این پروژه جدید، غول های دنیای NFT را پشت سر گذاشت!

این پروژه جدید، غول های دنیای NFT را پشت سر گذاشت!

نوشته شده در : 1401/12/03

این پروژه جدید، غول های دنیای NFT را پشت سر گذاشت! چیزی در مورد پروژه BLUR شنیدین؟ آیا می دونین این پروژه چه نقشی در بازار توکن های غیر مثلی داره؟ دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این پروژه به دست بیارین؟ به نظر شما پروژه BLUR چه تاثیری بر توکن های NFT داره؟ آیا این پروژه می تونه موفق بشه؟ چه آینده ای در پیش روی غول های دنیای NFT وجود داره؟ طبق خبری که به دستمون رسیده، این پروژه سروصدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به پا کرده. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با پروژه Blur در بازار NFT

بازارهایی که برای خرید و فروش توکن های NFT طراحی شدن، بی عیب نیستن. سرعت پایین معاملات، ناتوانی در پشتیبانی از چندین شبکه مختلف و خیلی از موارد دیگه از مشکلاتی هستن که کاربران این بازارها رو آزار میدن. بازار Blur با ویژگی های پیشرفته اینجاست تا شرایط رو متحول کنه. Blur بازاری با طراحی مناسب برای جمع آوری و فروش NFT هاست که به کاربران اجازه میده تا با تجزیه و تحلیل پیشرفته، مدیریت سبد پورتفوی و مقایسه NFTها در بازارهای مختلف به فعالیت در این حوزه بپردازن. همین قابلیت هاست که این بازار رو به یکی از بازارهای محبوب در این حوزه تبدیل کرده. ریشه های این بازار جذاب در بلاک چین اتریوم دوانده شده.

مقاله پیشنهادی: ان اف تی NFT چیست؟

بازار Blur، غول های بازار NFT را پشت سر گذاشت!

طبق داده های منتشر شده توسط سایت DappRadar، بازار بلور در 7 روز گذشته شاهد 460 میلیون دلار معامله NFT اتریوم بوده که افزایشی 361 درصدی رو نسبت به دوره هفت روز قبلی داره. در همین حال، بازار معروف OpenSea فقط شاهد افزایش 12 درصدی حجم معاملات و ثبت 107 میلیون دلار معامله در اون دوره بود. رتبه سوم هم متعلق به X2Y2 هست که در اون بازه زمانی 11 میلیون دلار معامله داشته.

جالب اینجاست که بدونین ارزش بازار Blur با قیمت فعلی 1.20 دلار به ازای هر توکن، 460 میلیون دلار هست. به نظر میرسه که بعضی از کلکسیونرهای NFT سرمایه های به دست اومده در طول ایردراپ رو برای خرید NFT برمی گردونن و همونطور که داده های بازار نشون میده، اون ها در درجه اول از بازار بلور برای خرید و فروش NFT استفاده می کنند. در همین حال، بر اساس توییتی که توسط تیم بلور منتشر شده، این بازار همچنین از لحاظ استفاده از سوخت شبکه به پروتکل شماره 1 در بلاک چین اتریوم تبدیل شده و از یونی سواپ و Seaport پیشی گرفته. همچنین بازار بلور در حال انتشار ایردراپ توکن خودش هست و به طور خاص اعلام کرده تریدرهایی که برای مجموعه های برتر نزدیک به کف قیمت پیشنهاد میدن، پاداش بیشتری دریافت می کنند.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد این پروژه جدید، غول های دنیای NFT را پشت سر گذاشت!
سوال امنیتی :1+59 = ?