اقامت در هتل مجلل 4 ستاره با ارز دیجیتال!

1401/12/06
اقامت در هتل مجلل 4 ستاره با ارز دیجیتال!

اقامت در هتل مجلل 4 ستاره با ارز دیجیتال! بهتره بدونین بازار ارزهای دیجیتال بازار نوپا و نوظهوری هست که امروزه مورد استقبال خیلی از افراد و کشورها قرار گرفته. شما می تونین با استفاده از ارزهای دیجیتال عملیات پرداخت خودتون رو هم انجام بدین. خیلی از هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید و... ارزهای دیجیتال رو به عنوان روش پرداختی خودشون قبول کردن. طبق خبری هم که به دستمون رسیده، هتل 4 ستاره بحرینی به مشتریان خودش این امکان رو میده تا برای پرداخت هزینه هتل از رمزارزها استفاده کنند. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

هتل مجلل بحرینی به میهمانانش اجازه پرداخت ارز دیجیتالی را می دهد

جالب اینجاست که بدونین هتل بحرینی Novotel Bahrain Al Dana Resort با همکاری Eazy Financial Services به مهمون های خودش اجازه میده تا هزینه های اقامت رو با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. این هتل پایانه های طراحی شده به خصوصی رو در فروشگاه های خودش قرار میده تا از طریق برنامه بایننس این خدمات رو فعال و اجرا کنه. بانک مرکزی بحرین هم این اقدام رو تایید و قانونی اعلام کرد و این هتل رو به عنوان اولین هتل در کشور بحرین تبدیل کرده که چنین گزینه پرداختی در اون موجود هست.

هتل مجلل 4 ستاره بحرینی یا همون Novotel Bahrain Al Resort  مشرف به خلیج فارس هست که به مهمان ها و مشتریان خودش استخر شنا، ساحل شنی خصوصی، باشگاه بدنسازی و خیلی از امکانات دیگه رو ارائه میده. البته مروارید منامه تنها مروارید در منطقه عربی نیست که پرداخت ارزهای دیجیتال رو پذیرفته. دو استراحت گاه امارات عربی هم قبلا در حال حرکت به این سمت بودن و همونطور که CryptoPotato در سال 2021 گزارش کرد این هتل با پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال Coindirect همکاری کرد تا برای مشتریان این امکان رو فراهم کنه تا محل اقامت خودشون رو از طریق 40 ارز دیجیتال مختلف رزرو کنند.

توجه داشته باشین که این گروه هتل در مناطق مختلفی در سراسر جهان توسعه پیدا کرده که بعضی از اون ها بالی، پوکت، هیمالیا، رم و آمستردام هستن. هتل سوئیسی Chedi Andermatt واقع در آلپ هم موج کریپتو رو پذریفت و به مشتریان خودش این امکان رو داد که قبوض خودشون رو با بیت کوین یا اتریوم تسویه کنند. این پیشنهاد فقط در صورتی قابل انجام هست که هزینه اقامت بیش از 215 دلار باشه. البته ارزون ترین اتاق دو نفره این هتل حدود 700 دلار قیمت داره که این محدودیت رو به راحتی قابل دسترسی می کنه.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد اقامت در هتل مجلل 4 ستاره با ارز دیجیتال!
سوال امنیتی :4+99 = ?