقه نهنگ‌ های ETH به شیبا اینو

نهنگ های اتریوم که معمولا به سرمایه گذاری های بزرگ در میم کوین محبوب شیبا اینو معروفند، در آخرین اقدام خود با سرمایه‌ گذاری هنگفت در پروتکل دیفای میزان سرمایه گذاری خود را بیش از دو برابر کرده اند.

طبق گزارش ردیابی نهنگ WhaleStats؛ Shiba Inu’s BONE یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند اخیر نهنگ ها بوده و در 24 ساعت گذشته بیش از 1000 نهنگ برتر اتریوم در آن سرمایه گذاری کرده اند. این اقدام تنها به معنای سرمایه گذاری در میم کوین شیبا اینو نیست بلکه به معنای سرمایه گذاری در کل اکوسیستم دیفای است.

با افزایش علاقه به فضای دیفای شیبا اینو این احتمال وجود دارد که نه تنها قیمت شیبا اینو بلکه کل اکوسیستم آن شاهد رشد گسترده ای باشد. با این حال از نظر کارشناسان؛ رشد فضای دیفای شیبا با وجود علاقه گسترده سرمایه گذاران نهادی  نیاز به توسعه بیشتری دارد.

توسعه اکوسیستم دیفای شیبا اینو در راستای بهبود قیمت کلی

علاوه بر این شیبا سواپ، پروتکل دیفای شیبا اینو نیز شاهد کاهش جزئی در مجموع ارزش قفل شده (TVL) خود بوده است. از اواسط سپتامبر، ارزش کل قفل شده شیبا سواپ 25 میلیون دلار کاهش یافته است. حجم معاملات و کارمزدها نیز طی ماه گذشته کاهش داشته و از 61.53 میلیون دلار در 30 آگوست به 9.86 میلیون در 25 سپتامبر رسیده است.

با این حال، نقدینگی پروتکل شیبا اینو رشد کرده و در چند روز گذشته از 33.78 میلیون دلار به 36.05 میلیون دلار رسیده است.

همچنین حضور اکوسیستم در رسانه ‌های اجتماعی رو به کاهش بوده و مشارکت ‌های اجتماعی در هفته گذشته 4 درصد کاهش یافته است. با این وجود با مشارکت و سرمایه گذاری های گسترده نهنگ های اتریوم در اکوسیستم احتمال افزایش ارزش اکوسیستم در طولانی مدت به شرط ادامه روند علاقه سرمایه گذاران نهادی وجود خواهد داشت.

به گفته کارشناسان؛ اگر حرکات صعودی نهنگ ها بتواند وضعیت شیبا سواپ را بهبود بخشد، این احتمال وجود دارد که قیمت اتریوم نیز همزمان با شیبا اینو افزایش یابد. شیبا در زمان انتشار شاهد افزایش 3.2 درصدی در 24 ساعت گذشته بوده است.

شاخص قدرت نسبی شیبا اینو با حرکتی جزئی در جهت صعودی درست زیر خط 50 قرار گرفته که بیانگر احتمال روند صعودی در کوتاه مدت است. عوامل دیگری مانند تحولات شیبا اینو در متاورس نیز می تواند به سرمایه گذاران در تصمیم گیری و خرید بیشتر کمک نماید.

براساس پیش‌ بینی Wallet Investor؛ شیبا اینو تا پایان سال کمی بیش از 52 درصد از قیمت فعلی خود افزایش خواهد یافت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش علاقه نهنگ‌ های ETH به شیبا اینو
سوال امنیتی :5+86 = ?