ایلان ماسک از غول فست فود جهان دست بردار نیست!

1401/11/08
ایلان ماسک از غول فست فود جهان دست بردار نیست!

ایلان ماسک از غول فست فود جهان دست بردار نیست! شنیدین ایلان ماسک تازگیا چه کاری کرده؟! طبق خبرهای منتشر شده ایلان ماسک غول فست فود دنیا یعنی مک دونالد رو تحت فشار گذاشته و این مجموعه رو وادار می کنه تا دوج کوین رو به عنوان روش پرداخت قبول کنه! هر کاری از ایلان ماسک بر میاد! اینبار به مک دونالد اعلام کرده که دوج کوین روش پرداختی مناسب محسوب میشه. می دونین مک دونالد اگه دوج کوین رو به عنوان روش پرداخت قبول کنه قیمت دوج کوین چجوری میشه؟ در ادامه همراه ما باشین تا با جزئیات این خبر مطلع بشین.

آیا دوج کوین به روش پرداخت در مک دونالد تبدیل می شود؟

طبق خبری که منتشر شده، ایلان ماسک مدیر عامل شرکت های اسپیس ایکس و توییتر، به خواسته خودش مبنی بر پذیرش ارز دیجیتال دوج کوین با نماد اختصاری DOGE به عنوان یه روش پرداخت توسط مک دونالد، غول فست فود دنیا ادامه میده. همچنین در توییتر رسمی مک دونالد، کاربری از ماسک پرسید که آیا پیشنهاد او برای خوردن غذای مخصوص کودکان در تلویزیون در صورتی که مک دونالد ارز دیجیتال دوج کوین رو به عنوان یه روش پرداخت بپذیره، همچنان پابرجاست یا خیر که ماسک به اون پاسخ مثبت داد!

جالب اینجاست که بدونین تسلا، یکی از شرکت های بزرگ ایلان ماسک در اواخر سال 2021 شروع به پذیرش دوج کوین به عنوان یه روش پرداخت در سایت خودش کرد. ماسک همچنین اشاره کرد که شرکت اسپیس ایکس یکی دیگه از شرکت های اون هم ممکنه به زودی پرداخت در قالب دوج کوین رو قبول کنه. ماسک یکی از حامیان معروف دوج کوین هست که توییترهای مثبت زیادی در مورد این رمز ارز منتشر می کنه. طبق گزارش ها ماسک اخیرا گفته که توییتر 2.0 از پرداخت ها پشتیبانی می کنه، ولی فاش نکرده که این پشتیبانی به چه شکلی میشه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ایلان ماسک از غول فست فود جهان دست بردار نیست!
سوال امنیتی :3+96 = ?