افزایش قیمت 30 درصدی میم کوین های مارکت با فهرست Tamadoge

1401/07/09
افزایش قیمت 30 درصدی میم کوین های مارکت با فهرست Tamadoge

میم کوین تامادوج پس از فهرست شدن در صرافی ارز دیجیتال OKX بیش از 30 درصد رشد کرده و ارزش بازار چندین دارایی دیجیتال از جمله 10 میم کوین برتر را افزایش داده است. تاما دوج هم اکنون دارای ارزش بازار کمی بیش از 28 میلیون دلار است و قیمت میم کوین با 0.027 دلار به ازای هر توکن با عرضه 1.01 میلیارد در گردش معامله می شود.

طبق داده های کوین مارکت کپ؛ همزمان میم کوین های برتر بازار ارزش مارکت خود را افزایش داده اند. برای مثال، قیمت دوج کوین نزدیک 2 درصد افزایش یافته و ارزش بازار خود را به 8  میلیارد دلار رسانده است. قیمت شیبا اینو نیز افزایش یافته و ارزش بازار خود را به  6 میلیارد دلار رسانده است.

دیگر میم کوین ها از جمله؛ Dogelon Mars و بیبی دوج با رشد 140 میلیون دلار در ارزش بازار پیشرو مارکت بوده اند. بسیاری از دارایی های دیجیتال دیگر  قیمت خود را افزایش داده اند.

قیمت تامادوج و سقف بازار تنها سه روز پیش پس از عرضه توکن در صرافی OKX در 27 سپتامبر بیش از 30 درصد افزایش یافت و پس از استقبال مارکت از این میم کوین این دارایی دیجیتال در لیست چندین صرافی ارز دیجیتال دیگر از جمله بیت ‌مارت، LBank، MEXC و Uniswap قرار خواهد گرفت.

با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کلان و بازار نزولی ارزهای دیجیتال نگه‌ داشتن توکن تامادوج در حدود سطح سه سنت، نشان ‌دهنده قدرت شبکه است. در روز فهرست تاما‌ در صرافیOKX ، قیمت بیت‌ کوین در یک کندل چهار ساعته همزمان با انفجار یک خط لوله نورد استریم کاهش یافت.

با این حال، قیمت ‌های مارکت دیجیتال هم اکنون در حال بهبود و بازگشت می باشند و بیت‌ کوین همزمان با انتظار بازار برای دور شدن از روند انقباضی فدرال رزرو امروز به بالاترین حد روزانه 20170 دلار رسیده است.

دلایل احتمالی نوسانات صعودی آتی Tamadoge

انتظار می‌رود اولین توسعه NFT تامادوج نیز در این هفته با تایمر شمارش معکوس در tamadoge.io انجام شود. دارندگان NFT های کمیاب تامادوج در بازی آینده این پروژه برای به دست آوردن مزیت بیشتر شروع به انباشت این میم کوین خواهند نمود.

تامادوج یکی از 10 دارایی پرطرفدار DexTools است و جزء 5 ارز دیجیتال پرطرفدار صرافی های غیرمتمرکز رتبه بندی می شود. قیمت تامادوج در روزهای آینده پس از لیست در بورس آتی به افزایش خود ادامه خواهد داد. همچنین دو صرافی متمرکز، CEX جدید نیز در پنج روز آینده تامادوج را به لیست خود اضافه خواهند نمود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد افزایش قیمت 30 درصدی میم کوین های مارکت با فهرست Tamadoge
سوال امنیتی :5+33 = ?